Pitäis mennä suihkussa käymään, meinasin tuossa että

laittaisin foliopaperin avulla itelle kiharat, mut en oo sitä koskaan yksin tehny ja mietin että mitenkähän se onnistuu... Kuinka isoja hiustukkoja yhteen foliokääryleeseen voi kiertää? :D
 
Mä olen laittanut aika pieniä tukkoja, on tullut semmonen kivan säkkärä (mulla oli silloin suht lyhkänen tukka, korvalehteen asti ehkä). Takaa mä en niitä yhtä hyvin saanut, kuin edestä, mutta kai peilin avulla se ois helpompaa.
 
Mulla on lapaluiden alapuolelle ulottuvat hiukset, en mitään säkkärää niinkään haluais vaan ihan vaikka vähän "laineita", ei olis tämmönen lättänä tämä karvakasa... :kieh:

Mut mietin että jos ison hiuskasan pistää yhteen kääryleeseen niin sitä saa varmaan aika kauan oottaa että kuivuu? Ja tuleeko siitä edes sitte pysyvää... Että pysyis edes pari tuntia. :LOL:
 
tuttu
..laittaisit kampausnestettä ja letittäisit? Vaikka kahdelle kalanruotoletille tai neljälle "tötteröletille" siis että jaat hiuspohjan tasasuuruisiin osiin. Kestää kyllä kuivua kotvan, riippu hiustesi paksuudesta, mutta älä letitä ihan litimärkänä vaan vasta pyyhekuivattuna kampausnesteen kanssa ja tarvittaessa auta föönillä kuivumista.
 
pampulat hukassa. On vain tuo yks tuossa jota käytän joka päivä. on mulla aika paksut hiukset, kampaaja joskus sano että sen verran liukkaat että kuivuu varmaan nopeasti... Tiedä sitten... :whistle:
 

Yhteistyössä