Hakutulokset

  1. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea kaikille vauvan saaneille :heart: Meidän pieni mies näki "päivän"valon 17.1, klo 2.58. Rv.41+0 Mitat oli 3505g ja 53cm,pipo 36cm,eilen päästiin kotiin.:heart::heart::heart:
  2. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    eevin äiti Fb ryhmä on suljettu lopullisesti 16.10,joten sinne ei varmaan enää pääse mukaan :(
  3. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Pitkästä aikaa... riskilä mulla myös narahdus tunnin arvosta sokerirasituksessa nyt sekä kuopusta odottaessa.Kuopusta odottaessa kun narahdin niin tuntui hirveeltä kyttäämiseltä syöminen sen jälkeen et mitä saan syödä ja mitä en,tosiaan aina minäkin tottunut että olen saanut syödä mitä vaan...
  4. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Tänään käyty nt-ultrassa ja siellä se pikkuinen kaveri liikkui kummasti :heart:. Kaikki oli hyvin,vastasi 2pvä pienempää,ja nt-mitta oli 1.1, taitaa tää olla todellista :) Äitiyspakkauksesta ollut puhetta,niin ite miettinyt et saattaa jäädä ottamatta kun kuopuksella on viime vuoden pakkaus...
  5. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Tuosta Fb-ryhmästä niin onpas typerää jos joutuu perustamaan toisen ryhmän sen takia jos kuka ei nyt halua vielä mukaan,tulee tosiaan joku "jämäryhmä"mieleen :( Eikö tuossakin vois olla ehtona se et otetaan kaikki halukkaat aktiiviset mukaan ja ketkä ei sitten loppujen lopuksi ole siellä...
  6. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Fossiili voi ei,paljon jaksamista teille :hug: Fb-ryhmästä Itse voin myöhemmin siihen liittyä mutten vielä muutamaan viikkoon,ehkä tuossa kk päästä vois harkita :D Peikkotyttö +touhu 12+0 POKS
  7. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Anu84 Mulla ei vielä 9+4kuulunut äänet,mut tänään kävin sit ylimääräsessä äänienkuuntelussa niin sieltä löytyi heti äänet,eli yksiö on täytetty,ja tänään poks 11+0. Ultra onkin vasta 2.7 jolloin näkeekin pikkukaverin,mutta ainakin tällä hetkellä hengissä on :) diiselikissa Elä vielä...
  8. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Tammimama,mulla ultrattiin edellisessä raskaudessa 12viikolla ensin mahan päältä jonkin aikaa,mutta poika oli sellaisessa asennossa siel koko ajan ettei millään saanut niskaturvotusta mitattua,niin joutui alapään kautta katsomaan ja sitä kautta sit vihdoin ja viimein sai mitattua.
  9. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Halaus kaikille surun kohdanneille:hug: ja tervetuloa uusille:wave:! Mulla olis huomenna ylimääräinen neuvola,missä kuunnellaan saisko sydänäänet kuuluviin,varsinaisessa neuvolassa 9+4 eivät vielä kuuluneet. Jännittää,ultra olisi vasta 2.7. Ikäerosta lapsilla,nuorimmaisen ja tulevan...
  10. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Mullekkaan ei oo keretty antaa kummankaan lapsen aikana muuta kuin kohdunkaulanpuudutus,joka ei kyllä kerennyt tehoamaan kunnolla,ainakaan kivuista päätellen,alapään tilanteen kun ovat tarkastaneet niin paikat auennut niin nopeasti suoraan auki. Millä viikoilla teillä on kuulunut sydänäänet...
  11. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Mulla kans eka käynti vasta 9+4,joka onkin jo ensi maanantaina :D Esikoisen ja kuopuksen aikaan ollut aika tarkalleen vkolla 8. Kuopusta odottaessa eto leikkelemakkarat ja en vieläkään voi niitä syödä leivän päällä,muutakun lämpimänvoileivän :)
  12. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Mulle tuli pojasta finnejä ja tukka rasvottui,nyt kyllä samoja oireita. Mua palelee suurimman osan päivää,varsinkin silloin kun ei tartte kontata tuon 8kk perässä,luulis et olis pakkasta ulkona kun sisällä kylmää :( Ei oikein ruoka maistu täälläkään,pitää aina välillä miettimällä miettiä et...
  13. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    :hug:Kaikille surun kohdanneille. Ja tervetuloa uusille. Ite en oo paljon kerennyt käydä kirjottelemassa,mutta lukea olen yrittänyt milloin olen ehtinyt. Tuo meidän herra 8kk vie niin paljon aikaa, että saa kontata joka paikassa perässä kun nousee seisomaan kaikkea vasten. Me ei olla vielä...
  14. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Sain kans tänään aikaseksi varata ekan neuvola ajan,jonka sain 11.6,sillon olis 9+4viikot,siitäpä ei sit pitkä aika olekkaan kun on sit nt-ultra :) Oletteko miten kertoneet jo raskaudesta? Ite oon sanonut vanhemmilleni,sekä eräälle naapurissa asuvalle ystävälleni. Musta tuntuu vieläkin...
  15. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Olinkin unohtanut viimeksi laittaa ikäni tuonne,eli 31v :D Mulla ei oo vielä ollut mitään muuta oireita kun välillä jomotusta alamahalla,ja maha turvonnut,joskin vielä entisestä raskaudesta ylimääräistä läskiä on mahan seudulla. Jotenkin tuntuu vielä uskomattomalta tämä,vaikkakaan edellisestä...
  16. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Jospa miekin uskaltaudun tänne liittyä,lukemassa oon parina päivänä käynytkin :) Eli Peikkotyttö80,3lapsi, PKKS ja la.10.1 Mulla siis nuorimmainen lapsi vajaa 8kk vanha,että vähän jännittää tuo lapsien ikäero,miten sitä jaksaa kahden pienen kanssa,mutta esikoinen on taas 10v,että hänestä on...
  17. P

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Vois päivittää tuonne syntyneisiin meille pojan, 25.9 3610g ja 51cm (rv 38+5) Kiitos! Peikkotyttö80
  18. P

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Su 25.9 syntyi meille poika 3610g ja 51cm. Rv 38+5. Peikkotyttö80
  19. P

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Onnea ltt pienestä neidistä :heart:
  20. P

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Täällä kans haluais liittyä fb ryhmään jos vaan mukaan mahtuu,vaikka en hirveen usein oo täällä kirjottelemassa käynytkään,lukemassa sitäkin enemmän:D Peikkotyttö ja 32+1

Yhteistyössä