Hakutulokset

  1. Skeletorgirl

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Ainakun mulla supistaa niin lähtee oikeesta jalasta tunto kokonaan. Eilen just kun käytiin shoppailemassa ja kiertelemässä kirpparia niin tuli iiiiso harkkari supistus ja oli pakko linkata kirpparille sisään. Varmaan huvittava näky tän pallomahan kanssa ja vielki josai minihameessa :D Mulla...
  2. Skeletorgirl

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Heips pitkäst aikaa!! Täällä hyvinvoiva äippävauva-yhdistelmä. Kesälomalle jäätiin juuri joten nyt on aikaa siivota kaappeja ja luoda kotia tulevalle pikkuiselle. Justiinsa tyhjennän likapyykki koria jotta pääsen hyvillä mielin pesemään vauvan vaatteita ja ajattelin ne myös silitellä...
  3. Skeletorgirl

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Kesälomalla ollaan viikko ainaki miehen kanssa päälleikkäin enskuussa, joten lähdetään vissiin mökille sit muutamaks päiväks naaatiskeleen, mut eipä sinnekkään oo ku se satakilsaa matkaa. Sit kesäloman jälkeen mun tarviiki mennä vaan päiväks töihin ja sitten alkaakin äippäloma. Lomaks ollaan...
  4. Skeletorgirl

    Paljon teillä paino noussu? :)

    viikkoja on 21+3 ja painoo tullut 3,8 kg.. Aika vähän siis tullut painoo, mutta eiköhän se tästä.....
  5. Skeletorgirl

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Rakenne-ultra kuulumisia täältä! Meil oli kiva ultra! Lääkäri oli ihanan tarkka ja huomaavainen vaikka hällä olikin melkoisen hiljanen ääni (mun mies ei meinannu kuulla mitää :D ). Sain kyllä tarkkaa tietoa että mitä hän ultras ja miten kaikki oli. Hyvin tietty kaikki, viikolla tais mitat vähän...
  6. Skeletorgirl

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Huomenta! Neuvola kuulumisia tulin kertoilemaan Viikkoja olis nyt 20+5, Painoa on tullut alusta + 3,75kg (onneks Th vannoitteli että tää on ihan normaalia painon nousua, meinaa vähän mää pelästyin kun vaa-alle astuin!!!!) Pissa oli puhdas. Hb: 128 (alussa oli 138 eli laskenut. Th...
  7. Skeletorgirl

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Mää oon ollut aivan alusta saakka ihan saakelin väsynyt! Tulee nukuttua koko ajan semmosii 9h unia ja siltikin oon jatkuvasti ihan poikki.. Kaippa tää talvikin on ollu tämmöne p*ska et ei oikee mitään jaksa tehdä varsinkaan ku oon saakelinmoine vilukissa.. Kevät ku tulee ja lumet sulaa nii mää...
  8. Skeletorgirl

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Heipsan! Tääl olis yks elo-mama kans uutena joukkoon, kävi niin päin että tuolta feisbuukin kautta löysin tänne. :) Odottelen ensimmäistä peikkoani jonka laskettu aika on 14.8. Siinä suuri syy miksi olen tiedon haluisena täällä, ku en oikee tiiä näistä vauva jutuista :D Tää meikäläisen...

Yhteistyössä