Hakutulokset

  1. M

    haluisko joku tulla pitämään päiväkirjaa kaveriksi laihdutuksestaan?.. :)

    HEI! olen 158cm pitkä..ja paino 86,8kg.mulla on 3lasta,nuorin kohta 10kk <3 alotin tammikuun 2 pvä "laihdutuksen" toisaalta ns.otan kannan et tää on elämäntapa remontin! Olen pitäny kirjaa tästä taipaleesta..elikkäs 2.1: 94,5kg 24.1: 93,2kg 21.2: 92,2kg 23.3: 89,7kg 17.4: 89,1kg 29.5...
  2. M

    kuuluin muistaakseni elokuisiin..en oo jaksanu palstailla :p

    Raskaus on mennyt todella hyvin.20 viikolla käytiin iisalmessa rakenneultrassa,siel ne veikkas 98% varmuudella että tulokas on tyttö,tyttö olo on ollutki kokoajan..mut eikait mikään ole varmaan ennenku vauva syntyy siihempä ei ois enää pitkä aika,ku vauvamme syntyy suunnitelulla sectiolla 24pvä...
  3. M

    Hei,en enää muista mihin pinoon "kuulun" :D

    Kävin tänään neuvolassa,eka kertaa kuulin vauvan (iltatähden) sydän äänet,ja hienot äänet olikin 146 sydän jumputti <3<3 :) Kohdunpohjankorkeus oli 17,housut alkaa pikkuhiljaa kiristämään :p eilen olin tuntevinani ku nukkumaan oli menossa ja sängyllä makasin,ni pientä myllerrystä.. <3 :)...
  4. M

    mut voi poistaa kaikilta listoilta!!!

    sori ku näin ilmotan mutten jaksa selata kaikkia listoja mihin oon kirjottanut...alko menkat eilen.päätimme että emme jatka enää,vauvat on aivan ihquja :heart: mutta on tullut pelko että miten jaksamme jos vielä oisi yks lapsi.molemmat lapsemme on todella tempperamenttisia,ni vie paljon...
  5. M

    2v9kk lapsen suusta.. <3

    tein pullia ja tuumasin itkseen et tulipas hyvän näkösiä ni pikku emäntä sieso vieressä ja tokas vaa EI OO :heart: :laugh: kysyin sit tytöltä et onko ne hyviä,ni vastaus: on hyviä,höpsö typy :D
  6. M

    2v8kk ja hullu ti ti nalle faneja,muita? :)

    meidän pikku emäntä on ollu ti ti fani viime kesästä,viime toukokuussa täytti 2v :heart: fanittaa sitä tietty nyt paljo enempi mitä esim.kesällä.se kyllä vois kahtoo ti ti nalle levyä koookooo päivän,en tietty anna koko pvä:ä kahtoa välissä puuhaillaan jtn muuta esim.luetaan ja pelataan jtn...
  7. M

    ovulaatiolaskurista.. :)

    höh,mä en läydä nyt mistää sitä yhtä ovulaatiolaskuri kohtaa,tänne oli johki juttuun laitettu se sivu mutku en muista missä enkä muista sitä sivuakaan :D :headwall: voisko joku auttaa ja laittaa sen linkin tänne,siin oli sillai et piti laittaa 3kk takaset menkkojen alk.pvä:t? mul piti se...
  8. M

    voisko viitata raskauteen??..

    ku mua vähä väliä palelee aika paljon ja sit kohta on lämmin/kuuma? :/ lämmöt seikkailee 36,3 ja 36,9 välillä..kp nyt 18/32 viime kierto oli 30pvä:ä..milloha kandee tehä raskaustesti aikaisintaan,on tunne et voisin pian ollaki raskaana tai sit vaa vauvakuume sekottanu aivotki :D kiva jos...
  9. M

    julmetun talokuume!!! muita??

    tahtoo oman talon! :| en tykkää asua vuokralla..mut ei taho löytyy sitä oikeeta taloa,se mitä käytiin kattoo ni oli ihan pyllystä :headwall:
  10. M

    asuntolainasta??

    ollaan ajateltu ostaa ok-talo.mutta ajattelin täältä kysyä,että paljon olette ottanut asuntolainaa taikka niinku minkä hintasia taloja olette ostaneet?? katselin tossa eilen siinä ois lähellä keskustaa joku ok-talo 120 000e,hyväkuntoinen luki esitteessä.olemme kyllä ajatelleet ostaa jonkun vähä...
  11. M

