YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Vieläkö ketjuun mahtuu uusi kuumeilija?
Olen 36 vuotias ja aloitimme tammikuussa yrityksen. Vielä ei tärpännyt, vaikka kovasti oireista niin päättelinkin. Ehkä sitä vaan innostuneena kuvitteli kaikki mahdolliset oireet raskauden merkiksi. Menkat alkoi normaalia aikaisemmin (27 p, normaalisti 28-32), joten mitään testejäkään ei sitten tarvinnut tehdä. Selailin ketjua läpi, mutta en ainakaan huomannut mitään tietoja, että onko täällä muita ensikertalaisia yrittäjiä?
 
tääl taas, pahoittelut tädistä. :hug: Toivottavasti clomeista on apua. :)

Kaneli74, tervetuloa! :)

Sinnalena, päivitätkö mulle kierron pituudeksi 25-29 päivää. Kiitos taas! =)

ON: eipä kummempia, alavatsa on ollut kipeänä ja tuntuu kuin siellä olisi kivi, sellainen painontunne. Johtuu varmaan siitä pregnylistä. Samoin rinnat ovat kipeytyneet, syynä jälleen varmasti ko. lääke.
 
ksylofonille oikein rentoa kierron jatkoa vaan! :wave:
Teille piinailijoille kanssa mahdollisimman rentoa alkanutta viikkoa. :D
Barbarella, ok. =)


Hei Kaneli! :wave:On tässä ketjussa muutama ensikertalainenkin. Minä kuumeilen vasta ensimmäistä, vaikka pitkään mieheni kanssa olenkin ollut. Aika suostuttelun tulos tämä projekti on... Ilmoittele vaan, että kuinka mones kiertopäivä on ja mikä laitetaan kierron pituudeksi (28-32 vai 27-32). Teillä on nyt sitten ilmeisesti yrityskierto (yk) numero 2 menossa?

On: pistin kyllä pahimmat kiukut lauantaina hormonien piikkiin, kuten täällä ehdotettiin. Mutta taisin ollakin jotenkin yliväsynyt ja sitten pääsikin karmea flunssa iskemään. Olen kyllä silmäillyt tätä ketjua, mutta ei sitten oikein tekstiä irronnut.
 
Viimeksi muokattu:
tääl taas, tätipahoittelut :hug:

Tervetuloa Kaneli :wave:

Vatsan nipistely on vähentyny. Lämmöt edelleen ylhäällä (niinku kierron tässä vaiheessa pitääki). Rintamukset tuntuu oudoilta, hiukan kipeiltä (niinku voipi aivan hyvin kierron tässä vaiheessa tuntua). Eli lopputuloksena voi olla täti tai sitte ei..... Pah, tulis loppuviikko nopsaan niin pääsis testaileen. Testissä pitäis perjantaina, viimeistään lauantaina näkyä jotaki jos on näkyäkseen. Oon saanu ennenki haamua muutamaa päivää ennen ku täti ois pitäny tulla...
 
TORSTAI 27.1.2011



..............................kp.................dpo...........yk
Kaneli74..................5/28-32............................2
tääl taas.................4/26.................................21
Barbamama35..........9/23-28.............................5
ksylofoni................12/31.................................5
Niisku74................13/29-31.............................4
Liljaana.................13/28..................-1..............5
tellervo.................16/31-36.............................2
Sinnalena..............16/28....................2.............4 (+ 1 v.)
AnniSofii................23/28.................................2 (+ 2 v.)
Barbarella..............22/25-29...............5............15
Sinderella..............32/36....................10...........1
kukkanen2011........25/28....................14...........7
*Justiina*.............28/30-32..............................1
Lumihiutale73.........26/26-28..............................7


Mukana myös:
ZouZou, ilona***, Katimari, emmimaria, eva71, olkkis74, äiti täältä jostain

:attn: Oletteko vielä mukana? :wave:
mystère, Onlydream, kikkara, KaijaJoo, kevät71,
Mahdotontako, Rosmariini -74, Taikakuu, Tsuba, Janette74, Mansku72, elli72, sisupastilli, taavi166


:heart: Plussanneet: :heart:

2010
marraskuu.... Helvi-10, Siobhan42, Pilvilinna74 ja Koralli73
lokakuu........ calumet
syyskuu....... Jambo ja Kurkkunaamio
elokuu.......... Chilipapu
kesäkuu........ Annemaarit
toukokuu...... happihyppy, Onnellinenx5 ja Rae34
huhtikuu....... Minnihiiri68 ja Pimpula
maaliskuu...... Lumi-Marja ja Jääräpää
helmikuu....... viivi74
tammikuu...... Puskajussi ja Poni06

:heart: Syntyneet: :heart:

happihyppy... 25.12.2010 tyttö
jääräpää ....... 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja... 19.11.2010 tyttö
Poni06........... 24.8.2010 poika
Tiktu............ 11.05.2010 tyttö
äiti vm70...... 22.03.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa):)
 
Viimeksi muokattu:
Omia kuulumisia.
Kävin siis eilen taas hcg kokeissa ja edelleen noussut, nyt jotain 9000, kohdusta löytyi edelleen se sama pieni raskauspussi joka ei ole muuttunut mihinkään suuntaan, vuodot jatkuu edelleen ja nyt pelkäävät että olisi tuon kohdun löydökden lisäksi kohdunulkoinen raskaus, munasarjoja eivät ultrassa näe myooman vuoksi. Tänään olen menossa kaavintaan, jotta nähdään alkaako hcg tuon kohtulöydöksen poistamisen jälkeen laskea, jos ei, niin sitten on tiedossa munasarjojen tarkempi tutkiminen. Joka tapauksessa tämä raskaus päättyi huonosti.
 
