Exä saa mun sappeni kiehumaan! Argh

Ennenkuulumatonta! Tuskin!!!

Poika tuossa alkuillasta laitto viestiä, että voinko mennä hakemaan sen jo kotiin... On siis isäviikko nyt. Sunnuntaina vasta olisin pojan kotiin hakenu.

Oli poika pahoittanu mielensä, koska ei päässyt jalkapalloharkkoihin. Syystä että oli housut ollu vähä likaiset kun koulusta oli tullu. Ja tämän "idean" oli exän exä keksinyt. Pojan mukaan oli sanonut että otetaanko nyt harkat pois, ku housut on likaiset. Siis WTF! Se ei kuulu sille pätkääkään, kuinka likaset ne housut on, koska eivät enää ole yhdessä... Olivat siis käyneet siellä kattomassa pojan velipuolta... Ja exä ei ollu sanonu asiaan oikein mitään.

Tämmösiä asioita on ruvennu ilmaantumaan nyt liiankin kanssa, ihan exän omasta pienestä pääkopasta kummuten. Poika kun on siellä, nii ei saa olla kavereitten kanssa, koska mun luona saa olla kuulemma ihan tarpeex. Ja pojalle kaverit on tosi tärkeitä. 11 vuotiaille ne yleensä on.

Nyt ollaankin mun miehen kanssa puhuttu josko poika vaikka meille muuttais kokonaan. Voiko tuo juniori jossain vaiheessa vaikuttaa asiaan, jos haluaiskin meille. Tiiän että exä ei välttämättä asiasta tykkäis. Mutta tuntuu että se tekee pojan ja siinä samalla meidän elämän vaikeex :(
 
"vieras"
Exän exää ja velipuolta ja sitä ja tätä. Ei kovin tasapainoselta kuulosta lapsirukkas elämä muutenkaan, mutta eikös se 12 vuotta ole se ikä, kun lapsi saa itse päättää missä asuu? Tai jos ei päättää, niin ilmaista mielipiteensä ja se otetaan oikeasti huomioon.
 
[QUOTE="vieras";25136529]Exän exää ja velipuolta ja sitä ja tätä. Ei kovin tasapainoselta kuulosta lapsirukkas elämä muutenkaan, mutta eikös se 12 vuotta ole se ikä, kun lapsi saa itse päättää missä asuu? Tai jos ei päättää, niin ilmaista mielipiteensä ja se otetaan oikeasti huomioon.[/QUOTE]

No siis juurikin tämän epämääräisyyden takia isän päässä on ollut puhetta miehen kanssa meille muuttamisesta... Pojan isä tosiaan ei ole ns. sitoutuvaa tyyppiä ja siellä päässä soudetaan ja huovataan tuon eukon kanssa. Tekivät sitten varsin "terveeseen" suhteeseen vielä muksunkin, jota exä ei hirveesti tapaa. Pojalle velipuoli on kyllä tärkeä, enkä estä niitä tapaamasta missään muotoa.
 
Joka tapauksessa kirjoitan kuinka huonosti tahansa, nii tärkeintä mulle on mun poika ja pojan hyvinvointi... En kiellä etteikö vaikuta jotenkin poikaan kahdessa kodissa asuminen. Mutta katsottiin erotessa että mennään viikko-viikko systeemillä. Ja isä on pojalle kumminkin tärkeä... Mutta jos ei saa mitään kiva tehdä siellä ollessa, nii vaikuttaahan se pojan viihtyvyyteen paljon. Ja ihan älyttömillä säännöillä kontrolloidaan. Toki säännöt ei meilläkin, mutta rajansa kaikella.
 

Yhteistyössä