Hakutulokset

  1. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Kultapuro: Toivotaan ettei tähän tarvis kun sen yhden ihmeen. Ettei uudelleen koko rumbaa :hug: Muuten tuli mieleen kun itse syön tuota MINISUN MULTIVITAMIN MAMA 120 TABL Monivitamiinivalmiste erityisesti raskaana oleville ja imettäville naisille. Minisun Multivitamin Mama sisältää...
  2. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Melargia: Vointi on ihan hyvä, silloin kun vuoto alko, meni yksi kokonainen levy panadolia kurkusta alas sinä koko päivänä. Tosin mulla on melkein aina kun menkat alkaa niin kovat kivut et huhu. Edelleen loppu vuotoa tulee nyt on mennyt 8päivää, vois jo loppua. :) Mulle tehdään omaan kiertoon...
  3. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Täällä kaikki nyt sit normaalisoituneet. Viimeisen kerran kävin tyksissä veritestissä tänään ja hcg oli laskenut 1. Eli nyt sit odottelemaan seuraavia kuukautisia ja sit homma taas jatkuu. Mites Melargian laita?
  4. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Heippa kaikki tuli ihan itku kun luki teidän kaikkien tsemppejä. Harmitus on kova koska vuoto alkoi tänään, kovat kivut tuli kun tyksissä odottelin veritestiin. Arvasin heti että se oli siinä, lääkäri soitti ja hcg laskenut 26. mutta positiivisessa mielessä siinä mielessä että marraskuussa...
  5. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Mähän kerroin heti kun tiesin :) en ollut aikaisemmin testannut. Kävin verinäytteen antamassa ti 2.10 ja samana päivänä ilmoiti tänne, otin testin kotona samana iltana ;) eli en minä teitä pimittäny ;) Huomenna saan n.klo.13.30-14 tietää tulokset ilmoitan sitten HETI miten kävi :P Jaksuja...
  6. Pinkku-84

    Kuvia plussatesteistä

    Eilen oli pp14 ja tässä tulos. Tämä tulos siis 1. Pas
  7. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Hello! Täällä nyt sit odotellaan pientä :p eli olis pp14, MUTTA joudun jatkokokeisiin koska hcg arvo TODELLA alhainen 150 :( eli onko sitten ulkoinen raskaus vai mikä, MUTTA positiivista kuitenkin että olen raskaana jälleen monen vuoden odotuksen jälkeen. Eli miten sitten käykin minulla on...
  8. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Nyppy: Luget 200mg/iltasin ja veritesti on 2.10 eli ensi tiistaina. Menkkamaisia jomotuksia sillon tällön. Mikä viikko sulla nyt menossa joko 1/3 ?
  9. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Tervetuloa mukaan jakamaan iloa ja surua vauvakuumesta, tutkimuksista (ja tuloksista!?) ja toivosta saada oma pikkuinen käärö avuin tai ilman :heart: ***Kuumeilijat*** Miipeli................................. ................Yritystä 12/08 asti - Ei vielä hoitoihin/tutkimuksiin...
  10. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Hei Melargia :-) *vilkuttaa* Hienon saaliin ootte saaneet. Ilmoita koska siirto on? Täällä ollut menkkamaisia tuntemuksia kohta 5 päivää, perjantaina oli niin kovat kivut että tuli parikin kertaa itku. Toivottavasti se oli kiinnittyminen. Muuten kaikki ok. ei mitään muita vaivoja

Yhteistyössä