kattokoon ken tahtoo =D mun painonpudotus...

LAIHIS ALKO 31.10 :kieh:
aamuisin aina käyn puntarilla,eli samat vaatteet pääl aina..

-alotus paino: 90,4 ja pituutta on 158cm
-8.11: 89,1
-11.12: 87,4
-19.12: 86,5
-27.12: 85,7
-8.1: 85,2
-18.1: 84,8
-15.2: 83,7
-28.2: 82,2
-6.3: 81kg JIPIII,ois sit 9kg tippunu tähän mennes!!!!!!!! :attn:
-13.3: 80,8 (mitäs söin illalla pitsaa :snotty: )

päätin alotus päivänä et nyt läskit lähtee ja niin tein...jätin makkaran leivältä kokonaan kerta heitol (eikä ole ikävä ollu sitä) kurkkua yleensä aina juustoa"joskus" salaattia ja paprikaa harvemmin toisinaan syö leivän ilman lisukkeita no kevytleviä(30%) aina vähän,tavallista ruokaa syön ja herkuttelenki toisinaan :p keksiä kahvin kans välillä.stepperillä poljeskel lähes päivittäin ja lenkin pyrin käymään 6krt.viikossa (n.1h tai kauemmin) kilostopin alotin 28.2 en osaa viel sanoa onko siit apua(mayby) ku nyt on tullu herkuteltuu ni silti kilo lähteny viikossa 4tabua otan päivittäin aamulla 2 ja illal tai iltapvä:llä toiset 2.P.S: olen omin avuin pudottanut painoa ilman mitään ryhmiä,mua ei oo jotenki inspannu liittyy mihkään :D mies on ollut tukenani :heart: paino on käynyt 79kg jo ihana ku lähtee noi kilot :)
 
kiitos!! :flower: no ekka tavote paino on ois 70kg toukokuun vika pvä:lle ja 22.10 loppu tavote 60kg,oon aikas lyhyt 158cm.tai sais mennä kyl siihe 55kg.voi viel pitkä matka ees,mut kyl tää tästä.tiukasti niskasta vaa pitää kii ettei lähe paino nousuun :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maitsu83:
LAIHIS ALKO 31.10 :kieh:
aamuisin aina käyn puntarilla,eli samat vaatteet pääl aina..

-alotus paino: 90,4
-8.11: 89,1
-11.12: 87,4
-19.12: 86,5
-27.12: 85,7
-8.1: 85,2
-18.1: 84,8
-15.2: 83,7
-28.2: 82,2
-6.3: 81kg JIPIII,ois sit 9kg tippunu tähän mennes!!!!!!!! :attn:
-13.3: 80,8 (mitäs söin illalla pitsaa :snotty: )

päätin alotus päivänä et nyt läskit lähtee ja niin tein...jätin makkaran leivältä kokonaan kerta heitol (eikä ole ikävä ollu sitä) kurkkua yleensä aina juustoa"joskus" salaattia ja paprikaa harvemmin toisinaan syö leivän ilman lisukkeita no kevytleviä(30%) aina vähän,tavallista ruokaa syön ja herkuttelenki toisinaan :p keksiä kahvin kans välillä.stepperillä poljeskel lähes päivittäin ja lenkin pyrin käymään 6krt.viikossa (n.1h tai kauemmin) kilostopin alotin 28.2 en osaa viel sanoa onko siit apua(mayby) ku nyt on tullu herkuteltuu ni silti kilo lähteny viikossa 4tabua otan päivittäin aamulla 2 ja illal tai iltapvä:llä toiset 2.P.S: olen omin avuin pudottanut painoa ilman mitään ryhmiä,mua ei oo jotenki inspannu liittyy mihkään :D mies on ollut tukenani :heart: paino on käynyt 79kg jo ihana ku lähtee noi kilot :)
jipii...
 
kiitos kaikille!! :flower: onha se välillä vaikeeta pitää itsehillintä kurissa,mut tahtoa mulla kyllä löytyy,oon lapsesta asti ollut hieman pullee ni nyt olen päättänyt et ne saa lähtee nyt kokonaan ja haluan olla hoikka ja kaunis :saint: (noo..enköhän mieheni mielestä oo nytki mut en itestä.)
 
elikkäs..13.3: 80,8
20.3: 80,8(ei tippunu yhtään nyt viikossa..)
27.3: 79,8
5.4: 79,2 :)

kilostopin alotin uudestaan kun loppu..ni 3.4.muhun ne ainaki tehoaa,senttejäki on lähteny pitää vaan muistaa treenatakin ja syödä oikein :D ollu nyt hirvee nuha ja yskä mussa ni jääny vähemmälle kuntoilu nyt viimesen 2viikon aikana.mut nyt on jo parempi olo.ihmiset on alkanut huomata jo hyvin et oon laihtunut,viikonloppuna kävi serkku tyttö perheensä kanssa,ni oli hyvä ku vähä aikaa serkku katto mua ja sano sä oot kyllä laihtunu paljon! tuli hyvä olo siitä ja eilen kaupassa kävin ni yks mun kaveri (ei oo nähty varmaa 3vko:n kunnolla..) ni sano siin et susta kyllä huomaa selvästi et oon hoikistunut kasvoistakin,tuli jälleen hyvä olo siitä :saint: kyl itestäki tuntuu heti on lähteny,ku peiliin kattoo masu pienentynyt,peppu ja on jalatkin<---mun suurin ongelma,vihaan mun jalkoja ällöö löllöö niissä,mut kyl ne lähtee saa luvan kyllä :LOL: toukokuun vika pvä:lle on ekka tavote 70kg.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:
Vajaassa kuukaudessa meinaat pudottaa n. 9kg? :eek: Vai käsitinkö väärin?

Eiköhän tuo ole vähän liian tiukka ja epäterveellinen tahti...? :whistle:
siis se on tavote...mut ei se onnistu enää emmä ny nii hullu oo et 9kg laihuttasin kuukaudessa :eek: :LOL: ja tuski ees onnistus ja en ees yritä.n.1-2kg ku viikossa tiputtaa ni se on ok tai sit 500g mut pyrin tohon 1tai2kg viikossa tähä asti nii on mennykki suurinpiiretein.
 
Mä aloitin 2.1.08 urakan ja tänään oli tähän asti paras lukema eli -11kg. Aina ollut lyhyt (153cm) ja lihava (lähtöpaino 88,9kg). Sain totaalisesti tarpeekseni kun ei löydä vaatteita,en ole tyytyväinen eikä seksikään kiinnosta.
Olen kanssa aikeissa ostaa jotakin tueksi tähän ettei ala jumittaa,justiin oli paino jumissa monta viikkoa. Mulle suositteli ammatti-ihminen Tonalin-kapseleita,ja hyvää olen vaa lukenutkii siitä.
Mun tavoite on heinäkuuksi ainakin saada 70 lukemaan paino,en halua liikaa haaveilla vaikka lähtikin 10kg/ 3kk. Silloin saan ehkä kauniin kaason puvun.
Tsemppiä Maitsu! En mäkään usko että miehestäni olisin ruma,mutta itsemme takiahan tätä teemme enimmäkseen ainakin.
 

Yhteistyössä