Hakutulokset

  1. Ronjanäiti

    Tiedustelkaapa fiksuilta miehiltänne..

    talvirenkaassa ehdottomasti sama kuvio sanoo meidän mies
  2. Ronjanäiti

    lapsen pika crp yli 160

    käytiin sairaanhoitajalla kun 5v. tytölle pamahti yhtäkkiä yön aikana kuume, sen takia soitin heti lääkäriaikaa kun tarvin töihin todistuksen. Antavat ajan hoitajalle jos ei kummempaa, onneksi tämä hoitaja otti pika crp:n, kone näyttää 160 asti ja sinnehän se nousi.. nyt sit olis tunnin päästä...
  3. Ronjanäiti

    Vielä tätä samaa:kauanko tokan synnyttäminen kesti??

    hyvä mieli jäänyt kummastakin synnytyksestä, tokasta etenkin.. 1. vko 40+1 n.8h josta ponnistusvaihe n.puol tuntia, synnytyksen eteneminen selvästi hidastui minispinaalin jälkeen, syntyi tyttö 3640g 53cm kolmen ja puolen vuoden jälkeen.. 2. vko 41 n.2,5 tuntia josta ponnistusvaihe n...
  4. Ronjanäiti

    MAALISMASUKIT 2007

    meillä oli myös muutama kuukausi sitten kovasti sammasta, ei auttanut vichy, puolukka tai sitruuna... Daktarin-geeliä kirjoitti lääkäri, sillä lähti. Hetken päästä tuli uudestaan taas laiteltiin kovasti geeliä ja tällä kerralla heitin kaikki neidin tutit, myös pulloista pois ja ostin uudet. Sen...
  5. Ronjanäiti

    MAALISMASUKIT 2007

    Noniin eilen oli sitten ne pienet puolivuotiskemut. Vieraita oli Iitun täti ja serkku, mummi ja vaari, sylikummi ja pikkuserkku. Ei siis paljon ja nämäkin suht eriaikoina, eli mukavat rauhalliset kahvittelut. Lahjoja saatiin, body, pehmohelistin, pehmopalikoita, pehmojuna ja fleecehaalari. Ihan...
  6. Ronjanäiti

    MAALISMASUKIT 2007

    En ole paneutunut koko kerho-jutskaan, enkä siitä ymmärrä..ei siis kysy siitä etten viitsisi salasanaa laittaa. Mun netti-surffailu on nykyään niin satunnaista ja epäsäännöllistä.. Siitä puolvuotis-juhlasta.. esikolla oli nimipäivä samoihin aikoihin aikoinaan niin ne oli niinku tuplabileet, mut...
  7. Ronjanäiti

    MAALISMASUKIT 2007

    Heips!! pitkästä aikaa.. lueskelemassa käyn muttei muka ehdi kirjotella. Me ollaan oltu jo kuukaus ihan räkäsiä kaikki ja Iitu söi siihen jo kuurinkin mut ei se mihkään muuttunu. Iia on nyt 5 1/2kk ryömii vasta napansa ympäri ja syöttötuolissa istuu,höpöttää kaiken aikaa. läl läl lää ja äittää...
  8. Ronjanäiti

    MAALISMASUKIT 2007

    Kiva että viiviliinalla jo parempi mieli :hug: tämä on kyllä nyt ihan outo..siis nämä sivut!!
  9. Ronjanäiti

    MAALISMASUKIT 2007

    Hei lumikki ja roosa: Me ollaan täällä kotkassa menossa sinne rokotusklinikalle, vielä ei olla käyty..4.6 ensimmäinen aika ja puhelimessa sanoi että siellä tulee sitten kaikki rokotukset vuoden ikään asti. On se jännä että me otetaan mielellämme ylimääräsiäkin rokotteita jotta suojaisi lasta...
  10. Ronjanäiti

