Hankaluuksia tiedossa raskautumisessa, toiveet korkealla -ketju

Heippa!

Olen ihanan pian 2-vuotiaan pojan äiti, iältäni 26v. Haluaisin keskustelua tilanteista, jossa on jo ennalta tiedossa plussauksen vaikeus, esim kun toinen munasarja on poistettu. Keskusteluja palstalla luettuani en ole pinoutunut mihinkään, kun tuntuu että on vähän erilaiset v**tutukset, vaikkakin kyllä hyyyyvin paljon samaakin löytyy.

Itsellä on takana vauvaiässä käytyjä lantion alueen leikkauksia (siis ihan sisäisiä juttuja, syntymätöntä kaksosta jne). Lisäksi tultuani vihdoin raskaaksi esikoisesta, todettiin kohdun olevan kaksiosainen. Tämä aiheuttaa kaikkein eniten ärsytystä juuri nyt, koska raskaus on todennäköinen vain vasemmalla puolella, ja nyt huomaan oviskivut toista kertaa oikealla puolella. Grr, se menee ihan hukkaan! Ja mulla oli tällä kertaa toiveet niin korkealla kun viimeksi oli oikealla puolella niin nyt ajattelin et on taas vasemman vuoro. :kieh: Ottaa päähän että kun vasemman puolen oviskierron jälkeen menkat väkisin vaan alkaa, tietää että joutuu odottamaan todennäkösesti kaksi kiertoa ennen kun on taas mahdollista plussata, ja sillonkin on huonot mahikset kun on jo monta kertaa ollut tärppäämättä.

Vuosi suunninneen on takana toisen lapsen yritystä. Ei vielä mahdoton aika mutta sellanen et alkaa ottaa kaaliin just kun saa odotella aina pari kiertoa.

Mulla on vielä kauhea sektiokokemus takana esikon syntymästä, mutta sitä stressaan sitten vasta kun seuraava on lähellä. Noiden lapsuuden leikkausten takia sektio tehtiin, ja seuraava tulee myös syntymään sektiolla. Enempiin lapsiin en lupaa lääkäriltä saanutkaan, kun riskit kasvavat joka raskauden myötä..: / Ja mä olisin aina halunnu suurperheen äidiksi. (Marttyyri nostaa päätään, heh)

Jos teitä löytyy muita vähänkin vastaavassa tilanteessa olevia, pinoutukaa ihmeessä tänne(kin), jotta saadaan yhessä hakata päitämme seinään ja lopulta iloita plussista!!!
 

Yhteistyössä