ZouZou: :hug: Otan osaa :'( Toivottavasti kroppa ei vain ole vielä tajunnut raskauden päättymistä ja siitä tuo hcg nousu... Peukuttelen puolestasi, ettei tulisi mitään ylimääräisiä huolia enää keskenmenon lisäksi.
 
Täällähän on paljon viestejä ja muutama uusikin on tullut mukaan, tervetuloa kuumeilemaan.

ZouZou :hug:

Monella on oviksen metsästys käynnissä, suosittelen tikutukseen clearbluen testiä, ei tarvii arvailla onko viiva yhtä tumma tai paksu kuin kontrolliviiva. ostin joskus sellaisen ja löysin sillä viidentenä päivänä oviksen, halpis tikuilla ovis löytyi, mutta vertailu edelliseen päivään on vaikeaa.

ON: menkat ei ole vielä ilmoittanut tuloaan, ei siis tyypillisiä oireita kuten pääsärkyä, tuhrua, ei siivousintoa, ei itkuherkkyyttä. no huomenna on kp24 ja viimeksi kierto oli 25pv. jätän testauksen kuitenkin viikonloppuun. yksi clearbluen tavallinen testi olis kaapissa.
 
Zou zou :hug:

Kaneli74 tervetuloa mukaan.

On Eilen sain verikokeiden tulokset ja niiden perusteella minulla pitäisi tuo ovulaatio tapahtua. Arvo oli kuitenkin niin rajalla, että päätin itse tänään kokeeksi aloittaa nuo clomit. Ajattelin käyttää niitä kahden kierron verran ja sen jälkeen mies saa mennä tutkimuksiin. Lupasikin jo sen minulle.

Plussatuulia kaikille ja onnea oviksen metsästykseen.
 
NIMENHUUTO! :attn: :wave:

mystère, Onlydream, kikkara, KaijaJoo, kevät71, äiti täältä jostain, Mahdotontako, Rosmariini -74, Taikakuu, Tsuba, Janette74, Mansku72, elli72, sisupastilli, taavi166...
Entä Katimari?

Oletteko vielä mukana? :wave: Mukana myös -listaa päivitetään helmikuussa, joten ilmoittele, mikäli olet vielä siellä taustalla. Takaisin listallehan pääsee aina, mikäli nyt nimehuuto jää huomaamatta. :)
 
Täällä taidetaan siirtyä kohta ens kiertoon. Testasin tänään onnettoman negan ja jotenki tuntuu, että kyllä siihen ois pitäny jotaki häivähdystä ilmaantua. Vaan ei mitään. Nythän tosin on vasta dpo9, mutta kummiski on sellanen tunne. Lämmöt on vielä ylhäällä, mutta vatsan nipistely on hävinny. Täytyy henkisesti valmistautua siihen, että täti on kohta ovella. Testailen kuitenki tässä loppukierron aikana niillä testeillä, mitä hankin.
 
ätj, kiva kuulla, että siellä taustalla on vielä kuumeilijoita :wave:! Oletko ollut jo verikokeissa vai oletko vaan kotitesteillä testaillut? Toivottavasti muuttuu plussaksi pian.

Sinderella: toivottavasti ei nyt olisi kuitenkaan tädinmerkki, mutta tiedän kyllä tunteen. Se on ärsyttävää, miten joskus joku PMS pistää elämän vaikeaksi. :flower:
 
Kyllä se kiukkuilu tädin merkki taitaa olla (vaikka nyt oonki ihan rauhallinen :D) Tää nimittäin testas äsken niin negan ettei negampaa voi olla. Testi on herkkyydeltään vielä 10, joten ois pitäny jotaki näkyä jos ois näkyäkseen. Ennen oon huomenna (kp:iden mukaan) saanu hailakan haamun, mutta testi on ollu 25. Joten marraskuun vauvaa suunnittelemaan...
 
Helou!
Hiljaiseloa on täällä pidetty (jotta pysyis vauvakuume kurissa) , mut lukemassa oon käyny ja hengessä mukana ollaan :wave::heart:

Äsken kirjottelin pitkät pätkät ja kun aloin lähettään kaatu netti... Joten kirjotukset on tuol jossain.. :kieh:
En jaksa alkaa kaikkia toistaan, mut ne tärkeimmät:

Halit ja pahoittelut kaikille tädin yllättämille ja erityisesti ZouZoulle voimahalit :hug:

Plussatuulia toivotaan kaikille niitä metsästäville, niin ovista kuin sitä "oikeeta" plussaa saalistaville ! ;)

Omassa navassa ei ihmeitä. Ovis on joko tänään tai huomenna limoista päätellen (en ny tikuta, säästän ku on tullu haaskattua noihin tikkuihin :whistle:) Vielä ei olla päästy tallettaan simppoja, mut illalla kyllä kellistän ukon, vaikka väkisin :p. Huomenna ollaan menossa yhden yön reissuun kahestaan ja sit kyllä heilutellaan peittoja, että jos ny ei tärppää nii ei sit ikinä ...:LOL:
Mä oon yrittäny ny tosissani hillitä kuumetta, enkä oo paljoa päästäny itteeni ny siihen tilaan ku viime kierrossa. Se pudotus on kuitenki niin korkeelta ja näin jälkikäteen katottuna se rahantuhlaus niihin testeihin oli valtavaa :O. Ei sen puoleen, on mulla nyttenki jo varastossa muutama testi, et kun se hirmunen kuume iskee voi testailla. :saint:

Mut näillä mennään, mulle voi sen huomisen laittaa ovispäiväksi, se on aika varma.
 

Yhteistyössä