Hakutulokset

  1. Ä

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Tyttö tuli :heart: laskettuna päivänä 3.10. 3780g ja 51cm! :) äitykkeliini ja mustatukkainen tyttövauva :heart: Ps. Onnea synnyttäneille ja tsemppiä synnyttäville :)
  2. Ä

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Mahan laskeutumisesta vaan sen verran, että kyllähän se voi jo laskeutua. Mulla on jo laskeutunut. Neuvolassa näin totesivat 2 viikkoa sitten. Mun vauva on ollut jo pitkän aikaa myös kääntyneenä. Taitaa syntyä ennen aikaisena. Polttoja ollut muutaman päivän, sellasta aaltoilevaa, alaselässä ja...
  3. Ä

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    HEI KAIKILLE! Olen pitkään pitänyt palstailutaukoa. Olen täällä taas! Joko te siis olette sairaalakassin pakannut? Minulla myös tuota menkkamaista kipua, en tiedä onko paikat avautuneet, mutta vauva on ilmeisesti jo laskeutunut? Niin neuvolassa veikkasi, mutta ei ollut varma...
  4. Ä

    Hyvä äiti = homssuinen ja laittamaton

    Kyllä mulla tulee enemmänkin surullinen olo, jos näen perheen ja äidin, jolla on likaiset ja takkuiset hiukset, 30 vuotta vanhat kulahtaneet vaatteet.
  5. Ä

    SUOSITELKAA HYVÄÄ imuria!

    Electrolux | Tuotteet | Siivous | Viikkosiivous | ZE320 Meillä tämä. Kaikista paras mitä on ollut. Kevyt, kompakti, tehokas, hiljainen. :)
  6. Ä

    Ketä julkkista lastes isä muistuttaa, jos on pakko valita???

    Kuva piti laittaa, joten tässä tulee. Mieheni näyttää siis ihan Brad Pittiltä. Enkä ole tosiaankaan ainoa ketä näin sanoo. http://bradpitt-information.com/wp-content/uploads/2009/03/brad-pitt-frontpage.jpg
  7. Ä

    mariakin oli teini saadessaan jeesuksen.

    Sitähän se just on, paheksutaan seksiä ja vastuuttomuutta.
  8. Ä

    mariakin oli teini saadessaan jeesuksen.

    Toivottavasti ap ei ole kuitenkaan 14 -vuotias?
  9. Ä

    Paper Jamz-rummut hajalla, ei kuittia. Voinko tehdä jotain ?

    Soita uudelleen? Niin ja kyllä sun sitä lelua varmasti pitää näyttämään mennä. Mene paikan päälle siis kysymään. En kyllä tiedä mitä sanovat kun ei ole kuittia.
  10. Ä

    Abortti vai ei...

    En osaa sanoa muuta kuin, että jos et ole abortista varma, vaan ajattelet esim. että ei kai ole muita mahdollisuuksia, niin älä tee aborttia! Mieti tarkkaan ja hae tarvittaessa tukea. Myöhemmin voi paljastua, että päätöksesi oli suuri virhe. :)
  11. Ä

    mariakin oli teini saadessaan jeesuksen.

    Ehkä siinä oli se, että se oli neitsyt?
  12. Ä

    Meidän kulinaristi on nyt nauttinut vaniljakastikkeella höystettyä

    Paras on kääriä banaani metvurstiin ja kastaa se mansikkajugurttiin!! Nam! Kokeilkaas :p
  13. Ä

    Siis nousikos ne lapsilisät nyt sitten 40senttiä?

    Vau, nyt ei tarvi kotiäidinkään enää miehen kukkarolla käydä kun pääsee itse elämään herroiksi :D
  14. Ä

    Mun miehellä on todella namit pakarat :P

    sama täällä! :p
  15. Ä

    Mitä syötte tällä hetkellä?

    Kirsikkatomaatteija!!! :p
  16. Ä

    G: Sinun ja miehesi horoskooppimerkit?

    minä kauris, mies härkä. tässä me vielä ollaan :D
  17. Ä

    tekstiviestit ja mies

    Kyllä, hän vastaa joka kerta saman; "ok" :D

Yhteistyössä