menkoista kyselisin?!!

Moi!

Kyselisin et miten nopeesti teillä on km:n jälkeen palannut normaali kierto?!Ite oottelen km:n jälkeen kolmanssia menkkoja eikä ala kuulua. Nyt alkaa olla jo viikon myöhässä. Kävin jo verikokeessa ja nega oli :(
Pettymys oli kyllä tosi suuri koska oli jo sen verran myöhässä ja luulin tuntevani jotain raskaus oireita. Tai sitten sitä vaan epätoivoisesti yrittää ehtiä niitä oireita...Eli onko kellään muulla ollu vastaavaa että joka kuukaus on ollu eripitunen kierto?!
Ei vaan pitäs stressailla liikaa, mutta eipä sille maha mitään kun on niin kamala vauva kuume!!
Toivottavasti ei tullu liian sekavasti tämä teksti...
 
Keskenmonon jälkeen ei ole vielä kokemusta, sillä keskenmenosta (tai siis pysähtyneen keskenmenon jäljiltä lääkkeellisestä tyhjennyksestä) on tänään vasta neljä viikkoa. Mutta vaihtelevasta kierrosta. Esikoista yrittäessä minulla vaihteli kierto 5-8 viikkoa ja nyt sitten tätä keskemennyttä raskautta yrittäessä 28-31 päivää. Eli minulla ainakin kierto on ollut todella epäsäännöllinen. Näitä ennen olin siis syönnyt pillereitä 10 vuotta, joten aiempaa muistikuvaa oikeasta kierrosta ei ole. Nyt olen ajatellut että jos viikon päästä ei ala menkkoja kuulua niin teen varmuuden vuoksi raskaustestin, koska seuraavana päivänä olisi yhdet pippalot ja haluan sitä ennen olla täysin varma siitä olenko silloin raskaana (alkoholin käyttöä ajatellen).
 

Yhteistyössä