kuntoilun sovittaminen arkeen

tossa oli pinoa päivän kuntoiluista, mut miten te muut perheelliset järjestätte aikaa kuntoilulle?
Aloin kuntoilla, salilla ja monipuolisesti eri jumpissa viime syksynä ja kun aika ei riitä kaikkeen niin täytyy myöntää et ystävät on kärsiny. Olen alkanu laittaa itseni ja kuntoilutarpeet edelle ja karsin vierailuja ystävien luona.

Me käydään miehen kanssa samalla salilla, ja koska harvemmin saadaan lapsenvahtia ja päästään yhtä aikaa niin on käytävä vuoropäivinä tai sit samana päivänä vuorotellen, toinen tulee niin toinen lähtee. Joten on tässä myös perheen yhteinen aika roimasti vähentynyt, jompi kumpi on aina salilla.
Käyn 2x vkossa salilla ja 2xvkossa eri jumpissa (bodypump, spinning, bodybalance, core tms)
 
eemil
aikaa ei ole- valitettavasti :/
meillä 4 lasta, kaikki alle 5v joten aika menee ihan arjen pyörittämiseen. joskus miehen kanssa otetaan lapset rattaisiin ja käydään kävelyllä mutta jumppiin tai salille en vielä pääse... (nuorin 2kk )
 
Itse yritän viikolla päästä muutamana päivänä rattaiden kanssa kävelee pitemmälle lenkille.. Mutta aina ei pääse, kerkeä tai jaksa.. Tämä viikkokin on ollut sellainen, ettei vain huvita lähteä, mut tänään pitäisi käydä. On tullut hiukan nyt herkuteltua.. :headwall:

Syksyllä, kun jatkuu jumpat, ni niihin sitten lähden, ku ne on iltaisin. saa ukko katella lapsia sen aikaa.
 
huonosti sopii kuntoilu arkeen. aamusella oon vähän jumpannu kotosalla mutta en nyt kesällä kun on muutenkin kuuma. ehkä kerran viikossa käyn kävelemässä vaunujen kanssa. nyt kun on kaks lasta niin ei pääse ihan tuosta vaan toinen kun ei vielä jaksa kävellä niin reippaasti että pysys äitin perässä kovin pitkään.
 
minulla 6 lasta joista myös neljä kpl on 5v ja sen alle ja setten 2kpl koululaista eli iltasin on turha mun kuvitella mitään omaa juttua...on koululaisten läksyjen auttamista,harrastuksia normaalit iltapalat koirien lenkittämiset ja suoranainen väsy...
minä käyn aamusin lenkillä ennekö muksut herää ja lenkin jälkeen alan vääntämään mun jumppa videoita kunhan ilmat viilenee..nyt ei vielä jaksa liian kuuma...
mulla ei siis aikaa ,rahaa, lapsenvahtia mihinkään iltajumppiin + salikäynteihin,,mutta näinkin saa itsensä parempaan kuntoon
:snotty: :heart:
 
Sporttis
Kyllähän se melkoista suunnittelua vaatii,etenkin nyt kun minäkin töissä ja miehellä vuorotyö.
MUTTA ei se mahdotonta ole vaikka helposti syyllistääkin ajanpuutetta ennenkuin omaa laiskuuttaan.
Käyn salilla,jumpissa tms.noin 5x viikossa ja lenkkeilyt päälle.Lenkillä käyn lasten ja koiran kanssa yhdessä ja joskus lapset mukana salilla ja jumpissakin.
Lisäksi jumppailen kotona lasten kanssa yhdessä, mikäli en jostain syystä pääse kuntoilemaan muualle kuin kotiin.
Aikataulut on aika tiukat kun miehelläkin aikatauluun sidottuja harrastuksia ja usein vaihdammenkin ns.lennossa...Joskus arki ehkä liiankin kiireistä ja sukulaiset ja ystävät jää kieltämättä aika vähälle.MUTTA mieli lepää kun hiki virtaa ja kroppaakin kehtaa esitellä... :D
 

Yhteistyössä