Hakutulokset

  1. P

    Iltatähteä miettimässä...

    Meillä on kaksi ihanaa mukulaa (5v ja 7v), mulla opiskelut puolessa välissä ja sen jälkeen ura alkamassa... Lapset on tehty jne, mutta nyt on tullut hirmuinen vauvakuume! Mies on puhellut pari kertaa kolmannesta, mutta ei hirmu tosissaan. Talous meillä ihan ok. Olen 30v, eli siis kuulemma vielä...
  2. P

    Siitä kohdunnapukasta...

    Hih,mikä aihe..mut menkat nyt reilu viikon myöhäs.en taho testaa ihan viel.km takana ja turhan monta negaa takana..mut napukka tavallisesti tosi takana ja on napakka.nyt laskeutunu tyrkylle,heh.ei o kova,mut ei pehmeäkään.on tosi turvoksis.ja pupuilusta suuttuu.juilii sit...Tiedän et pitäs...
  3. P

    Imetysseksiä

    Mieheni on lähestyi minua peppuseksin tiimoilta aikoinaan ja suostuin. Nyt minun itse tekisi mieli kokeilla imetysseksiä mutta en tiedä kuinka ehdottaa sitä miehelleni? En osaa olla suora tällaisissa asioissa, kun kait tämä on hieman kinkyä? Ovatko muut kokeilleet tätä? Mites miehet suhtaudutte...
  4. P

    eroaikeita, tietoa huoltajuudesta kiitos!

    mielessä pyörii vahvana ajatus erosta. tyttö on nyt 1,3v. en todellakaan olisi halunnut tähän maailmaan tuoda erolasta! miten tästä selviää -itse ja tyttö miten tapaamisasiat, millasia sopimuksia teillä on isän kanssa tahtoisin muuttaa naapuripaikkakunnalle, takaisin kotinurkille lähelle oma...
  5. P

    kysta

    Moi!! Kävin tuossa pari päivää sitten gynen tutkimuksissa kun on ollu kaikenlaista häikkää km:n jälkeen. Km on siis nyt puoli vuotta aikaa ja ollaan kokoajan yritetty uutta raskautta. Tutkimuksessa selvisikin että kohdusta löyty kysta!! Onko kellään kokemusta tämmösestä?? Ilmeisesti se voi olla...
  6. P

    menkoista??

    Moips!! Mulla oli keskeytynyt keskenmeno toukokuussa(rv9+5). Kesti muistaakseen pari kuukautta sen jälkeen kunnes menkat alko. Keskenmenon jälkeen menkat ei oo tullu säännöllisesti. Tietääkö kukaan onko normaalia että menkkojen välissä tulee joka kerta pientä vuotoo?! Vuoto ei kestä kun muutaman...
  7. P

    Suolapiipusta kokemuksia?

    Onko kellään? Onnistuuko pienen lapsen kanssa piipusta hengittely?
  8. P

    menkoista kyselisin?!!

    Moi! Kyselisin et miten nopeesti teillä on km:n jälkeen palannut normaali kierto?!Ite oottelen km:n jälkeen kolmanssia menkkoja eikä ala kuulua. Nyt alkaa olla jo viikon myöhässä. Kävin jo verikokeessa ja nega oli :( Pettymys oli kyllä tosi suuri koska oli jo sen verran myöhässä ja luulin...
  9. P

    lugesteronin jälkeen

    koska teillä on alkanut pas-siirron jälkeen kuukautiset jos ei ole onnistunut siirto lugesteronin lääkkeitä käyttäen. itsellä olisi pitänyt tänään alkaa viimeistään ja testi näytti negaa. aikaisemmissa passissa minulla on tullut normaalisti kuukautiset mutta nyt vaikka lopetin jo eilen tapletit
  10. P

    lugesteronin sivivaikutukset

    onko teille kellekkään tullut lugesteronista mitään oireita? itsellä alavatsalla nipistelee välillä ja vessassa saa juosta puolen tunnin välein ja tissit on turvonnut välillä on kipeän tuntuset ja mieliala kyllä vaihtelee tiuhaan. en tiedä sitten olisiko raskaana vai ei mutta se selviää vasta...
  11. P

    Pihtisynnytys

    Pihtisynnytyksiä kellään? Taitaa olla harvassa lääkärit, jotka tuota tekee nykyään. Mulla kolmen imukuppiyrityksen jälkeen lääkäri turvautui pihteihin, kun ei kuulemma olisi leikkuriinkaan enää ajoissa ehtinyt (oli kuulemma sairaalan ainut lääkäri, jok viel tekee pihtisynnytyksiä). Poika syntyi...
  12. P

    kuukautiset keskenmenon jälkeen

    koska teillä on alkanut kuukautiset lääkkeellisen keskenmenon jälkeen? itse tässä vartun et koska alkaa vai alkaa ollenkaan kun on tuota yritystäkin ollut. tulee 3 vko km
  13. P

    Ylipaino hoidon esteenä?

    Millainen ylipaino aieheuttaa lapsettomuutta? Onko se 5, 10, 20 kg vai mikä? Kun usein puhutaan ylipainon merkityksestä lapsettomuuteen, mutta minulle ainakin epäselvää millainen ylipaino on haitaksi. Vaaditaanko lapsettomuushoitoihin, että painoa pitää pudottaa joku tietty määrä, ennen kuin...
  14. P

    onko ketään kuusankoskelta

    olisko ketään kuusankoskelta päin kaveria äidille ja kahdelle lapselle poika 2v4kk ja tyttö 9kk ja kolmas tulossa 6+2 laittakaa sähköpostia paula28@jippii.fi
  15. P

    pikkasen ylipainoinen

    moi.aattelin kertoa itestäni vähän,eli oon päälle parikymppinen ja toissapäivänä alotin laihdutuskuurin.järkytyin vaa'alle astuessani.painoa pitäis saada 50kg pois että olis normaalipainonen.että siinä teille jotka natisette että pitäs saada muutama kilo pois.elän vatsan kanssa joka tuntuu kuin...
  16. P

    mobilen kiinnitys

    Saimme kauniin mobilen, mutta, mutta.. mitenkäs sen saisi vähällä vaivalla kattoon? Onko jollakulla vinkkiä? Poraaminen viimeinen keino...
  17. P

    Miten kertoisin?

    Heips,ajattelin minäkin laittaa viestiä rohkeasti,en ole tänne aiemmin kirjoittanutkaan,vaikka lueskelenkin tuon tuosta muiden kirjoituksia.Olen 35v ja onnellisesti raskaana.Toista odotan,esikoinen jo 10v.Eilen käytiin ultrassa ja kaikki on hienosti. =) Että helpotti moinen...
  18. P

    Muutto mielessä

    Onko kenelläkään kokemuksia perheen muutosta uudelle paikkakunnalle? Lähinnä minua askarruttaa miten esikoisemme (poika 2 v 9 kk) asian ottaa. Harkitsemme muuttoa takaisin kotipaikkakunnalle, missä ovat isovanhemmat, muita sukulaisia ja ystäviä. Tällä hetkellä asumme Helsingissä ja olemme jo...
  19. P

    kertokaa "lasten suusta"-juttuja!

    Itelleni ei tule nyt yhtään mieleen, mutta niille saa aina nauraa! :laugh:
  20. P

    soittorasia

    Onko kukaan ostanut lastentarvikkeesta padwicon vauvan kuvaheijastin soittorasiaa? Mitä on vauvanne tykänneet?

Yhteistyössä