eihän noista veetin karvanpoistoaineista

  • Viestiketjun aloittaja helvattu...
  • Ensimmäinen viesti
katie-
Alkuperäinen kirjoittaja a:
eikä toiminut täälläkään, tosin iho ärtyi. Epilaattori on ollut paras vaikka bikinirajat ovatkin vähän nihkeitä ajella :)
Miten paljon tuo koskee kun epilaattorilla leikkaa? Mietteissä ois tuo mut arveluttaa vaan et pysyykö ne karvat edes viikkoa poissa kun tuo kasvu on mulla aika nopeeta :D

 
vieras
mullakaan ei veetit auta.nyt on mystisesti raskaus aikana säärikarvat kadonneet.on jo kk aikaa kun ajelin höylällä niin ei vieläkään ole kauheaa puskaa jaloissa.
 
vieras
Ei toiminu ensin mullakaan, sit palo hermo ja länttäsin sitä PAKSUN kerroksen ja annoin olla maximi ajan ja se toimi! Eli sitä pitää laittaa PAKSUSTI.
Se suihkussa käytettävä aiheutti järkyn punotuksen ja yhteen kohtaan muodostu sellasta rupea, oli kauan kipee.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
eikä toiminut täälläkään, tosin iho ärtyi. Epilaattori on ollut paras vaikka bikinirajat ovatkin vähän nihkeitä ajella :)
Miten paljon tuo koskee kun epilaattorilla leikkaa? Mietteissä ois tuo mut arveluttaa vaan et pysyykö ne karvat edes viikkoa poissa kun tuo kasvu on mulla aika nopeeta :D
Ensimmäinen kerta oli pahin mutta nyt ei tunnu enää esim. säärikarvojen ajelu missään. Kainalotkin menee ihan hyvin. Vähän se nipistää mutta siihen turtuu kyllä. Ja mulla on sellainen karvalakkiversio eli ei mitään viilennyspäitä tai muita helpottavia vimpaimia, jotka ilmeisesti turruttavat ihoa vähän enemmän. Riippuu kai vähän myös siitä, kuinka herkkä on.. Mutta koska terät pyörivät nopeasti, niin ainakin itselleni se on kyllä monta kertaa mukavampi kuin esim. kuumavaha, jota tuli joskus kokeiltua. Sattuu jo muisteleminenkin ;)
 
a
Ja karvat pysyy poissa saman aikaa kuin höylälläkin mutta havaitsin, että kasvavat vaaleampina takaisin eli kasvua ei samalla lailla huomaa kuin höylätessä, jossa itselleni tuli ainakin todella tummaa ja paksua sänkeä aikanaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
eikä toiminut täälläkään, tosin iho ärtyi. Epilaattori on ollut paras vaikka bikinirajat ovatkin vähän nihkeitä ajella :)
Miten paljon tuo koskee kun epilaattorilla leikkaa? Mietteissä ois tuo mut arveluttaa vaan et pysyykö ne karvat edes viikkoa poissa kun tuo kasvu on mulla aika nopeeta :D
Ensimmäinen kerta oli pahin mutta nyt ei tunnu enää esim. säärikarvojen ajelu missään. Kainalotkin menee ihan hyvin. Vähän se nipistää mutta siihen turtuu kyllä. Ja mulla on sellainen karvalakkiversio eli ei mitään viilennyspäitä tai muita helpottavia vimpaimia, jotka ilmeisesti turruttavat ihoa vähän enemmän. Riippuu kai vähän myös siitä, kuinka herkkä on.. Mutta koska terät pyörivät nopeasti, niin ainakin itselleni se on kyllä monta kertaa mukavampi kuin esim. kuumavaha, jota tuli joskus kokeiltua. Sattuu jo muisteleminenkin ;)


No eiköhän sen kivun kestä, joten epilaattorin ostoon heti ensi sijassa =)
 

Yhteistyössä