Hakutulokset

  1. H

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    Sariza eikä! Noin vois käydä just mulle :D Kyselen nyt vielä uudestaan, että ei vissiin ollu kiinnostusta sille toiselle fb-ryhmälle? :) Eilen kävin neuvolassa. Rautaa pitäis syödä, hb 104. Muutan kaikki kunnossa, Luulin, että painoa olis tullu kovastikin, kun ihan jatkuvalla syötöllä...
  2. H

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    Mulla supisteli eilen aika kipeestikin. Oli vaan todettava, että jos meinaa sen olon välttää, pitää jättää tekemättä yksin isommat siivoukset. Jouduin ihan Panadoliinkin turvautumaan. Fb-ryhmästä pitikin kysyä. Onko kuinka paljon niitä, jotka ei ryhmään mahtunu? Mietin, että jos useempi on...
  3. H

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    Hah, totta :D LA 19.1!! Syytetään raskaushuurusia aivoja ;)
  4. H

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    Vieläkö mahtuis mukaan yksi tammikuisen odottaja? Ikää 27v, kolmas lapsi (poika -07, tyttö -08) synnärinä KOS. Miehellä lisäks 2 lasta eli tammikuusta alkaen aiheutamme pahennusta kaupassa 5 lapsen voimin :) Perheeseen kuuluu myös 2 pientä koiraa sekä 2 kissaa. Raskauksia takana useita, joista...
  5. H

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    Mä menin vuodon takia tarkistukseen ja se oli kyllä ihan selvä peli. Monta tuntia tutkivat eikä kyllä mitään toivoa ollu. Muoks: Siis ja näin on käyny ennenkin suht samoilla viikoilla. Aiemmin ne vaan on vuotanu pois omia aikojaan, mutta nyt käynnistettiin lääkkeillä.
  6. H

    Kolmatta odottavat 2012

    Mut saa poistaa. Ultrassa eilen sikiö vastas viikkoja 11+5 (piti olla 12) eikä sydän enää lyönyt. Nyt sit tyhjennellään ja mulla on tyhjä olo muutenkin. Voinko mä enää ikinä saada pientä syliin, kun aina tää tässä vaiheessa katkee :'(
  7. H

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    Mut vois poistaa. Eilen ultrassa sikiö vastas viikkoja 11+5 (piti olla 12) eikä sydän enää lyönyt.
  8. H

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    Papasta piti tulla sanomaan sen verran, että ite on kohta 26 eikä kertaakaan ole otettu. Ja kaks synnytystä takana eli on kyllä ronkittu paikat moneen kertaan, mutta koskaan ei oo kukaan sanonu, että pitäis mennä. Nyt sit terkkari sanoi, että katellaan synnytyksen jälkeen ja etteivät mielellään...
  9. H

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    luckygirl Oo huoleti, mä en oo hankkinu vielä edes sukkaparia vauvaa ajatellen:D En yhtään bodya, en oo edes miettiny vielä mitään vaunuja tai muuta. Vastahan sitä on plussattu! (näin mä varmaan huomaan ajattelevani sillonkin kun laskettu aika lähenee:whistle: ) Viimesin km oli viikolla 13+ eli...
  10. H

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    Nopsaan tulin vaan kyselemään, että te joilla kuivuu nenä ootteko kokeillu esim seesamöljyä? Siis sellasta mitä apteekissa myydään just kuivaa nenää varten. Mulle ainakin ollu ihan korvaamaton, tätä oon joka raskaudesssa käyttäny kun aina tuppaa tää vaiva palaamaan (jo ennen plussaa)...
  11. H

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    minea_ Ihan vaan vinkkinä, helpoin tapa opettaa huomion kiinnittäminen suhun on opettaa koira katsomaan sua silmiin/naaman suuntaan edes. Ite opetan herkuilla niin, että aluks on herkku nyrkin sisällä. Koira istumaan ja ite vaikka polvilleen maahan. Sit se käsi, missä herkku on, nostetaan aluks...
  12. H

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    pampulainen87 Kouvolaa joo. Kotkassa en oo edes käyny koskaan muuta kun autokaupassa ja rautakaupassa:D
  13. H

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Niin järkky olo ollut jo muutaman päivän, että on kirjottelut jääny ainoastaan facebookin puolelle. On saanut halata pönttöä melkeen koko ajan. Sen verran piti tänne kuitenkin näpytellä, että pampulainen87 oon ihan samaa mieltä siitä teijän lähi-hm:n äitiys-osastosta, ihan surkee! (mikäli nyt...
  14. H

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Luckygirl Kastele jotain sanomalehti-paperia, rypistä sitä ja laita jääkaappiin. Vie hajut nopeestikin. Oon myös kuullut, että ruokasooda pienesä kupissa jossain jääkaapin perällä pitäis hajut kokonaan pois :)
  15. H

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Sokerirasituksesta piti tulla sanomaan sen verran, että eikös se nykyään teetetä kaikilla, oli paino mikä tahansa? Moni ystävä on sen joutunut läpi käymään vaikkei mitenkään riskiryhmiin kuulukaan ja moni on myös maininnut, että tehtäis kaikille. Vai vaihteleekohan se kunnittain tehdäänkö...
  16. H

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Nyt on niin ällöttävä olo etten jaksa kommentoida, kunhan tulin poksumaan Eli tänään 8+0!
  17. H

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Kilu87 Kyllä mä yritin kieltää, mutta enpäs tiiä menikö läpi. Tuli niin yllättäen, että vähän häkelty itekin:ashamed: Vanilja 87 Ihana masu! Callisto & Jenny90 Kiva kuulla, pitää varmaan vakavasti sit sitä Porvootakin harkita. pampulainen87 Mä en usko, että auttaa vaahtoomaton...
  18. H

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Linnu85 Tää koira, josta jo aikasemmin kerroin oli myös todella reviiritietoinen eikä sietänyt vieraita ollenkaan. Vaati erittäin pitkän tutustumisen. Lapsiin suhtautui kuitenkin tosi hyvin. Pidettiin hihnassa ja annettiin haistella, kun tultiin sairaalasta vauvan ollessa vielä kaukalossa...
  19. H

    * Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

    Meillä ykkönen sai alkunsa normi-pillereillä ja kakkonen minipillereillä, sillon imetinkin vielä:D Mä taisin olla aika hyvin sikiävää sortti sillon..
  20. H

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Joo, yökyöpeli täällä:D Meillä on ollu koira, joka oli puoliks kääpiövillis ja se oli ihan kamala meuhkaaja. Kärsi voimakkaista eroahdituksesta, joka ei helpottanu edes kaiken maailman kouluttajien avulla. Toivottavasti teillä helpottaa ja saatte pienokaisen huudot kuriin:) Mä seuraan...

Yhteistyössä