Hakutulokset

  1. F

    Ruokahaaste vol: 60

    Keittiönoidan valtuuksilla Vieras päätti aiheen tälle viikolle ja tämän viikon aihehan on Itsenäisyyspäivä Tässä kopioidut säännöt: * kokkaa ja kuvaa (tekijä saa olla kuka tahansa samassa taloudessa asuva) * kuva ja resepti sunnuntaina klo 19.45 mennessä * äänestys alkaa sunnuntaisin n...
  2. F

    Kolmoisyhdyssanoja!

    Eli keksikää ns. kolmoisyhdyssanoja Tässä eka Kivespussikalja :D
  3. F

    Palstan Pleikka3 velhot eli ilmeisestikkin miehet :)

    Mulla olis pienoinen onkelma koskien playstation Storea. Eli yritin sinne laittaa mun pankkikortin tietoja ylös että voi ostella pelejä :). Mutta se vaan herjas että tarkista tiedot, vaikka kaikki oli varmasti oikein. Voiko mulla ollu joku esto pankkikortilla vaiko mikä siinä mättää. Ja se...
  4. F

    Pienimuotoinen reissu Helsinkiin tiedossa, mihin paikkoihin kannattaisi mennä?

    Juu tuossahan se otsikossa tulikin. Ens viikolla olis tarkotuksena lähtee Helsinkiin päin sukuloimaan ja samalla vois katsastaa sen alueen kulttuuria. Kiasmaa miehen kanssa mietittiin josko se ois hyvä? Heureka kanssa mietinnässä, mutta luulen että se reissu jääpi loppukesälle... Mitäpäs...
  5. F

    Langattomat kuulokkeet!?!

    Miehelle pitäs langattomat kuulokkeet synttärilahjaksi hommata. Ja mie oon niiiin huono tollasten kanssa. Eli minkälaiset kannattais ostaa, hyvät tietenkin? Ja käykö ne sitte tv:n ja tietokoneen kanssa :D? Jos suoraa linkkiä sais, nii helpottais kovin :)
  6. F

    Mulla on hiukan tylsää! Piristäkää hauskoilla videoilla :D

    http://www.youtube.com/watch?v=fbGkxcY7YFU Tässä alkajaisiksi :D
  7. F

    Exä saa mun sappeni kiehumaan! Argh

    Ennenkuulumatonta! Tuskin!!! Poika tuossa alkuillasta laitto viestiä, että voinko mennä hakemaan sen jo kotiin... On siis isäviikko nyt. Sunnuntaina vasta olisin pojan kotiin hakenu. Oli poika pahoittanu mielensä, koska ei päässyt jalkapalloharkkoihin. Syystä että oli housut ollu vähä...
  8. F

    Tyhmä kysymys astiapesukoneen täytöstä :D

    Kun laitatte haarukat sun muut siihen telineeseen nii mitenkä ne sinne laitatte :D? Lajittelette haarukat, veitset ja lusikat eri lokeroihin vai sikin sokin mihin sattuu? Vasta viimme aikoina oon ruvennu lajittelemaan niihin lokeroihin ne, onhan ne helpompi sieltä sitten puhtaina ottaa...
  9. F

    Voi eiii mikä autokuume :)

    Eilen sain päähäni, että nyt on mun saatava uus auto. Merkki ja mallikin jo tiedossa :D Nyt vaan pitäs käydä koeajamassa kyseinen auto, että kuinka se onnistuu ;). Täällä meillä päin on yx sellanen auto liikkeessä, joten äkkiä päästävä testaa ettei sitä kukaan osta ennen ku oon päässy...
  10. F

    kahvakuulan koko aloittelijalle!?!

    Siinäpä se kysymys tulikin. Ja mistä kyseinen kuula kannattaa käydä ostamassa ja mitähän hinta luokkaa sellanen on?
  11. F

    Outoa olla 12 vuoden jälkeen taas raskaana!

    Ihan ku olis ensimmäistä kertaa liikenteessä :D Erilaista nyt se, että mies on eri ja on todella kiinnostunut kaikista asioista mitkä liittyy raskauteen :heart:. Varmaan jopa enemmän ku minä :D Eilen jo käski mun ottaa rauhallisesti ja tarjos vilttiä ku istuin sohvalla :heart:. Ja raskaus...
  12. F

    Varsin ärsyttävä kasvi tuo elämänlanka!

    Leviää kulovalkean tavoin ympäriinsä. Eikä saa pois ku myrkyttämällä. "kuristaa" kaikki muut kasvit hetkessä :(. Harmi sinänsä, koska siinä on niin kovin nätti kukka. Naapurikaan ei tykkää, ku meijän pihasta sen pihaan vaivihkaa leviää. Kävin jo ensi töikseni kiskomassa niitä ihan urakalla pois...
  13. F

    Joko on mansikat ostettu/kerätty ja pakastettu!

    Kävin ostaa 5 kg laatikon, mutta sehän jo syötiin. Jos kävis toisen vielä hakemassa, nii saapi pakkaseenkin asti jotain :D Ja jos ootte käyny keräämässä, nii missä kävitte? Ja kenties onko oma iiiso mansikkamaa jollakin? Tämä on itsellä haaveissa, että sais mansikat omasta maasta. Ehkä ens...
  14. F

    Nyt apuja, kyse lomarahoista!

    Oon äärimmäisen huone googlettaa nii yhtään mitään. Nyt pitäs jostain netin syövereistä löytää lakipykälä, että mitenkä lomarahat on työntekijälle maksettava. Meillä ollaan pomon kanssa väännetty kättä asian kanssa. Mulla on tieto että lomarahat PITÄÄ olla tilillä ennen loman alkua eli joko...
  15. F

    Koiraihmiset hohoi!

    Oon nyt jonkin aikaa halunnu koiran, mutta... En voi sietää sitä karvaa mikä siittä lähtee :D Olisko sellasia rotuja mistä lähtee hyvin, hyvin vähän karvaa tai ei ollenkaan :) ?!?!
  16. F

    Mainioita vesseleitä nuo pojan kaverit :D

    Eilen illalla soi ovikello ja mies meni avaamaan. Sielläpä seiso kax pojan kaveria kyselemässä josko juniori olis kotona. Mies siihen että on isällään. Nii pojat sitten kysyvät että voiko siltikin mennä trampalle hyppimään :D. Luvan saivat... Meni hetki ja kello soi taas. Tällä kertaa oli jano...
  17. F

    Lapsenne/lapsienne viikkoraha!

    Eli saako viikkorahaa ja paljonko? Ja käyttääkö sen heti vai säästää myöhempää käyttöä varten? Meillä ei poika saa viikkorahaa, tarvittaessa annetaan pari euroa. Joskus saa mummolta ja papalta rahaa, ja ne menee yleensä aina säästöön. Talvella säästi uuteen jäkismailaan, mutta isänsä osti...

Yhteistyössä