Hakutulokset

  1. myru

    Mikäs vois vaivata nelivuotiasta?

    Maanantaina aamulla oli ok paitsi valitteli kurkkukipua, kävi sisarensa kanssa ulkona ja sieltä tullessa nousi kuume, 38,3... Tuosta ei mennyt kauaakaan kun alkoi valittaa vatsaa ja oksensi. Nukkui hetken ja kuume laski, illalla nousi 38,7. Vatsakipu oli illalla kuitenkin poissa. Tiistaina...
  2. myru

    Onko muilla näin?

    Huomannu vaan että jos minä olen pahalla tuulella jonain päivänä, on koko muukin perhe kuin persauksiin ammuttuja karhuja, kiukutellaan, riidellään jne... Ja vaikka itse en edes riitaa haastaisi, olisin vain hiljaa, mutta se minusta huokuva ärtymys ärsyttää myös muut kiukkuseksi. Mutta jos...
  3. myru

    Kuinkahan suurella todennäköisyydellä

    tulisin raskaaksi, viime yönä meillä kortonki hajosi, menkat pitäis alkaa kohta (tänään tai huomenna ) joten mietin että onkohan mitenkään mahdollista että nyt olisinki tullut raskaaksi.... :D Olen kolmannesta vaavista haaveillut jo pitkään mutta mies ei ole lämmenny ajatukselle... :whistle:
  4. myru

    olipas juhlat

    Eilen hyytiksen kans taidettiin laulaa liianki kovaa karaokea, naapuri tuli äsken vastaan pihalla ja sano että me voitettais euroviisut ihan leikiten... :laugh: Aamulla kaheksalta vielä kumottiin kuppia ja murehdittiin maailman menoa. :D Mutta olenpa nyt juhlinu synttäreitä kunnolla, saa...
  5. myru

    Mie haluan vauvan

    mutta mies sanoi että vasta viiden vuoden päästä seuraava, mitenhän sen sais ylipuhuttua hommiin jo nyt? :D :saint:
  6. myru

    Osaisko joku auttaa (hyytikyppysestä)

    Mitä se on eilen täällä kirjotellut kun en haulla paljon löytänyt ja profiilin viestitki niin ja näin... On viime yönä täältä kämpästään häipynyt ja kun tietäis minne... Puhelimeen vastaa mutta ei mitään tolkkua saa. :ashamed:
  7. myru

    Hyytikyppynen! ! !

    Jos satut käymään palstalla niin kolmelta voidaan tyttöjen kanssa lähteä sinun kyydissä!!! JA PUHELIN AUKI!!! :wave:
  8. myru

    Joulupukki matkaan jo käy....

    ....pauhaa kajareissa ja lapset hiljeni, kiukuttelu vaimeni, tappelu loppui. Toinen siivoaa huonettaan. :D :xmas:
  9. myru

    Mulla on niska siis ihan totaalisen jumissa

    kun olen tässä kyyristellyt koneella, ei nimittäin ole piilarit silmissä ja lasit hukassa, näkö -5 molemmissa silmissä... Niin nyt mulla on sitten nenä kiinni ruudussa, en usko että tästä asennosta voisikaan päästä enää suoristautumaan... :snotty:
  10. myru

    Onko täällä enää ketään....

    =)
  11. myru

    kännissä on kiva olla

    lähen baanalle ihan yksin... Toivottavasti tapaan jonku ihmisen joka on tutustumisen arvoinen.... :D
  12. myru

    Tämä sitte kirjasi minut ulos...

    :o
  13. myru

    Pitäis mennä suihkussa käymään, meinasin tuossa että

    laittaisin foliopaperin avulla itelle kiharat, mut en oo sitä koskaan yksin tehny ja mietin että mitenkähän se onnistuu... Kuinka isoja hiustukkoja yhteen foliokääryleeseen voi kiertää? :D
  14. myru

    Olen kohta vastannu kaikkiin alotuksiin

    oonkohan yksin täällä??? Sehän se tästä vielä puuttuis... :kieh:
  15. myru

    Noni, ilta on sitte pilalla!!!!!! *räyh*

    Lapset lähti mummolaan, mies omilla teillään ja piti kaverin kans ottaa pohjia ja nauttia auringosta, mennä sitte ehkä baariin jos rahatilanne vain sallii. No eipä se sitte sovikaan, kaveri lähti ukkonsa kans Ouluun kun oli niin pakottava tarve ja tännehän jäin sitte yksin nököttämään. Ei...
  16. myru

    Naisten syöpävakuutus

    Mulle tuli postissa sellanen AIG Naisten Syöpävakuutus esite. Onko kenellekään muille tullut? Onko joku ottanut tämän vakuutuksen? Maksu olis minun ikäiseltä 2,95e/kk ja mikäli sairastuisin mulle maksettais veroton kertakorvaus n. 11000e. Olen kuullu että tää on aika yleinen vakuutus nykyään...
  17. myru

    Sainjuuri vastauksen palautteeseen

    jossa kysyin asioita uudesta palstasta ja vastasivat että vasta syksyllä on kokonaisuudessaan valmis tämä uudistus. Että sitä sitten odotellaan... :D 0
  18. myru

    Miettikääs

    Että kun ne siirtää (tai no JOS ne siirtää ) tämän palstan keskemmälle niin kaikki kätisee kun ehittiin jo tottua vasemmistolaisuuteen... :saint:
  19. myru

    tässä provo

    kuka ehtii ensin... :laugh:
  20. myru

    tässä provo

    kuka ehtii ensin... pyllyreikä sentään :laugh:

Yhteistyössä