3vuotiaan käytös!!

elikkäs..mul on poika 3v6kk,opetettiin nyt kesällä hänet kuivaksi(tai ite halus oppia!) hyvin meni yövaippaakaan ei enää ole käytössä eikä kylä..hyvin kävi yleensä joka aamu pissalla ite pöntöllä ilman apua,kunnes hän pääsi hoitoon nyt kk sitte.hyvä hänen on olla siellä MUTTA! nyt 5aamu varmaan jo peräkkäin ku tekee ilmeisesti tahalleen housuun pissan ja kaikenlisäks vessassa!se siinä ottaa päähän ku ei oo "halunnu/tajunnu laskea housuja alas ja mennä korokkeelle mistä yleesä pissaa! :headwall: ihan ku tahallaan tekis ku en ole mukana ku hoidossahan ne käyttää lapsia ite vessassa.MITÄ MÄ TEEN ET OPPIS UUDELLEEN KÄYMÄÄN ITE PÖNTÖLLÄ ILMAN APUA AAMUISIN? :eek: rasittavaa joka aamu nousta sänkystä siihen ku yks huutelee vessasta äiti...ja läpimärät housut on :kieh: siinäpä mun hyvin alkanu aamu meneeki pilalle..AUTTAKEE!pitäskö mun hoidossa sanoa tuosta asiasta??ite asiassa kyl kirjotin yhteen lappuun et toivoisin etteivät käyttäs nii usein sitä vessassa et oppis ite ennakoimaan vessahädän uudelleen!!
 

Yhteistyössä