Hakutulokset

  1. B

    Joku Partyliten sammakko, mitä ihmettä teen sille?

    :D Mun äiti sai juuri tuollaisen kesälahjaksi meiltä lapsilta :) Oli siitä tosi onnellinen. Sopii kuulemma hänelle kuin nenä päähän, hän kun on sellainen prinsessa-mummi ;) No ei oikeesti, mutta hyttyskarkotteena pihalla ihan jees. Heillä on toinenkin sammakkokynttilä-teline ulkona - teemaan...
  2. B

    millainen juhannus teille tulee?...sisältää köyhyyttä ja kurjuutta,siis älä avaa jos avaus jo ärsyttää

    ;) Uusi vuosi ja juhannus. Molemmat juhlia, jotka pitäisi suunnitella viikkoja ellei jopa kuukautta etukäteen. Minäkin havahduin "vasta" viikonloppuna kysymään, tulevatko kaverit meille, kuten ovat vissiin jo viisi-kuusi vuotta tulleet. Ja tulevathan he. Jos eivät olisi tulleet, olisimme...
  3. B

    Olen niin kateellinen!

    Voi, ei ole meilläkään. On kavereita, joilla kyläillään. Mutta ei edes yhtä tuttavaperhettä, jonka kanssa voitaisiin mökkeileen lähteä... Oikeastaan en sitä kaipaakaan. Mutta vastikään tuli tilanne, jossa oltiin yksissä valmistujaisissa. Sitten sanoin, että lähemme lomalla mökkeileen...
  4. B

    mitä vaatteita kun luvattu 20 astetta?

    Jee, samaa mieltä. Meidän lapsilla oli aurinkoisena päivänä tässä viikolla ihan vain ulkokäyttöön tarkoitetut collegepuvut päällä. Silti olivat aika hikisiä. Tietenkin tänään kun täällä Oulun seudulla tuuli, oli vaatetta vähän enemmän. Mutta kyllä meillä on ollut lippalakit ja kesähatut...
  5. B

    Pinnasängystä lastensänkyyn

    nojoo ;-) Meillä tasan kaksi kokemusta pinniksestä lastensänkyyn siirtymisestä. Esikoinen siirtyi n. 1v10kk iässä. Oli osannut nätisti nukahtaa iltaisin omaan pinnikseensä, n. vuoden ajan. Vaan nytpä alkoikin vallan mahdoton vaellus. Päädyimme siihen, että istuimme vieressä sen vartin...
  6. B

    Isot ne on minun murheet...

    Mää sitten katonki vaan Gilmoren Tyttöjä dvd:ltä. :laugh: Tiä häntä sitten onko parempi vaiko huonompi juttu :p Älä kato mitään, lue kirjaa? Jaksuja!
  7. B

    Kirjautukaas mustat huviksenne ulos

    eikö tää oo jotenkin vähän vasemmalle kallistunu koko sivusto? Vai kuvittelenko minä, ehkäs mun näytön asetukset on jotein outoja? Mutta puolet näytöstä on vihreetä (oikea puoli) ja puolet tekstiä...
  8. B

    Kuinka vanhoja turvaistuimia on teillä käytössä?

    \ Hienoa. Minä luulin että se on viisi vuotta. Kahdeksan ois ihan jees. Ehtis molemmat istua samat istuimet ;) Vanhin meillä on 2002 syksyllä ostettu tuoli ja mietin jo, pitääkö sitä ens syksyllä hävittämään lähteä. Kaukalot oli lainatavaraa, nekin aikas vanhoja. Yli viisi, mutta ei yli...
  9. B

    Nikkikaverukset :)

    Voi ähky ja puhku, mikä aihe. Nyt minäkin haluaisin kaverin... Löytyyköhän, kysyy vähä kainostellen hän, joka ei tänne nikillä ever mitään kirjoittanut. :attn:

Yhteistyössä