Hakutulokset

  1. Pinkku-84

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Oisko salaista facebook ryhmää tälle porukalle....toukokuun murut ryhmälle? Tähän porukkaan on jo niin tottunut, enkä ole faceen koko raskaudesta vielä laittanu.
  2. Pinkku-84

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Moikka! Me käytiin tosiaan alku viikosta yksityisellä ylimääräisessä ultrassa joka sitten merkattiin rakenneultraksi, tämä kätilö otti sen omana aikana joten meidän ei tarvinnut maksaa mitään (norm. 85-100€ käynti + ultra) Varmaan käydään tuossa helmikuussa viimeistään uudelleen, haluan käydä...
  3. Pinkku-84

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Täähän menee just niinku mulla....ja se tyttö on edelleen muuten kovassa yskässä. Mulla alko flunssa kovalla kurkkukivulla ja sitten se loppu parin päivän päästä ja sitten ne loputkin iski...kova yskä ja nuha (jotka vieläkin mulla muuten on) Lääkäri ei voinut muutakun katsoa ettei oo Angniinaa...
  4. Pinkku-84

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Ensimmäiset vauvan vaateet pojalle tilattu ja pari Pingu tuttia :p. Mies vaan tokas et muista sit ettei mee öööveriksi :saint: Huomenna meen raision myllyyn ostaa muutaman pitkän topin ja lauantaina vietämme miehen kanssa laatuaikaa koko päivän kaupungilla, katsellen joulua ja syömään...
  5. Pinkku-84

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    No niin nyt on masua jo näkyvissä viikkoja 17+2 ja maanantaina saatiin tietää että odotetaan POIKAA :)
  6. Pinkku-84

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    NienjiTäällä kans ekaa raskautta ja nyt viikolla 16+4-17+1 olen saanut nukuttua ihan aamuun asti, ennen tätä heräsin vähän väliä yleensä klo.03-04 välisenä aikana ja sit ei unta enään tullut. Aamulla klo.8 aikaan kun töihin piti mennä olin aivan kuollut ja päikkäreitä oli pakko ottaa...
  7. Pinkku-84

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Hiulu: Itseasiassa näin tuon jossan ja naureskelin itsekseni.
  8. Pinkku-84

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    HyökkäysVaunu: Mulle saa merkata että Poika, oli sen verran tarkka uloke näkyvissä ettei ollut epäillystäkään ja lääkärikin nauro ettei oo normaalia tytöillä tollasta uloketta.
  9. Pinkku-84

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Tänään oli ylimääräinen rakenneultra, alkuperäinen aika olis ollut joulukuussa. Mutta sen verran kipeä olen ollut niin halusin nähdä että kaikki on hyvin. Siellä se istu kohdussa tyytyväisenä ja kikki näytti olevan hyvin nyt sikiö vastas 17+1 mut päivä sinne tai tänne ei merkitty...
  10. Pinkku-84

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Pakko vähän purkaa... Flunssa alkaa helpottaa...tänään uskaltauduin pienen lenkin tekemään koiran kanssa. Hikeä vähän pukkaa vaikka hitaasti käveltiin. Se purkaus....tämä likkakaveri laitteli eilen viestiä kenen 5kk tyttö oli flunssassa. Hän ihmetteli että mistä oon saanu sen flunssan ja ei...
  11. Pinkku-84

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Hiulu: Ei...en tiennyt et tyttö oli kipeä kun he meille tuli. Mitä miehen kanssa ihmeteltiin et miksi sairaana olevaa vauvaa tuodaan kylään. :/ Mulla tullut lisäpainoa 2,6kg
  12. Pinkku-84

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Meillä oli v.loppuna 5kk tyttö kylässä ja voi jestas kun lörpöttelin vauvalle niin koirakin oli syliin tulossa...vaan sellanen 28kg karvaturri...se oli kyllä niin mustasukkainen et huhu. Koiraportti hankitaan tuohon olohuoneen kohtaan ettarvittaessa vauva saa olla lattialla. Täällä sitä...
  13. Pinkku-84

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Sitähän ne siellä neuvolassakin sano et noihin liuskoihin ei oo oikein luottamista. Siksi se meni jatko seulontaan jonnekkin toiseen labraan..viimeksikin se oli ollut nega vaikka liuska oli näyttäny positiivistä
  14. Pinkku-84

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Hello! Eikö Sakradee olla menossa vasta 15+4 kun samaan aikaan laskettu aika on? =) Sukupolta täälläkin mies jo kovasti kyselee ja miettii, rakenneultra saatiin 18.12 päivälle. Mies tosin jo tokas että poika sieltä tulee ja kovana jalkapallofanina Manun vaatteita aikaa lapselle hankkia...
  15. Pinkku-84

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    POKS 15+0 Mä olen aina syönyt jotain tulista tai mausteista, nyt sen olen joutunut jättämään :( Fetasta on kans tullut inhokki, ennen feta meni ihan pelkästäänkin...nyt ei pysty syömään, maistuu pahalle. Mutta ei mulle mitään himoja ole tullut mihinkään, eikä ole tosiaankaan mitään...
  16. Pinkku-84

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Herranjestas täällä on kunnon masukuvia...IHANIA... Meillä rv 15+0 eikä mulla vielä masua näy.... :( Äsken piti oikein peilistä käydä katsomassa että näkyykö mitään
  17. Pinkku-84

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Hyvää isänpäivää kaikki isit :) Minttumaarit*: me saatiin viime viikolla doppleri kans, enkä saanut heti kans kuulumaan sydänääniä, onneksi kuitenkin samana päivänä käytiin lääkärissä ja siellä kuultiin äänet ja kaikki oli ok. Lääkäri vaan tokas siinä että kohtu on aika takana ettei heti...
  18. Pinkku-84

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Hellurei! Täällä oli eka lääkärinkäynti ja NYT kuultiin ensimmäistä kertaa pikkuisen syke. Lääkäri meinas ensin että jos sitä ei heti löydy kun kohtu on sen verran takana. Mutta ensimmäisen kohtaan mihin se sen dopperin laitto kuulu mahtava syke :) Syke oli 147. Samoin kohtu vastaa hyvin...
  19. Pinkku-84

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Sespa: tuosta kuvasta jo sai selvää :) meillä näytti ihan kakkakikkareilta, tai siis ainakin mun mielestä :D Teapot: eilen juuri kans katoin niitä sukupuolen selvittämis juttuja ja youtubesta löytyy kun porukka on testaillut. Voin sanoa että 99% se näytti kaikilla väärin :) Itse ajattelin...
  20. Pinkku-84

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Meillä Appivanhemmat on enemmän innoissaan kun mun perhe. Tietty sen ymmärtää kun eka lapsenlapsi on tulossa miehen puolelle ja viides taas mun perheen puolel :) Miten söpöä olikaan katsoa kun siskolla on kaksi poikaa ja veljellä kaksi tyttöä ja lapset jo kinasteli et kumpi sieltä on tulossa :D...

Yhteistyössä