Hakutulokset

  1. M

    Ketju Emmerdalen juonipaljastuksille

    Noniin, kaikki skoopit tänne! Mikäs se Leylan juttu sitten on?
  2. M

    Kiinnikkeitä

    Hei! Minua on mietityttänyt lähiaikoina kovasti sektion jälkeinen kiinnikkeiden muodostuminen. Olin sektiossa v 2009, sitä seurasi komplikaatioita, vuotoa ja olinkin uudelleen operoitavana peräti kaksi kertaa, eli kolme kertaa leikkurissa kuuden päivän sisään. Me olemme tällä hetkellä...
  3. M

    IVF/ICSI ja fragmin/klexane??

    Hei! Kaipaisin kipeästi kokemuksia sellaisilta jotka ovat pistäneet ivf tai icsi hoidon aikana verenohennuslääkettä, joko fragminia tai klexanea, jos sellaisia palstalta löytyy!! Itse joudun pistämään raskaudessa koetun veritulpan takia nyt ollessani ivf-hoidossa (olen sekundäärilapseton)...
  4. M

    Matala verensokeri ja IVF-hoito

    Hei! Vieläkö ehtii kysyä näin marraskuun toiseksi viimeisenä päivänä..? Olen vuosia jo epäillyt liian matalaa verensokeria. Aika ajoin jos ruokailusta kuluu liian pitkä aika minulle tulee todella huono olo, huimaa, päätä särkee todella kovaa, pahoinvointia, väsytää niin että todellisuuden...
  5. M

    matala THS arvo

    Olemme yrittäneet toista lasta n. 15 kuukautta, meillä aika lapsettomuustutkimuksiin lokakuulle. Kävin hormoniverikokeissa, sain tulokset mutta pääsen kuulemaan lääkärin arvion niistä vasta tuolloin lokakuussa. Mietin onko THS arvoni 0,3 liian matala? Sehän lienee viitearvojen alaraja mutta...
  6. M

    1v10kk lapsen yölliset raivoamiset

    Heippa! Mua kiinnostaisi tietää onko muitakin kellä lapsi herää yöllä huutamaan vielä näin lähes 2-vuotiaana? Meillä poika ei ole elämänsä aikana nukkunut montaakaan kokonaista yötä, ja 1,5-vuotiaana alkoivat raivokohtaukset. Silloin ihan päivälläkin niinkuin ihan normaalina kehitysvaiheena...
  7. M

    Hankaluuksia tiedossa raskautumisessa, toiveet korkealla -ketju

    Heippa! Olen ihanan pian 2-vuotiaan pojan äiti, iältäni 26v. Haluaisin keskustelua tilanteista, jossa on jo ennalta tiedossa plussauksen vaikeus, esim kun toinen munasarja on poistettu. Keskusteluja palstalla luettuani en ole pinoutunut mihinkään, kun tuntuu että on vähän erilaiset...

Yhteistyössä