    MAALISMASUKIT 2007

    Jaksamisia kovasti perheille joiden vauvoilla terveysongelmia, toivotaan että kaikki järjestyy. Olen kuullut sanonnan, että mitä hankalampi alku niin sitä rakkaampi vauvasta tulee. Meidän Iia kutsuttiin semmoseen B-hepatiitti -rokotetutkimukseen ja aiotaan osallistua. Hän saa sitten siellä...
  11. Ronjanäiti

    MAALISMASUKIT 2007

    Hellurei!! täällä elämä niin hektistä ettei ole ehtiny kirjootella.. Neiti on tyytyväinen suuremmaksi osaksi Nania vetelee (n.6dl), vaikka rintaakin tarjoan ehkä 4-5krt/ vrk. Kerran -2herää yössä syömään. Ristiäiset oli sunnuntaina ja neidistä tuli IIA VUOKKO ANNELI Mulla paino putos nopsaan...
  12. Ronjanäiti

    kuntoilun sovittaminen arkeen

    tossa oli pinoa päivän kuntoiluista, mut miten te muut perheelliset järjestätte aikaa kuntoilulle? Aloin kuntoilla, salilla ja monipuolisesti eri jumpissa viime syksynä ja kun aika ei riitä kaikkeen niin täytyy myöntää et ystävät on kärsiny. Olen alkanu laittaa itseni ja kuntoilutarpeet edelle...
  13. Ronjanäiti

    -78 onko muita??

    Olen, tyttö-03
  14. Ronjanäiti

    Minkä kokosia 1-vuotiaita

    76cm ja 8,6kg parin vkon päästä olis 1v3kk -neuvola, saas nähdä paljon rinsessa on kasvanut :)
  15. Ronjanäiti

    G:paljonko ylimäärä kiloja?

    Ylimääräistä vielä n. 15kg!! 8 saanut lähtemään n. 3kk aikana.. Painonvartijoiden pisteitä lasken, mutta nyt tuntuu jämähtäneen, pariin vkoon ei ole lähtenyt yhtään, ARGH!! En käy ryhmässä.. joskus olen käynyt ja siitä ohjeet, nyt pitäs rskauskilot saada pois ja kaikki mitä alunperin oli!!
  16. Ronjanäiti

    ruokailu rytmit...

    Hei, niin minäkin aina itseäni epäillyt meidän neidin hoikkuudesta, mutta kun muiden kokemuksia/ tarinoita lukenut niin olen huomannut että ehkä se onkin tytön oma juttu. Ronja 10,5 kk 74cm ja 7500g. aamulla n. 7.00 lautasellinen puuroa n.8.30 1-3v purkki ruokaa/ tai kotiruokaa...
  17. Ronjanäiti

    ruokailu rytmit...

    Hei, niin minäkin aina itseäni epäillyt meidän neidin hoikkuudesta, mutta kun muiden kokemuksia/ tarinoita lukenut niin olen huomannut että ehkä se onkin tytön oma juttu. Ronja 10,5 kk 74cm ja 7500g. aamulla n. 7.00 lautasellinen puuroa n.8.30 1-3v purkki ruokaa/ tai kotiruokaa...
  18. Ronjanäiti

    ruokailu rytmit...

    Hei, niin minäkin aina itseäni epäillyt meidän neidin hoikkuudesta, mutta kun muiden kokemuksia/ tarinoita lukenut niin olen huomannut että ehkä se onkin tytön oma juttu. Ronja 10,5 kk 74cm ja 7500g. aamulla n. 7.00 lautasellinen puuroa n.8.30 1-3v purkki ruokaa/ tai kotiruokaa...
  19. Ronjanäiti

    yökyläilyn seurauksia...?

    Ehkä se on toi ikä mikä vaikuttaa... kun alkaa ymmärtää asioita ym. Meillä neiti ollu väh. kerran kuussa yökylässä puolivuotiaasta ja hienosti on mennyt kun niin pienestä on tottunut. Viekää vaan sitkeesti, kyllä se siitä.

Yhteistyössä