Kuinkahan suurella todennäköisyydellä

tulisin raskaaksi, viime yönä meillä kortonki hajosi, menkat pitäis alkaa kohta (tänään tai huomenna ) joten mietin että onkohan mitenkään mahdollista että nyt olisinki tullut raskaaksi.... :D Olen kolmannesta vaavista haaveillut jo pitkään mutta mies ei ole lämmenny ajatukselle... :whistle:
 
vieras
No minä tulin esikoisesta raskaaksi noin. Eli oikeastaan olisi pitänyt menkat jo alkaa tai juuri samana päivänä viimeistään. (ja aiemmin saman kierron aikana ei yhdyntöjä, joten juuri tuosta yhdynnästä tulin raskaaksi).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No minä tulin esikoisesta raskaaksi noin. Eli oikeastaan olisi pitänyt menkat jo alkaa tai juuri samana päivänä viimeistään. (ja aiemmin saman kierron aikana ei yhdyntöjä, joten juuri tuosta yhdynnästä tulin raskaaksi).
Mutta minulla oli kierto vähän epäsäännöllinen ja sekaisin, kun olin jättänyt pillerit pois 6 kk sitten.
 
No me kyllä ollaan miehen kanssa todella helposti sikiävää sorttia, kumpiki lapsi on kerrasta saanut alkunsa, toinen lapsi tosin sai alkunsa ilmeisesti ihan kumin läpi.... :snotty: Joten... hmm, senpä näkee. :D Oishan se kyllä NIIN ihanaa... :xmas:
 

Yhteistyössä