Hakutulokset

  1. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Tsempit Griff ja Leenuliinukka:hug:. Minulla on tuosta ODOTTAMISESTA kokemusta =). Minun synnytyshän tosisissaan käynnistettiin 42+1. Käynnistys oli kyllä tosi miellyttävä kokemus. Sitä vähän etukäteen jänskäsin kun ei ollut aiemmin käynnistetty. Vauva-arki meillä on aika kiireistä. Vauva...
  2. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Pikaisesti tulen raportoimaan, että meidän kolmas poika, 3950 g ja 52,5 cm, syntyi 20.6. 2011 rv 42+1.Synnytys käynnistettiin. Eilen päästiin kotiin. Synnytystarinaa tulossa myöhemmin. Paljon onnea myös kaikille muille vauvautuneille ja tsempit muille loppumetreille. Ja hyvää Juhannusta...
  3. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Heipat! Pikaisesti neuvolakuulumisia: Vauvan painoarvio tällä hetkellä 3,8 kg,SF-mitta sen 38,5 edelleen. Sydänäänet 140 ja kaveri monotteli oikein urakalla doppleria juurikin siihen malliin, ettei häntä nyt juuri tarvitsisi häiritä. Painoa 1,6 kg/vk, hieman siis turvotusta;)...huhhui. Minun...
  4. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Oih Ninatus! Toivottavasti pääset tosi toimiin pian! Jos lähtö tulloo niin TSEMPPIÄ! Toivottelee Hipsukkainen
  5. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Hikinen heippa! Juu ei täälläkään ole minkäänlaista halukkuutta vaukilla tulla masunahkan tälle puolelle hikoilemaan:kieh:. Fiksu poika! Myös minä kärvistelin jomotusten ja supistusten kanssa viime yönä 03-06 välisen ajan. Olin aivan sata varma, että lähtö tulloo! Lähdin puoli kuusi...
  6. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Heis! Tulen minäkin pikaisesti ilmoittamaan vielä, että yhtenä kappaleena ollaan täälläkin edelleen. Aurinko, uimaranta, lasten yleisurheilukoulu ja puistoruokailut ovat houkutelleet meidät viettämään totaalista ulkoilmaelämää. Iltaisin olekin sitten ollut ihan tasaraha kun olen tullut sisälle...
  7. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Paljon onnea Nannaliina ja perhe potrasta poikavauvasta:heart:. Nopsaanhan se on maailmaan tulla tupsahtanut:D. Täällä tilanne taas rauhallinen. Koko eilisen päivän oli ällöttävä menkkajomotus päällä ja limatulpan rökäleitä tuli aina vessakäynnillä. Hikoilin koko päivän sellaista pientä...
  8. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Heipat Nannaliina:Pakko niiden on ottaa sinut tippaan sairaalaan, jos mikään ei pysy sisällä ja oot noin viimeisilläsi! Pysy tiukkana!!!Ja tsemit! Tsirpukalle myöhästyneet synttärionnittelut:flower:. Ja osanotto ikävien uutisten takia:(. Eikös sinulla ollut joku toinenkin läheisen poismeno...
  9. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Ihan ekaksi MAMMA MUU pajon onnea tyttösen syntymän johdosta:heart: Taidat olla kuin luotu synnyttämään kun noin topakan kokoisen likan oot maailmaan noin nopeasti saattanut:). Mahtavaa! Voi Nannaliina paranemisia ja toivottavasti nesteet alkaa pysymään sisällä :hug: Niantus: Myöskään minä...
  10. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Onnea, Onnea Kurkkunaamiolle ja perheelle pienestä poitsusta:heart:. Ihana kuulla, että kaikki on mennyt hyvin! Nannaliinalle tsempit sinne sairastuvalle! Toivottavasti säästyt itse taudilta. Meillä oli viime talvena noro koko perheellä yhtä aikaa ja se oli kyllä karmea kokemus. Vetääaikuisen...
