Hakutulokset

  1. M

    Jälkivuodosta...

    Heips! Mulla kulunut reilu pari viikkoa synnytyksestä ja mietiskelen nyt jälkivuodon kestoa... Mulla runsas verinen vuoto synnytyksen jälkeen on kestänyt reilun viikon, nyt toisen viikon on tiputellut vain ihan vähän, ja todella haaleaa niukkaa vuotoa ja muutamana päivänä vuotoa ei ole ollut...
  2. M

    Viimeisen kolmanneksen tunnelmia

    Kyllä meidän kaikkien naisten keho osaa hoitaa synnytyksen, ja onhan se jo joutunut melkoisesti muuttumaan kun ihmisen alku on siellä alkanut kasvamaan. Mielestäni ihan suotta panikoit niin paljon, aivan varmasti loppuraskautesi ja synnytys sujuu hyvin, sairaalassa on asiansa osaava henkilökunta...
  3. M

    Viimeisen kolmanneksen tunnelmia

    Moikka Anja! Odotatko siis ensimmäistä? Minulla on vähän samalaista, tai itse olen TODELLA kova stressaamaan, stressaan joka ikistä lääkärikäyntiäkin etukäteen joka on turhauttavaa ja puuduttavaa. Ja vieläpä kaiken kamalan stressin lisäksi mahani oireilee stressatessa pahasti, eli omistan niin...
  4. M

    Viimeisen kolmanneksen tunnelmia

    Ja vielä tuosta streptokokista, että mulla on se myös mutta meillä päin siti ei raskauden aikana hoideta mitenkään. Vasta synnytyksen alkaessa laitetaan antibioottitippa suoneen, ettei synnytyksen yhteydessä tartu vauvaan.. Ja sekin mua huolettaa, et kun oon muutenkin jo jonkin verran auki...
  5. M

    Viimeisen kolmanneksen tunnelmia

    Ompa mukava kuulla, etten taistele yksinään raskausvaivojeni kanssa :D Itsellä tilanne muuttunu niinkin radikaalisti, et viime viikon makasin osastolla ja on vain ajan kysymys, et millon pikkuinen putkahtaa maailmaan.. Olotila ollut tässä yli viikon ajan todella sekava ja masentunu, jotenkin...
  6. M

    Viimeisen kolmanneksen tunnelmia

    Heipodei kaikki mammat! Ajattelin tässä kirjotella vähän omista tuntemuksista ja fiiliksistä, viikkoja mulla on kasassa 32+5, ja kysellä että miten teillä muilla mammoilla hurisee? Eli siis voitonpuolella jo ollaan, mutta jotenkin mää oon niin totaalisen väsyny tähän raskauteen että ei...

Yhteistyössä