lapsen pika crp yli 160

käytiin sairaanhoitajalla kun 5v. tytölle pamahti yhtäkkiä yön aikana kuume, sen takia soitin heti lääkäriaikaa kun tarvin töihin todistuksen. Antavat ajan hoitajalle jos ei kummempaa, onneksi tämä hoitaja otti pika crp:n, kone näyttää 160 asti ja sinnehän se nousi.. nyt sit olis tunnin päästä lääkäriaika, mikähän ihme tuolla rassukalla on.
 
äiti itsekin
Alkuperäinen kirjoittaja Ronjanäiti:
käytiin sairaanhoitajalla kun 5v. tytölle pamahti yhtäkkiä yön aikana kuume, sen takia soitin heti lääkäriaikaa kun tarvin töihin todistuksen. Antavat ajan hoitajalle jos ei kummempaa, onneksi tämä hoitaja otti pika crp:n, kone näyttää 160 asti ja sinnehän se nousi.. nyt sit olis tunnin päästä lääkäriaika, mikähän ihme tuolla rassukalla on.
En tiedä mikä tytöllä on mutta on kyllä korkealla noi tulehdusarvot :/ itselläni noin 2 vkoa sitten se oli 300 ja sairaalaan vei mun tie-

Paljon jaksuja tytölle ja vanhemmille..

 
millipilli
Meillä pojalla oli keuhkokuumeessa CRP 150 ja risat ja leukkarit yli kahdenkymmenen. Oireina ei mitään muuta kuin neljättä päivää kestänyt kova kuume... ei nuhaa eikä yskää
 
äiti itsekin
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Meillä pojalla oli keuhkokuumeessa CRP 150 ja risat ja leukkarit yli kahdenkymmenen. Oireina ei mitään muuta kuin neljättä päivää kestänyt kova kuume... ei nuhaa eikä yskää
Sama tauti iski muhunkin mutta mulla kuumeen lisäksi hengittäminen oli vaikeaa (sattu keuhkoihin)..
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja äiti itsekin:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Meillä pojalla oli keuhkokuumeessa CRP 150 ja risat ja leukkarit yli kahdenkymmenen. Oireina ei mitään muuta kuin neljättä päivää kestänyt kova kuume... ei nuhaa eikä yskää
Sama tauti iski muhunkin mutta mulla kuumeen lisäksi hengittäminen oli vaikeaa (sattu keuhkoihin)..
Meillä poika on vasta 2v eikä tuollaisista tuntemuksista tiedä että oliko kun ei osannut vielä kertoa, mutta aina kuumeen noustessa yli 40 alkoi poitsu hengittää raskaasti ja vähän puuskuttavasti. Ajattelin sen ensin vaan liittyvän siihen korkeaan kuumeeseen kun helpotti sitten aina kun kuume laski ja jätkällä oli virtaa kuitenkin ihan normaalisti. Kolme yötä sitten oltiin sairaalassa iv-antibiooteilla
 

Yhteistyössä