Espoon Jorvissa sain rauhoittavaa. Mielestäni sattui silti vähän. Joku oli mennyt ilman rauhoittavaa, eikä kuulemma sattunut. Minulla siis alhainen kipukynnys kyllä..
miula ei sattunu, kaverilla sattu vähän, tapauskohtasta siis. Lääkitys on mahollinen. Paljon tuntuis vaikuttavan sekin onko suoli tulehtunut vai ei. Pahinta oli ehkä kumminkin se tyhjennyslitkun juominen, ite toimenpide oli suht nopee.
En saanu mitään rauhoittavia ja sattui aivan kamalasti!! Jäi suolen mutkaan kiinni... Eikä kannata tosiaankaan syödä sen jälkeen kovin raskaasti, mulla tuli maha kipeeksi puolesta mäkkärin salaattiannoksesta.
En saanut rauhottavia enkä kipulääkkeitä. Ei se varsinaisesti sattunut, mutta tuntui epämiellyttävältä. Sen jälkeen oli kivulias olo, kun mulle jouduttiin pumppaan paljon ilmaa (mutkikas suoli) ja sitä ilmaa oli vaikea saada pois.
Olen myös ollut vatsan tähystyksessä =nielly letkua ja se oli kaameaa tähän verrattuna!
Mie käyny kahesti siinä eikä kummallakaan kerralla sattunut, muutaman kerran tuntu vaan pikkasen epämiellyttävältä. En ottanut mitä lääkkeitä. Miullakin pahinta koko hommassa se tyhjennyslitkun juominen :x
itse käyny kerran ja sattu ihan pirusti. aivan järkyttävät tuskat siitä letkun työntämisestä. ja lääkäri vaan huutaa vieressä et ei tää voi sattua... että sattuu ja älyttömästi.....
Mies on ollut kaks kertaa ja on saanut rauhottavan ja kanyyli oli valmiina kädessä, jos olis kipulääkettä tarvinnut. Jos suoli on tulehtunut, niin sattuu, jos ei, silloin ei pitäisi sattua kuin suolenmutka kohdissa.