Hakutulokset

  1. I

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Hei vaan kaikille! Meidän ihana poika :heart: syntyi 30.3. rv 38, aika on mennyt kuin siivillä poikaa katsellessa, etten ole tänne edes ehtinyt kirjoittaan. Ihanaa kevättä kaikille!
  2. I

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Auttakaa hölmöö, kun en mistään löydä tätä ryhmää Facebookista :(
  3. I

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Hei kaikki! Ilmoittaudun mukaan vielä näin viime metreillä :) Olen 38-vuotias ja laskettu aika on 13.4. ja perheen kolmas poika tulossa :) Viikkoja on 37+4. Tämä odotusaika on poikennut kahdesta edellisestä huomattavasti, tosin edellisistä on jo aikaa kulunut, että voihan se olla että...
  4. I

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Hei kaikki! Kannatti ottaa kesän lunkisti asioita miettimättä, nauttien vaan ilmoista ja lomasta :) Sunnuntaina testasin ja voi sitä ilon määrä :heart: vauva on tuloillaan! Ihanaa syksyä kaikille!
  5. I

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Hei kaikki! Jokunen kuukausi vierähtänyt siitä kun täällä viimeksi käynyt... Vauvaa edelleen toivotaan yk 5 menoillaan ja täytyy sanoa, että alkaa jo hirvittään että näinkö sitä vauvaa meille suodaankaan... :( No ei pidä vaipua synkkyyteen! Ihanaa kesää kaikille.
  6. I

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Hei taas! Palasin tänne pitkän pohdiskelun jälkeen kertoakseni, että sydän vei voiton järjestä. Aika kierukan poistoon varattu ja iltatähteä aletaan kovasti toivomaan ja tekemään :)
  7. I

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Niinhän ne on ihania :heart: Voi kun olisi helppoa kuunnella vain sydäntään, mutta minä kun olen tyyppinä se joka aina järkeilee...
  8. I

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Täällä vielä yksi 37-vuotias vauvaa kovasti miettivä. Olen toisessa liitossa, edellisestä minulla kaksi teini-ikäistä lasta, miehelläni ei omia lapsia. Hän olisi enemmän kuin valmis vauvan tekoon, itseäni vielä mietityttää. Sydän sanoo kyllä, mutta järki vielä vastustaa :( On tää kauhen vaikeata...

Yhteistyössä