Palstan Pleikka3 velhot eli ilmeisestikkin miehet :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fossiili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Fossiili

Jäsen
29.03.2011
918
0
16
Mulla olis pienoinen onkelma koskien playstation Storea. Eli yritin sinne laittaa mun pankkikortin tietoja ylös että voi ostella pelejä :).

Mutta se vaan herjas että tarkista tiedot, vaikka kaikki oli varmasti oikein. Voiko mulla ollu joku esto pankkikortilla vaiko mikä siinä mättää. Ja se pankkikortin numero on varmaan se kohonumero siinä kortin etupuolella????

Nop nyt en voi yrittää 24h uudestaan, ku yritin kolme kertaa onnistumatta. Eli pitänee huomenna kokeilla uudestaan jos saan täältä apuja miten onnistun siinä...

Että sellasta :D

Ainakin Nordean debitkorteissa on käytössä Verified by Visa-palvelu joka tuo ongelmia maksamiseen joissain verkkokaupoissa, mahdollisesti myös Playstation Storessa. S-pankin debitkortilla, ainakaan omalla ei ko. ominaisuus ole tullut vastaan.

Oikea luottokortti on tietysti aina paras mutta jos sellaista ei oo eikä halua hommata niin PS Storeenhan voi ostaa ainakin pelikaupoista niitä valmiiksi ladattuja kortteja.
Ja aina voi yrittää myös laittaa niitä korttitietoja omalle pleikkatilille netin kautta eikä suoraan pleikkarista.

Yhteistyössä