Naisten syöpävakuutus

Mulle tuli postissa sellanen AIG Naisten Syöpävakuutus esite. Onko kenellekään muille tullut? Onko joku ottanut tämän vakuutuksen? Maksu olis minun ikäiseltä 2,95e/kk ja mikäli sairastuisin mulle maksettais veroton kertakorvaus n. 11000e.

Olen kuullu että tää on aika yleinen vakuutus nykyään, äitiki sen ottanu.

Mut tosiaan onko jollekin muulle tullut tai onko joku ottanut vakuutuksen? Tuntuu pieneltä rahalta tuo kolme euroa kk jos vaikka sairastuisinki jossain elämän vaiheessa.
 
(vierailija)
Kannattaa selvittää, saako tuon mistä syöpälajista hyvänsä. Ja pitääkö taudin edetä johonkin tiettyyn vaiheeseen. Ja kuuluuko nuo rahat laittaa hoitoihin, vai saako lähteä ulkomaille.
 
Kaktus
Ei ole tullut, mutta saattais kiinnostaakin tuo vakuutus.

Toisaalta olen kuullut sanottavan, että 'tavallisen' sairausvakuutuksenkin saa aika edullisesti ja se korvaa KAIKKIA sairauksia, ei vain rintasyöpää.

En sitten tiedä tarkemmin, kun ei minulla ole mitään henk.koht. vakuutuksia.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Kannattaa selvittää, saako tuon mistä syöpälajista hyvänsä. Ja pitääkö taudin edetä johonkin tiettyyn vaiheeseen. Ja kuuluuko nuo rahat laittaa hoitoihin, vai saako lähteä ulkomaille.
Siinä esitteessä lukee että rintasyöpään, sukuelinten ja alavatsan seudun syöpiin jo diagnoosivaiheessa maksetaan korvaus. Saa käyttää mihin vain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Kannattaa selvittää, saako tuon mistä syöpälajista hyvänsä. Ja pitääkö taudin edetä johonkin tiettyyn vaiheeseen. Ja kuuluuko nuo rahat laittaa hoitoihin, vai saako lähteä ulkomaille.
Siinä esitteessä lukee että rintasyöpään, sukuelinten ja alavatsan seudun syöpiin jo diagnoosivaiheessa maksetaan korvaus. Saa käyttää mihin vain.

En ole kuullut. Mutta aika monta syöpää tuossa rajataan kyllä pois :/
Itse saan kuitenkin keuhkosyövän



:whistle:
 
Mulle kaupattiin puhelimessa juuri tuota AIG:n vakuutusta ja otin sen. Mielestäni ei kovin kallis vakuutus; minulta se maksaa n. 4 ?/kk. korvaa kaikki ns. naisten syövät eli rinta- ja synnytyselinten syövät. Erikseen on korvaus diagnoosista ja vielä leikkauskorvaus.
 
vieras
Sain myös tarjouksen puhelimitse, mutta en voinut ottaa vakuutusta, koska aikaisemmin on jo todettu kasvaimia (nykyisin kuitenkin olen täysin terve). Jos olisi asia toisin, ottaisin varmasti.
 

Yhteistyössä