Hakutulokset

1. R

Piirretty/maalattu "satumainen" kuva jossa lapsi itse esiintyy?

Kirjaudu ja laita yv. niin jutellaan tarkemmin.
  2. R

~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

iina_ Tsemppiä! Ei tuo suhdeluku ole vielä onneksi lopullinen vastaus :hug: Terveyttä toivotan myös minä vaaville!!
  3. R

minkäställevoi täällä kärsitään ilmeisesti sitten myös liitoskivuista. Eilen ensimmäistä kertaa alkoi äkillinen liike vihlomaan oikein kunnolla häpyliitokseen ja oikeassa pakarassa/lonkassa tuntuu vihlontaa vähän väliä jo viikon verran. Välillä jalka meinaa pettää alta. Huomaa, että vuosi sitten...
  4. R

Heta niinhän se olikin :) en saanu kyllä omin silmin katottua siitä asennosta yhtään mitään, vaikka ultrassakin jo kurkin :) Jospa sitten rakenneultrassa selviäis!
  5. R

Kutina on täällä helpottanut ahkeralla rasvauksella. Perusrasvaa aamuin illoin ja heti pesun jälkeen. Onneksi kutina on rajoittunut sääriin, reisiin ja käsivarsiin. Loppuraskaudessahan voimakas kämmenien/jalkapohjien kutina voi olla oire raskaushepatoosista, jossa maksa-arvot lähtevät...
  6. R

masu12 Uskotaan ja toivotaan peukut pystyssä, että pikkuisella on kaikki hyvin! :hug: Selvyys vuotoihin olisi kyllä varmasti hyvä saada oman mielenrauhasi takia! iivuska tervetuloa! :wave: Jasuliini82 Sieltä suunnalta :) Olipas paljon tullut tekstiä, kun en ole oikein muutamana...
  7. R

Kiitokset uudesta pinosta tiuhti_ :kiss: Jasuliini82 meillekin synty tyttö just jouluksi vuosi sitten :heart: Aattoa vietettiin kotona, meni kyllä sellaisessa hormonihuurussa, etten siitä paljoa muista :) Tällä kertaa joulu on rauhallista odotuksen aikaa ja tuon 1-vuotiaan jouluiloa :)...
  8. R

~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

Graavilohta oon tehny ite ja syöny sitä :) On vaan niin hyvää ja kun muuten en oikein kalasta välitä niin tuota herkkua silloin tällöin. Pakkasen kautta kala kulkee meilläkin :)
  9. R

Li Hyviä tuulia mukaan np-ultraan! :) minkäställevoi no kylläpä vastustaa. Toivottavasti kyseessä ovat harmittomat supistelut, itsekin niitä aina välissä tunnen. Neuvolasta vaan tiukkana pyytämään tukea! Seepia täällä iskee vieläkin joskus huono-olo, mutta oksentamaan ei onneksi ole...
  10. R

elna :hug: lämmin halaus ja iso pahoittelu. Omaa napaa: Np-ultrassa käyty ja siellä pikkuinen porskutteli :heart: Niskaturvotus oli ihan normaali ja muuten näytti kaikki olevan hyvin. Viikon päästä tulee riskilukemat postissa, niitä siis odotellessa. Hyppäsin odotuksessa muutaman päivän...
  11. R

Idylli voi, olen niin pahoillani :hug: Kyllä sinä selviät, anna aikaa itsellesi surra rauhassa.
  12. R

Tekstiä tulee kovalla vauhdilla! :) Tervetuloa mukaan pinpon! Täällä ei ole vielä ultrakuulumisia kerrottavana, mutta huomena varmaankin pääsen niistä ilmottamaan :) Ruuista välttelen maksaruokia ja myös maksamakkaraa, sillä en pysty lopettamaan muutamaan siivuun vaan kerralla menisi...
  13. R

Kummeista meillä on esikolla kummeina kavereita ja sukulaisia miehen puolelta. Nyt kummeiksi tulee varmaan sama setti, mun puolen lähimmät sukulaiset eivät kuulu kirkkoon ja kaukaisia en ala pyytämään :) Ennemminkin halutaan, että kummit ovat henkilöitä, jotka ovat lähellä ja joiden kanssa...
  14. R

Li hyvä, että asiat lutviutuvat. Pikaistuksissa tehtyjä päätöksiä kannattaakin harkita uudelleen :) NanaMama Onneksi tuo turvotus on vielä rajojen sisäpuolella, toivotaan parasta ja hyvät mahdollisuudet terveeseen vauvaan ovat olemassa :) Alkaa kyllä oma np-ultrakin jännittämään! Oikein...
  15. R

minkäställevoi Hieno asenne teillä miehen kanssa! Kyllä tuollainen uutinen pysäyttää :hug: Mutta todellakin mahdollisuudet terveeseen lapseen ovat vielä! Voimia seuraavien viikkojen odotukseen! tiuhti_ mulla kans tuntuu kumpu alavatsalla, on kyllä toinen lapsi. Mutta selkeästi välillä tulee...
  16. R

Tuhkimo81 on menny :O :D Sinua tarkotin =) On vaan jännä, kuinka tuo aika menee eteenpäin. Kylläpä nuo uudet pinot aina hymyilyttää :)
  17. R

minkäställevoi Tsemppiä ultraan! :) Princessa81 huh huh, onpa ollut tapahtumarikasta! Paranemista sukulaismiehelle! Mulle tehtiin viimeksi np-ultra mahan päältä, ei edes koetettu sisäkautta. Nyt vasta täällä oon oppinu, että toisinkin voi tehdä! Toivottavasti ultrattaisi mahan päältä...
  18. R

Princessa luultavasti kerrotaan nyt ultran jälkeen ainakin joillekin :) Muutama muu on kaveripiirissä raskaana ja onhan se kiva, kun ei tarvi itekään enää piilotella ja yrittää vetää mahaa sisäänpäin :laugh: Kiloista mulla lähtöpaino oli tasan kilo vähemmän kuin edellisessä, nyt ekassa...
  19. R

Lämpimästi tervetuloa uusille! :wave: Eskapismi Oih, toinen siellä köllöttelee =) lily-rose mä oon kattellu kans pidemmän aikaa noita rattaita, mutten vaan osaa päättää! Lähinnä ongelmana on se, että haluanko vierekkäin (pitäis olla lisäksi matkikset) vai peräkkäin istuttavat. ).(...
  20. R

Tänne on rantautunut päänsärky :kieh: Muutamana päivänä iskenyt ja nyt näyttää jatkuvan eilisestä illasta. Runsas juominen helpottaa, mutta kohta täytyy turvautua panadoliin. Mulla on aika korkea kipukynnys ottaa päänsäryssä särkylääkettä, kun taustalla on migreeniä, johon tujummat tabletit...

Yhteistyössä