mielipiteitä vaa kaipasin.... :(

Ne on perhetyöntekijöitä. Perhepäivähoitaja on sellainen joka hoitaa kotoba vakituisesti toisten lapsia.

Ne on ihan kodinhoitajia kuten vanhuksillakin käy muttei ne tee mitään konkreettista. Just jotain lenkkiä heittää ja keskustelee sun kanssa. Kummempaa apua heistä ei saa ja tottakai ne katsoo miten asutte ja juttelee sun kanssa. Joten en mä ainakaan heitä kehtaisi sikalaan ottaa vaan mulle tulisi paineet siivota. Tottakai kaikki ammattihenkilökunta seuraa missä ne käy ja raportoi jos erikoista näkyy. Itse olen ollut kyseissä työssä.

Pelätä ei tosiaan kannata, mutta kyllä ne nyt vähä kattoo jos roskia lojuu pitkin poikin ja astioita (kuten meillä ainakin :D )

Täällä saa tuon työntekijän 1-2 h/vk eli tosi lyhyt aika ja ei siinä ehdi edes asioille.
 
vaihdoin otsikon tuli virhe :D okei..kylhä niit astioita välillä lojuu pitkin pöytää meilläki.täytynee vissii siivota aina pvä:ä ennenku tulis käymään,ettei kovin roskia oo lattialla ja pöydillä jotai leipäpussin retaleita ja papereita,tosin ku nuhaki mul nyt ni ei aina jaksa roskiin kiikuttaa :D
 
Voi herranjestas, onpa elämä rankkaa... mitäs jos ottaisit itteesi niskasta kiinni ja ryhdistyisit! Se ulkoilu tekee oikein hyvää myös itselle, vaikka molemmat tenavat rattaisiin ja lenkille!!! Onhan se toki hankalaa pukea 2 lasta ja kun joutuu aamullakin herää jo puol 8...
Plus itelle ainakin heti pistää silmään, et mitä salattavaa on, jos ei "uskalla" ottaa tarjottua apua, perhetyöntekijää vastaan.... ei heidän tehtävä todellakaan ole mitään kaappeja ruveta tutkimaan, vaan jos sieltä luurangot kaatuilee, niin tottakai niistä raportoidaan, ihan jo lastensuojelulain velvoittaessa niin tekemään...

Anteeksi nyt kovasti jos vedit herneen nenään! Mä oon vaan niin kyllästynyt tähän ainaiseen urputtamiseen, miten rankkaa elämä lasten kanssa on. Älkää ryhtykö marttyyreiksi, vaan palkatkaa vaikka MLL:n hoitaja silloin tällöin, että voitte jatkaa myös omia harrastuksia, nähdä ystäviä (kas kummaa, onnistuu myös lasten kanssa!) ym. mikä vie teidät sieltä neljän seinän sisältä pois!!!!
 
tiipeli
Perhetyöntekijän työnkuva vaihtelee kunnittain. Meillä päin perhetyöntekijät käyvät vain lastensuojelun asiakasperheissä ja tekevät tiivistä yhteistyötä niiden sossun akkojen kanssa....perheen parhaaksi, eritoten lapsen/lasten.
 

Yhteistyössä