Hakutulokset

1. S

kampanjakoodi/alennuskoodi mattotukkuun?

eikö kukaan?
  2. S

kampanjakoodi/alennuskoodi mattotukkuun?

Onko joku joskus saanut kampanjakoodin/alennuskoodin mattotukkuun? Minkälainen kampanja tai alennus oli kyseessä? Haluaisin yhden maton, mutta hinta saisi hieman laskea... olen toiveikkaana odottanut jotain koodia, mutta ei sellaista ole näkynyt tai kuulunut :)
  3. S

joko villakangastakki aika?

Tää palstan meininki on ihan parasta; kysyt mitä vaan, saat ylläolevia vastauksia. Jos et kysy, niin ylläolevat vastailijat aloittavat ketjun; siis ei voi olla totta, jollakin oli jo villakangastakki päällä! :D Siis laita se takki päälle, jos kerta palelet! Mitä se muille kuuluu, miten me...
  4. S

Hyttysranneke - kokemuksia? - toimiiko?

Nosto :attn:
  5. S

Miksi jotkut ihmiset näyttää AINA niin nuhruisilta?

Mulla on huono iho, jota yritän peitellä meikeillä (huonoin tuloksin) Olen aina tosi nuhruisen näköinen :ashamed: Ja oon ihotautilääkärin määräämillä lääkkeillä yrittänyt saada sitä kuntoon...
  6. S

8-9 kk ikäisten vauvojen vanhemmat!

9kuiselle voi hyvin valmistaa samaa ruokaa kuin muullekkin perheelle, ilman suolaa ja voimakkaita mausteita mm. makaronilaatikko ja muut laatikkoruoat, keitot, kiusaukset ym. Tietysti välttäen pinaattia, maksaa, hunajaa... suositusten mukaan vältettäviä aineita. Maito imettäen kannattaa antaa...
  7. S

lapsettoman kommentti fb:ssä??!!

En osaa kommentoida kaverisuhdettanne, kun en sitä enempää tunne. Mutta lapsettomuudesta voin sanoa, että se on aika monimutkainen elämää "hallitseva" asia jossain vaiheessa. Sitä yrittää olla onnellinen muiden, lapsen saaneiden puolesta, mutta samalla epätoivo kalvaa, miksi ei minä...
  8. S

Lapsi oli jätetty päiväkodissa ilman ruokaa

Näin se menee. Joskus lapsi poistetaan pöydästä, jos toistuvien kieltojen jälkeen ei tottele, ensin varotetaan muutaman kerran ja sitten pois pöydästä. Ei ne lapset muuten opi, jos aina annetaan periksi. Kuvitelkaa tilanne, jossa kaikki 24 lasta haluaa vaihtaa paikkaa tai muuta kivaa... Ei se...
  9. S

Nukkuuko _oikeesti_ kaikilla muilla vauvat/lapset hyvin ja meillä vaan on huonosti nukkuvat vauvat?

Neuvolan ohjeet oli meille, että käyttäkää korvatulppia ja nukkukaa mahdollisimman kaukana lapsesta :headwall: Pidimme unikoulua (tassutellen, vaikka huutoakin riitti muutama yö) yöimetyksen lopetukseksi "vasta" 10 kk iässä, mutta ei se yöuniin vaikuttanut. Samalla tavalla heräiltiin.
  10. S

Nukkuuko _oikeesti_ kaikilla muilla vauvat/lapset hyvin ja meillä vaan on huonosti nukkuvat vauvat?

Me käytettiin esikoista lääkärissä ja lastenlääkäri totesi, että vauvat heräilee öisin, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Allergiaa, refluksia ym. ei epäilytkään, vaikka itse "toivoi" jonkun syyn löytyvän. Itse asiassa lapset ovat olleet todella terveitä, muutama nuhakuume ja vatsatauti ollut.
  11. S

tiedän tunteen ja väsymyksen :ashamed: . Molemmat lapset olleet huonoja nukkujia. Esikoinen (nyt 5v) nukkui ekan kokonaisen yönsä 2v3kk iässä. Ensimmäisen vuoden aikana heräili monta kymmentä kertaa, puolitoista vuotiaana hiukan helpotti, ehkä enää 5-10 kertaa. Noin 3vuotiaana alkoi nukkua...
  12. S

Gluteenittomat kahvikehrät??

Kiitos vastauksesta! Kai se on periks annettava pullan suhteen.. Olen leiponut jo pakkaseen lohipiirakkaa, mokkapaloja ja herrasväen pikkulepiä, täytekakut teen ed. päivänä. Pöytä (ja isoisovanhemmat) kaipaa pullaa...
  13. S

:attn: Eikö kellään mitään vinkkiä :ashamed:
  14. S

Onko kukaan yrittänyt tehdä kahvikehriä gluteenittomana? Olisko ohjetta antaa? Itse olen onnistunut leipomaan monia herkkuja vain vaihtamalla vehnäjauhot gluteenittomiin jauhoihin. Pullaa olen kerran yrittänyt ja se taikina oli tosi liisteriä ja pullat sen näköisiä :o Isot juhlat...
  15. S

Paksusuolen tähystys?

En saanut rauhottavia enkä kipulääkkeitä. Ei se varsinaisesti sattunut, mutta tuntui epämiellyttävältä. Sen jälkeen oli kivulias olo, kun mulle jouduttiin pumppaan paljon ilmaa (mutkikas suoli) ja sitä ilmaa oli vaikea saada pois. Olen myös ollut vatsan tähystyksessä =nielly letkua ja se oli...
  16. S

Lykkäsitkö lapsen hankintaa ja jäit lopulta lapsettomaksi?

Faktaa: Nainen on hedelmällisin noin 25. ikävuoden paikkeilla. Vaikka yksilölliset vaihtelut ovat huomattavia, alkaa hedelmällisyys laskea noin 30-vuotiaana ja selvemmin 35-vuotiaana: Itse olen SAANUT kaksi lasta hoitojen avulla. Ensimmäinen 30v ja toinen 34v. Ensimmäistä yritettiin viisi...
  17. S

MPR ja kuume?

Meillä nousi kuume 14 vrk piikin antamisen jälkeen, korkeimmillaan oli 40.1!! Käytiin lääkärissä, joka totesi kuumeen johtuvan juuri mbr-rokotteesta. Kuume kesti noin kolme päivää. Muuta oiretta ei ollut, vähän tyttö oli nuutunut. (lääkärin mukaan kuume ja muut oireet alkavat tavallisesti...
  18. S

clomifeniä syöneitä paikalla? Kyse ovulaatioiden lukumäärästä!

Mulla ei ensimmäisen clomisyönnin aikana ylsityisellä seurattu ultralla, enkä edes osannut sellaista vaatia. Tikutin ovista joka päivä ja (suurin piirtein ahdistelin miestäni joka päivä :laugh: ) Alkuraskaudessa oli epämääräistä vatsakipua ja syyksi löytyi kaksi isoa koteloitunutta...
  19. S

clomifeniä syöneitä paikalla? Kyse ovulaatioiden lukumäärästä!

Kaksi lasta saanut clomien ja terojen avulla, mutta yksi ovis oli vain kierrossa. Jos oletkin jo raskaana?? Onkin kiinnitymistunteita.. ja raskaushormonit näkyy ovistestissä :heart:

Yhteistyössä