Hakutulokset

  1. K

    Kenelläkään tarvetta?

    -
  2. K

    muutama kysymys lentämisestä

    - Jos sinulla on pitkiä ketjuja, joudut ehkä ottamaan ne pois kuten myös ison rannekellon ja kilisevän kasan rannekoruja. Normi rannekello ja muutama ranneketju ja "tavalliset" kaulakorut saa kyllä olla. - Ruumaan menevä laukku saatetaan tutkia vasta myöhemmin, sinä huomaat tämän ainoastaan...
  3. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Lokakuussa <3 <3

    Onnea täälläkin kaikille jo nyyttinsä saaneille! En ole yhtään kade mutta kuitenkin... Itse kävin keskiviikkona neuvolalääkärillä ja kohdunsuun tilanne oli: kiinteä ja kiinni. Samalla poksui viikot 36 + 0 eikä vaavi ollut edes kiinnittynyt vaikka pääalaspäin on jo muutaman kuukauden...
  4. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Lokakuussa <3 <3

    Tänään poksuu viikot 35 + 0 *poksis*. Vielä siis 4 viikkoa odottelua edessä. Ei vaan jaksaisi... Me käytiin eilen sopimassa valokuvaajan kanssa, että hän tulee ottamaan kuvat meidän pikkuisesta 5 - 10 päivän ikäisenä. Saadaan siitä kätevästi joululahjat isovanhemmille ja kummeille. Sama...
  5. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Lokakuussa <3 <3

    Tervehdys täältäkin kaikille mammoille! Minä yritän olla töissä vaikka ei millään jaksaisi. Ensi viikon pe alkaisi mammaloma mutta nyt jo nukuttaa niin vietävästi.|O Yöt menee pätkissä, pitää käydä pissalla, herää liitoskipuihin, närästää ja sitten nuorimmaiset herättävät aamulla ennen...
  6. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Tervehdys täältäkin kaikille mammoille! Pussilakanoita löytyy 3- 4 ja aluslakanoita hiukan useampi. Vaatteet olen kyllä pessyt ja silittänyt mutta lakanat ovat unohtuneet kaappiin. Kiitos vain muistutuksesta! Eilen oli neuvola, sf mitta oli laskenut 29 -> 28 mutta ei kuulemma hätää, totesi...
  7. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Hyvää alkanutta viikkoa kaikille myös täältä! :flower: Viikonloppu meni taas liian nopeasti. Olimme miehen kanssa hotellissa yhden yön (pe-la) ja ihanaa oli kun ei voinut tehdä mitään muuta kuin olla. Söimme hyvin ja saimme nukuttua loistavasti ilman karvakorvia tassuttelemassa ympäri sänkyä...
  8. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Tervetuloa kaikki uudet, toivottavasti ketju pysyy aktiivisena, kun lisää kirjoittajia ilmaantuu! Taisu: Mulla ianakin nyt takana kolme lääkärikäyntiä ja yksi kuulemma vielä tulossa, viikolla 36 jos oikein muistan. Itse kävin kanssa kaikki kaappiin jääneet vauvanvaatteet läpi (kamala...
  9. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Tervehdys mammat! En voi neuvoa raskausdiabeteksestä mitään kun ei kokemuksia ole. Minä kieltäydyin ekalla neuvolakäynnillä rasitustestistä vetoomalla siihen, ettei edellisissäkään raskauksissa ole ollut ongelmia. :popcorn: Tänne ei kuulu mitään uutta, kamala hiki kanssa koko ajan ja...
  10. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Siisami: Rattaat varattu teille lauantaihin saakka. Katsotaa sitten. :)
  11. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Papu82: Ainakin minä olen jokaisessa odotuksessa halaillut pönttöä melkein laitokselle saakka. Eivätkä neuvolassa ole kummemmin asiaa ihmetelleet, joten ilmeisesti "normaalia" toisille. Koita kestää!" HelenElisa: Mun neuvolantäti sanoi kun oli proteiinit hiukan koholla, etten varmaan ole...
  12. K

    35 v + odottajat, vol 5

    Marja76: Johan teitä nyt koetellaan! Toivottavasti ensi viikolla olisi taas omalääkärisi mittaamassa, jokaisella kun kuuluu olevan vähän omanlaiset otteet tuossa hommassa ja "virheitä" voi tulla siitäkin. Voimia!!!! :hug: (.) Työkaverin äiti nukkui tänään pois sairastuttuaan äkäiseen syöpään...
  13. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Iltaa taas mammat! IlonaVonDee: Juu... appi on kyllä. Anoppi lämpeni tällaiselle 5 lapsen yh:lle oikeastaan vasta raskausuutisen myötä. Mutta asuvat oikeasti niin kaukana, ettei hätää. Mites teillä muilla menee appivanhempien kanssa? Olenko ainoa joka ei hihku innosta tavata?? Karollina...
  14. K

    35 v + odottajat, vol 5

    Voi Marja-76! :hug: Itselläni on myös 15 vuotias tytär enkä voi edes kuvitella kuinka rankkaa moisen diagnoosin saaminen voisi olla. Kävin wikipediasta lukemassa sairaudesta ja toivon todella, ettei tyttärelläsi ole tuota kaikkein ärhäkkäämpää versiota. Pidän peukkuja täällä ja toivon sinulle...
  15. K

    35 v + odottajat, vol 5

    Hei! Minäkin ilmottaudun tänne, aikaisemmin olen seuraillut lähinnä Marraskuulaisten 2011 palstailua mutta nyt näkyvät siirtyneen enemmän naamakirjan puolelle, joten on yhtäkkiä aikaa lueskella muitakin keskusteluja ja laittaa välillä omaa kommenttia väliin. Täällä siis ikää jo 36, parin...
  16. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Katjuska-79: Meillä kuivausrumpu on kovassa käytössä, tosin on meillä tätä sakkiakin... Vauvan vaatteet olen pessyt ensimmäisen vuoden aina erikseen ja kuivausrumpuun on siitä satsista eksyneet lakanat, pyyhkeet ja äitiyspakkauksesta tulleet harsoliinat. Kuivausrummussa näistä tulee mielestäni...
  17. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Tervehdys täältäkin pitästä aikaa! Kovasti olen palstaa lukenut mutta kirjoittamaan en ole ehtinyt. Nyt näkyy viestittely siirtyneen naamakirjaan yhä enemmän, joten ehtii näin parin päivän välein lukemaan hyvin kaikki uudet viestit ja nyt siis vähän kirjoittamaankin. Britney ja...
  18. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Tiukutus: Hyviä ja halpoja äitiyshousuja saat esim. H&M:stä, makunsa kullakin mutta ainakin sellaiset, joissa joustoresori nousee kunnolla mahan yli ovat päällä mukavat. Kannattaa kuitenkin katsoa, ettei tuo resori ole koppuraista tai karheaa, sinne väliin kun ei kuitenkaan mitään halua/pysty...
  19. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Heips! Täälläkin yksi uusi ilmoittautuisi mukaan. Kolme päivää meni lukiessa tätä viestiketjua, ihanaa että teitä on monta! =) Näin alkuvaiheessa en minäkään oikein uskalla tuuletella ja uutista huudella, joten tämä on siihen juuri sopiva tapa. On oikeastaan outoa, että olen taas asiasta...

Yhteistyössä