    3vuotiaan käytös!!

    elikkäs..mul on poika 3v6kk,opetettiin nyt kesällä hänet kuivaksi(tai ite halus oppia!) hyvin meni yövaippaakaan ei enää ole käytössä eikä kylä..hyvin kävi yleensä joka aamu pissalla ite pöntöllä ilman apua,kunnes hän pääsi hoitoon nyt kk sitte.hyvä hänen on olla siellä MUTTA! nyt 5aamu varmaan...
  12. M

    tv-shopin rejenistä(raskaus arpivoiteesta..)

    te ketkä olette kokeilleet ni kertokaa mulle onko se tehonnut tai sit jos ei ole ja monen vko:n päästä on tuloksia näkynyt?? :whistle: ajattelin kokeilla sitä josko sillä sais raskauksista tulleen röllömasun poijes,ois kiva :) kiitän vastauksistanne! :flower:
  13. M

    onko teidän mielestä hyvin??

    kun 9kk olen saanut pois omin avuin pois 16 KILOA!(siis ilman painonvartioita ym..)kilostoppia käytän välillä <---minusta on hyvä laihdutuapu jos liikkuu ja syö normaalisti kiloista sen näkee :) ja kropasta..lähtö paino oli 31.10-2007 huikeat 90,4 kiloa!! 31.7-2008 vaaka näytti minulle 74...
  14. M

    hiljaa hyvä tulee..

    13.3: 80,8 ollut paino..(kattokoon ken tahtoo kohdas lisää laihdutuksestani..) tänä aamuna: 77.3 =) välissä skarppaus lopahti,tuntu etten jaksa enää.. :headwall: mut pakko jatkaa tahdon saada noi ylimääräset pois ja mullahan tahtoo piisaa :kieh: (158cm olen pitkä ) olen tehnyt...
  15. M

    mielipiteitä vaa kaipasin.... :(

    mut ei mitn..ku joidenki tätyy heti alkaa morkkaan... :ashamed:
  16. M

    kuvan lisäämisestä?? auttakee avutonta :) kiitos!

    miten saa kuvan lisättyy tähän samaan lokeroon mihin kirjotetaan?? haluisin itestä tähän lahdutuspalstalle itestä ennen ja jälk.kuvat..
  17. M

    kattokoon ken tahtoo =D mun painonpudotus...

    LAIHIS ALKO 31.10 :kieh: aamuisin aina käyn puntarilla,eli samat vaatteet pääl aina.. -alotus paino: 90,4 ja pituutta on 158cm -8.11: 89,1 -11.12: 87,4 -19.12: 86,5 -27.12: 85,7 -8.1: 85,2 -18.1: 84,8 -15.2: 83,7 -28.2: 82,2 -6.3: 81kg JIPIII,ois sit 9kg tippunu tähän...
  18. M

    korokkeesta..

    minkä ikänen lapsi on ollut,ku ootte vaihtanut istumen korokkeesee?? onkohan liian aikasta,meil poika 3v1kk,ostettiin sille koroke.ku alkaa oleen sil tuskallista olla istumessa tai ei tykkää olla siinä (sellane suht iso 0-4v tai 18kg asti) poika painaa reilu 15kg.nyt ma käytii ylivieskassa ni...
  19. M

    härö menkoissa..

    hei!eilen alotin kilostop laihutustabut..ennemmin en ainakaa oo hokannu et ois sekasi menkat ku mul on pillerit,mut nyt on tänää tullu jonku verran vuotoa ja eilen ihan vähän.onko tää tabujen "syy"???vai mitäkähän tää on,eikö sovi mulle??? vastatkaa pikaseen kiitos :D perkl.ku alkas vesijuoksu...
  20. M

    kokemuksia kilostopista

    mä ostin kyseistä tuotetta tänäänjuu,juu tiedän ei pillerit ainoastaa voi laihduttaa mut en teekää niin kuntoilen päivttäin jonkin verran ja syön iha norm.lenkillä kulen ja stepperillä polen,täl konstilla oon saanu omin avuin lokakuusta lähtien n.8kg! nyt on pikkusen takapakkia tullu joten...

Yhteistyössä