IVF/ICSI ja fragmin/klexane??

Hei!

Kaipaisin kipeästi kokemuksia sellaisilta jotka ovat pistäneet ivf tai icsi hoidon aikana verenohennuslääkettä, joko fragminia tai klexanea, jos sellaisia palstalta löytyy!!

Itse joudun pistämään raskaudessa koetun veritulpan takia nyt ollessani ivf-hoidossa (olen sekundäärilapseton). Lääkäri ei olisi halunnut että joudun ottamaan käyttöön mutta oli pakko määrätä koska estrogeenitaso oli niin korkea. Itse en siis pyytänyt. Pelottaa kun lääkäri oli niin vastentahtoinen ja sanoi ettei heillä tehdä yleensä näin hankalia hoitoja, ja että olen vähän vaikea tapaus. Pelottaa punktio ja vuotoriski, lisäksi on tulehdusriski joten antibiootit on edessä. Lääkäri sanoi myös että on todennäköstä ettei voi tehdä tuoresiirtoa kaikkien riskien takia ja että punktion jälkeen seurataan tarkemmin, jopa osastolle voi joutua.

Tähän asti olen kulkenut vaaleanpunaiset lasit päässä mut nyt alkaa positiivinen asenne rakoilla.

Kaipaisin todella kuulla onko joku käyttänyt verenohennusta ja kokenut silti että punktio sujui ongelmitta.
 

Yhteistyössä