häälahja ystäväpariskunnalle... Vinkkejä kaipailen

• Viestiketjun aloittaja lahjoja
  • Ensimmäinen viesti
lahjoja
Ystävämme siis menivät maistraatissa naimisiin alkukuusta, ja juhlat pidetään (vapaamuotoisina) kesällä.
Pariskunta on hiukan vajaa 40v, mutta tosi nuorekkaita, eli luulisi ainakin 10v nuoremmiksi. Asuvat rivarissa, 2 koiraa.
Nyt pitäisi keksiä heille lahja. Jotain persoonallista, ei mitään persu kahvikuppi-häälahjaa, mutta kuitenkin käytännöllinen. Hintaa 50e paikkeilla.
Itse ajattelin finlaysonin Aappa-pussilakanoita, mutta ovatko sitten kuitenkaan hyvät?

"heh"
Tuonikäisillä ihmisillä alkaa varmaan materiaa olla ihan riittävästi. Jos et halua heiltä itseltään kysyä mille olisi tarvetta niin joku elämyslahjakortti voisi olla hyvä. Teatteri, kuumailmapallolento tai ihan vaikka ravintola.

"Pia"
Olisin aika ihmeissäni jos saisin Aappa-lakanat. Nuorekas on eri kuin lapsenmielinen... Tietty jos tarkoitit tätä niin ok. Itse tykkäisin ennemmin jostain modernin tyylikkäistä lakanoista, vaikkakin niitäkin aikuisilla yleensä on tarpeeksi.

Delicardin herkut on törkeän hintaisia, ts. lahjan antaja maksaa ittensä kipeeksi mut saaja ei saa juuri mitään.

Missä päin Suomea asuvat? Jos ajattelisi näitä materiattomia lahjoja, kuten lahjakortteja.

Ihan hyvä lahja on, jos tiedät pariskunnan pitävän Aappa-jutuista. Jos varmuutta ei ole, niin itse valitsisin jotain neutraalimpaa tai varmasti pariskunnan näköistä kuosia olevat. Jos lahjalistaa ei ole, niin voithan suoraankin kysyä onko heillä jollekin tarvetta tai muuten jotain toivetta.

Yhteistyössä