Hakutulokset

  1. R

    Ruokarukous päiväkodissa

    Aivan totta...noh odota vaan kyllä se vielä tulee....
  2. R

    Onko "lapsimäärä-rajaa"? Hoidoissa ja niihin pääsyssä ?

    Ahaa siis ilman hoitoja vai...? Blondi olen juu... :D Kiitos kun väänsit rautalangasta !!!!
  3. R

    Onko "lapsimäärä-rajaa"? Hoidoissa ja niihin pääsyssä ?

    Osaatko sanoa mihin tämä perustuu...kun taas Kela kuitenkin korvaa 3 hoitokertaa siis esim 3 ivf hoitoa...?
  4. R

    Onko täällä muita ns. "kotirouvia", eli siis äitejä jotka jäävät kotihoidontuen jälkeen kotia ilman työkkärin/liiton rahoja....

    Jään kotiin ensi vuonna sen jälkeen kun nuorimmainen täyttää 3v. vanhin menee sitten syksyllä eskariin ja haluan ehdottomasti olla silloin kotona.
  5. R

    Lapsettomuushoidot ja sikainfluenssarokote ?

    Minulla sanottiin Turun AVA:sta että ei kannata sillon vielä ottaa kun ei edes tiedä onko tärpännyt mutta sitten heti kun on tehnyt, toivottavasti, + testin niin voi huoletta ottaa. Itse testailen ensi ke että saapa nähdä miten käy :)
  6. R

    JÄNNITTÄÄ..

    :hug:
  7. R

    voi vi...u, pitäs saada jotenkin sellainen juttu, että ukot ei pystyis sairastumaan

    http://www.youtube.com/watch?v=6EElqrgk4N0 :laugh: :laugh:
  8. R

    Kotiäidit: Minkälaista ohjattua toimintaa pidätte lapsille?

    :laugh: no en kyllä muuten katso...hyvä kysymys... meillä touhutaan ei minkään kellon mukaan tai päivien mukaan....sillon kun lapset haluaa jotain tehdä =)
  9. R

    Kotiäidit: Minkälaista ohjattua toimintaa pidätte lapsille?

    Pojalla 2xvko kerho ja tytöllä 1xvko...piirretään, askarrellaan, väritetään, ulkoillaan, pari kertaa vko käydän kaupassa... siinä se =) viikonloppuna kyläillään ja ulkoillaan koko perhe yhdessä.
  10. R

    IVF ja ICSI: kustannukset

    Avalla maksoi 1400? Turussa, siihen ei sisälly hiv yms kokeet siinä alussa.
  11. R

    Nuorena naimisiinmenneen ja lapset tehneen menovaihe

    on normaalia sun tilanteessa, miehen siskolla oli jo ohi meni alle vuodessa, tsemppiä :hug:
  12. R

    eihän noista veetin karvanpoistoaineista

    joo ei niin... :headwall: aina sitä silti sortuu niitä välillä ostaman... :whistle:
  13. R

    kolmi vai nelipyöräiset tuplat?

    Nämä taitaa olla Englannisaa hyvinkin suosittuja, mutta toi 3-pyöräsyys on kyllä ehdoton!
  14. R

    Kenellä noin kova ja iso kalu?

    On joo vähän kyllä tehty ihme sana valinta, rusikoi...huhuhuhu :o :kieh:
  15. R

    kolmi vai nelipyöräiset tuplat?

    Meillä oli Phil & Teds sportit käytössä, nyt lojuu autotallissa kun muksut kasvanu, ihanat oli, meillä myös soratietä ja kun etupyörän lukitsee niin kulkee hyvin. Kääntyvällä etupyörällä aivan älyttömän kätevät kaupungissa ja kaupoilla. Suosittelen!
  16. R

    Onko kellään muulla sellaista tunnetta että on hukannut työidentiteettinsä

    Mä olen päättänyt ratkaista tuon ongelman irtisanoutumalla töistä...eli takaisin en vapaiden päätyttyä mene, keksin sitten jotain muuta :D Toisaalta en kyllä halua lapsia tarhaan laittaa eli sekin on yksi syy.
  17. R

    tänään on kylmä,mutta onko hassua näköistä jos mä?.....

    joo no jos sun mies hakee sulle sukkikset niin hyvä, viime viikolla oli NIIN paljon porukkaa joella kun oli lämmintä, se ravintola hermaani oli muuten kivan näköinen paikka...mutta toivotan hauskaa iltaa säästä huolimatta :flower:
  18. R

    tänään on kylmä,mutta onko hassua näköistä jos mä?.....

    voitko olla ilma sukkiksia? vai meettekö niin hienoon paikkaan että olis pakko olla jotain jalassa? muutt juu älä laita leginssejä :(
  19. R

    G: Mitä olet ostanut viimeksi IKEASTA?

    pehmistä =)

Yhteistyössä