Ketään Turun AVA-klinikalla/menossa...?

Me oltiin 2006-7. Tykättiin kyllä, on aika kodikas ja lääkärit on mukavia. Käytiin molemmillä lääkäreillä kun oma joutui pariin otteeseen sairaslomalle. Hoitajat oli tosi mukavia, ja sille sai soittaa iltasin tai viikonloppunakin jos oli jotain kysyttävää esim lääkkeen otosta. Lopputuloskin oli mitä mainioin. :heart:
 
RPM
No nyt on käyty ja ei voi muuta kuin olla samaa mieltä Oiskun kanssa, aivan ihana paikka!
Älyttömän nopeaa "toimintaa" ei ärsyttävää odottelua ja vekslailua aikojen kanssa johon TYKS:issä ainakin meidän kohdalla sai tottua. Ihana lääkäri ja hoitajat aivan mahtavia!
Nyt sitten vain odotellaan onko onnistuttu vai ei....
 
RPM
Alkuperäinen kirjoittaja AdAstra:
Kiva kuulla. Me harkitaan kanssa siirtymistä tyksistä sinne. Viimeistään syksyllä, jollei sitä ennen ala mitään tapahtua.

Toivotaan toki että jotain tapahtuu, mutta suositella voin.
Hinnat mitä netissäkin voi katsoa piti täysin paikkansa.
Mutta riippuu tietenkin miten teitä hoidetaan.
:flower:
 
Ei meille kuulemma kannata tehdä hoitoja, et meidän lapsenteko loppui nyt sitten tähän. Mies haluaisi vielä kolmannelle lääkärille ja minä siirtyä adoptiopuolelle, saa nyt katsoa mihin päädytään.
 
RPM
Alkuperäinen kirjoittaja AdAstra:
Ei meille kuulemma kannata tehdä hoitoja, et meidän lapsenteko loppui nyt sitten tähän. Mies haluaisi vielä kolmannelle lääkärille ja minä siirtyä adoptiopuolelle, saa nyt katsoa mihin päädytään.
Eih! :'( kyllä tuli itku teidän puolesta, mä oon todella pahoillani :hug:
 
Kiitos. Onhan tässä itketty enemmän kuin riittävästi. Olin jo niin kuvitellut, että syksyllä hoitoihin ja tietysti heti ekasta tärppää ja keväällä meillä on vauva jne. Nyt on sitten laitettava elämä uusiks ja keksittävä jotain muuta ajateltavaa. Kaksi kaveria on parhaillaan raskaana ja olisi ollut niin kiva odottaa heidän kanssa yhdessä.
 
RPM
Alkuperäinen kirjoittaja AdAstra:
Kiitos. Onhan tässä itketty enemmän kuin riittävästi. Olin jo niin kuvitellut, että syksyllä hoitoihin ja tietysti heti ekasta tärppää ja keväällä meillä on vauva jne. Nyt on sitten laitettava elämä uusiks ja keksittävä jotain muuta ajateltavaa. Kaksi kaveria on parhaillaan raskaana ja olisi ollut niin kiva odottaa heidän kanssa yhdessä.
Voi että, noinhan sitä ihminen elämäänsä suunnittelee...yrittää olla suunnittelematta, toivomatta...mutta minkä sitä itselleen voi. :heart:
Toivon silti teille mukavaa kesää ja toivottavsti saatte jollakin tavalla asiat järjestykseen.
Suuret :hug:
 
Kiitos tuesta RPM, toivottavasti sä saat avun ja käärön syliin. Meillä ollaan jo paremmissa fiiliksissä alkujärkytyksen jälkeen. Tuntuu, että niin kauan oli jo tämän lapsettomuuden kanssa painittu ettei muuta enää päähän mahtunutkaan. Ja on se ehkä parempi olla jatkamatta näin huonoja geenejä, kun eivät edes lisääntymään pysty. Ehkäpä me adoptoidaan tai sitten tyydytään noihin meidän karvaisiin perheenjäseniin. Aika näyttää. Yritän nyt pysyä pois täältä palstaltakin, kun tämä pyörii niin pitkälle hoitojen ympärillä, joten toivotan hyvää kesää!
 

Yhteistyössä