Hakutulokset

1. Ä

Mitä tehdä kun koira puree?

Minä olen aina painanut sormella kitalakeen. Ovat lopettaneen sillä puremisen.
  2. Ä

Kuuluuko mun tuntea huonoa omaatuntoa jos en vie lastani joka päivä ulos?

Jokainen taplaa tyylillään, mutta ite en yksinkertaisesti kestäisi neljän seinän sisällä (=mukulat menis pitkin seiniä ja minä tulisin hulluksi!). Pääsen paljon helpommalla, kun ulkoillaan paljon. Illallakaan ei tarvii, kun tönästä sänkyyn ja sanoa hyvät yöt, niin 5min. ja koko kööri nukkuu:)
  3. Ä

Kesäisiä kuvia ?

Mini kirppu:)
  4. Ä

Pistäkää kuvianne :)

Hetkeksi.. Moi tutut;) meni jo..
  5. Ä

Onko monia perheitä joiden lapsilla ei ole ollut lainkaan korvatulehduksia?

Meillä ei kellään lapsella ole ollut vielä korvatulehdusta. *koputtaa puuta*. 2 isointa (4 ja 6v) tarhassa/eskarissa. Esikoinen pullovauva ja 2 muuta tissivauvoja. Eli imetyksellä tai sen puuttumisella ei ole meillä ollut mitään vaikutusta sairasteluihin.
  6. Ä

Onko oikeesti jotain väliä mitä vaatteita lapsilla on päällä?

Ei todellakaan ole väliä, kunhan vaatteet ovat ehjät, puhtaat ja sopivat. Meidän tarhassa lapsilla ei todellakaan ole parhaat päällä.
  7. Ä

Kun kuuntelette vieraskielistä musiikkia, niin ajatteletko mistä se kertoo...

Välillä laitan aivot narikkaan ja kuuntelen lähinnä musiikkia ja jätän sanoitukset vain sanahelinäksi. Välillä sit kuuntelen sanat ja käännän.
  8. Ä

Olipa ihana ylläri pitkästä aikaa :)

Ihana yllätys tosiaan:flower: Hauskaa hemmottelu päivää!
  9. Ä

esim. 70-luvun äidit ja imetys?

Ei kai sillon ees kunnolla imetetty. Minua äiti imetti ehkä 3kk. Sain jo kuuskuisena hernekeittoa ja ruisleipää:O!
  10. Ä

G: Minkälaiset kalusteet on lastenhuonessa?

Poika 6v: -"Sänky". Poika nukkuu ritari linnassa. -koulupöytä -vaatekaappi -2x rullilla työnnettävä lokerohylly (pikkuautoja, Legoja, Playmobil osia & muuta pientä krääsää.. -iso hyllykkö vetokoreilla (Duploja) -seinähylly (Playmobila laivat, pyramidi...) -kirjahylly (kirjat) Tyttö 4v...
  11. Ä

Yleinenkin imetysongelma? Neuvoja kaivataan tulevaa varten!

Minulla on mennyt n.viikko että maito on alkanut nousemaan. Ja kyllä se vauva tulee ihan alussa tosi vähällä toimeen. Kyllä sitä maitoa tulee, kunhan lähes orjallisesti muistaa juoda n.2l vettä+6 kuppia imetysteetä päivässä ja pitää syödä hyvin. Vähääkään jos unohtaa syödä ja juoda, niin ainakin...
  12. Ä

Käykö teillä siivooja?

Ei enää, mutta kävi ollessani raskaana. Kerran viikossa siivosi ja silitti kasan pyykkiä. Ihana ois jos kävis taas uudestaan:xmas:
  13. Ä

Tukistamisesta ja soppasotkusta

Olisin lähettänyt omaan huoneeseensa jo aikasemmin. Kyllä se sieltä huoneestansa olisi tullut, kun nälkä ois yllättänyt.
  14. Ä

Mitä mieltä ootte tällaisesta: 5-vuotias lapsi nukkuu samassa sängyssä äitinsä kanssa?

On ok. Meilläkin lapset tulee välillä meidän viekkuun nukkumaan. Muistanpa vielä omasta lapsuudesta miten ihanaa oli päästä äidin viereen nukkumaan, kun isä oli työmatkoilla ja minä olin silloin jo 14v pissis pahimmasta päästä:D!
  15. Ä

Kuvapinoa viikolle 14 / 2011

Ihania nuo uima kuvat:D
  16. Ä

Tämmönen sänky vamistui eilen pojan huoneeseen:) Kiitti vaan "Kaunis pieni elämä" blogin pitäjälle. Varastettiin idea sinulta:)
  17. Ä

häälahja ystäväpariskunnalle... Vinkkejä kaipailen

Joku upea valokuva kehys vois olla aika kiva. Tai no, itse tykkäisin kovasti:xmas:
  18. Ä

Minä mustuin:wave:!! No, uusi yritys tuosta kirpusta..

Yhteistyössä