  11. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Tsirpukka: Tsemppiä tämän päivän tutkimuksiin. Hyvä, että tutkivat kunnolla niin saat sitten mielenrauhan loppuodotukseen. Nannaliinan vauva on tainnut kiltisti vielä odotella masun puolella, että muu perhe tervehtyy.Sinun oireet kyllä kuulostaa tosi lupaaville...Toivottavasti perheen...
  12. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Mamma muu! Tsemppiä sinulle. On varmasti raskasta elää ja olla kun huoli vauvan hyvinvoinnista on kova :hug:. Joskus aina mietityttää, että ei tuo loppuraskauden stressi tee hyvää sille vauvallekkaan kun äiti on kokoajan huolesta sykkyrällä... Myös minä kaaduin muutama päivä sitten suoraan...
  13. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Mukavaa maanantaita mammat! Täällä vielä yhtenä kappaleena ollaan. On ollut niin paljon puhdetta ja puuhaa viime viikolla, etten ole ehtinyt koneen ääreen kommentoimaan. Päivittäin olen kyllä käynyt kurkkimassa teidän kuulumisia:wave:.. Ja kohtahan varmaan tähänkin pinoon tulee ensimmäiset...
  14. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Teretulemast Leenuliinukka!:flower: Griffiski73 kyselit Kättärin mielipidettä tuttiin...Mulla ei ole aimpien lasten kanssa ollut mukana sairaalassa, mutta kaverit ovat sanoneet, etteivät oikein tykkää tuttimeiningeistä. Ja varmaanhan se voi vaikuttaa väärän imuotteen muodostumiseen jne...
  15. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Voihan turvotus! Nyt on pääsiäiset ja vaput juhlittu, mikä minun tapauksessani tarkoittaa aikamoista herkkujen määrää! Puntarille en edes uskaltaudu ennen kun on pakko eli perjantaina kun on vika lääkäri:ashamed:. Tissitkin on ottaneet valtaisan kasvupyrähdyksen viimeisen viikon aikana :wave...
  16. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Heipat kaikille pitkän hiljaisuuden jälkeen! Täällä on tuo keltainen möllykkä vienyt meidät niin tiiviisti ulos tässä viime viikot, että koneella hengailu on jäänyt kyllä minimiinsä. Minä olen rapsutellut antaumuksella kukkapenkkejä ja siivoillut pihoja. Sisällä ollaan poikien kanssa käyty...
  17. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Hellou Ladies! Rosalindalle ONNEA plussasta ja onnea mukaan tähän raskauteen, että pieni pysyttelisi matkassa loppuun saakka:flower:! Täässä ketjussa on muuttobuumi meneillään. Hermoja ja jaksamista sinne laatikoiden keskelle! Lopputuloshan on kuitenkin ihana kun pääsee uuteen kotiin...
  18. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Kummeista: Tärkein kummin kriteeri on juurikin se, että on kiinnostunut lapsensta itsestään. Meillä on kummallakin lapsella muutama ihana kummi, jotka viettää oikeasti paljon aikaa poikien kanssa. Sitten on muutama sukulainen, jotka on otettu ihan velvollisuudesta ja ne on just niitä, jotka sen...
  19. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Kurkkunaamio: Joo aloitan äippäloman 50 pv ennen ihan virallisesti. Eli 5.4. on ekaihan oikea mammalomapäivä. Mutta olen myös ammatinharjoittaja/yrittäjä,joten jäin nyt jo pois töistä ihan omalla rahalla. Minulla on nimittäin fyysisesti rankka ja muutenkin riskialtis työ eli samoissa tunnelmissa...
  20. H

    Kesäkuiset mammat 2011

    Hola mammat! Tsirpukka: Mulla myös oli viime yö ensimmäinen uneton ja sähläsin noiden tyynyjen ja peittojen kanssa. Välillä puutuu lonkat ja sitten taas ristiselkä. Kohta varmaan tulee levottomat jalat, joista olen aikaisemmissa raskauksissa kärsinyt. Ja siihen ei kyllä auta muu kuin synnytys...

Yhteistyössä