Hakutulokset

  1. Malena78

    Kuukautishäiriö/Raskaana

    Ketään??
  2. Malena78

    Kuukautishäiriö/Raskaana

    Hei. Onko kenelläkään kuukautiskierto vaihtunut yhtäkkiä? Minulla on ollut todella säännölliset kuukautiset jo vuosia, raskauden jälkeenkin tuli nopeasti takaisin ja ovat olleet niin säännölliset että tiedän tasan tarkkaan koska ne alkavat..Ennen raskautta rinnat olivat usein kipeät muutama...
  3. Malena78

    Nainen onkin hedelmällisimmillään kolmekymppisenä!

    Itse tultuani äidiksi 34 vuotiaana, ne olivat pikemminkin nämä parikymppiset jotka katsoivat minua kieroon ja kuvittelivat olevansa parempia äitejä kuin me kolmekymppiset. Että ehkä juuri siksi minunkin asenne on ns. hyökkäävä jonkun mielestä. Kateellinen en ole nuorille äideille. Sain elää...
  4. Malena78

    Nainen onkin hedelmällisimmillään kolmekymppisenä!

    Mun mielestä se, että tehdään lapsia VAAN sen perusteella että on parikymppinen (ja jonkin mielestä hedelmällisimmillään) on aika typerää..Olen nähnyt liian monta vastaavaa tapausta. Pojat eivät ole tuossa iässä valmiita sitoutumaan perhe-elämään, eikä ole kyllä moni tyttökään. Pitää päästä...
  5. Malena78

    Nainen onkin hedelmällisimmillään kolmekymppisenä!

    En ymmärrä näitä nuoria jotka väittävät, juuri niinkuin sinä. Nykyään useimmat kolmekymppiset ovat henkisesti valmiimpia raskauteen ja lapseen kuin nuoret. Itse sain lapseni 34 vuotiaana ja raskauduin heti. Raskaus sujui ilman mitään ongelmia ja synnytin ihan normisti myös. Jonkun teinin...
  6. Malena78

    Soseet ja nukkuminen

    Tästä on varmaan tehny miljoona aloitusta, mutta aloitampa uudestaan taas.. Eli meillä on aloiteltu soseiden, suolaisten ja makeiden syöminen n. kk sitten. Vauva on nyt kohta 5kk ja syö soseita kaksi kertaa päivässä. Aamupäivällä suolaista ja iltapäivällä makeaa. Soseita ei syö vielä (tai en...
  7. Malena78

    Äitiseuraa pohjanmaalta?!

    Olen Vaasasta ja vauveli on 4 kk :) Entäs sinä? Oletko minkäikäinen? Entä vauva?
  8. Malena78

    Äitiseuraa pohjanmaalta?!

    Suurin osa kavereista kaikkosi jo raskauden myötä..Olin ainut pienen vauvan äiti ystäväpiiristäni..Olisi kiva kun olisi joku jonka kanssa treffata ja jutella vauvoihin liittyvistä asioista :)

Yhteistyössä