Hakutulokset

  1. P

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Heippa, liittyisin mielelläni joukkoonne. Plussatestin tein viikonloppuna iloiseksi yllätykseksi. Minipillereiden syönnin lopetin elokuussa joten pari kuukautta plussaukseen meni vain. Tarkkaa laskettua aikaa en osaa sano kun tosiaan yhdet kuukautiset kerkesi tulla pillereiden lopetuksen...
  2. P

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    Heippa kaikille pitkästä aikaa. Ei ole ehtinyt kirjoitella kun on työharjoittelu pitänyt kiireisenä. Kovasti täälläkin on maha pyöristynyt ja pikkuinen potkii päivittäin kovasti. Eilen oli rakenneultra, POIKALUPAUS tuli :) Kaikki oli hyvin, mitään poikkeavaa ei löytynyt ja vastasi...
  3. P

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    Toisessa neuvolassa käyty rv 16+2. RR 124/66 ja HB 137. Pissa puhdas. Paino 68.7 joka oli sama kuin kuukausi sitten kun kävin neuvolalääkärillä. Sydänäänet kuuluivat hyvin olivat 150-160 luokkaa. Seuraava neuvola on 2.4 ja sitä ennen rakenneultra 19.3. Täällä muuten kaikki hyvin, paitsi olen...
  4. P

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Heippa pitkästä aikaa kaikille ja onnea hyvistä ultrakuulumisista. Meillä oli tänään kanssa nt-ultra ja siellä se pieni nukkui, ei meinannut millään herätä vaikka kohtua paineltiin ja jouduin välillä hyppimään mutta saatiin kuin saatiinkin mitattua, niskaturvotusta oli 0.8mm. Pikkuisella...
  5. P

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Pahoittelut huonoja uutisia saaneille :hug: Täällä kanssa ei kauheasti oireita ole välillä kuvottaa mutta ei oksentaa ole tarvinnut, rinnat on arat, sen minkä olen huomannut jano on jatkuvasti. NT-ultra on 18.1 Piukke ja Pikku-Kala 9+1
  6. P

    ~elokuun epelit 2012~

    Täällä tänään käyty varhaisultrassa ja siellä se pieni oli ja sydän sykki kovasti. Ultran mukaan nyt olisi 6+6 kun joten muutaman päivän vähemmän kuin itse ajattelin. Mittaa pienellä oli 9mm. LA siirtyi 7.8 tällä hetkellä joten voi päivittää tuonne etusivulle. Oli kyllä huojentava tunne...
  7. P

    ~elokuun epelit 2012~

    Heippa kaikille ja Tervetuloa uusille :) Täällä ei kummempia ole, kuvotusta on nyt enempi päivittäin ja painottuen tänne iltaselle, rinnat on arat ja suurentuneet, valkovuoto on runsasta kun välillä liikkuessa pelästyy ettei verta lorahtele mutta on vaan valkovuotoa, onneksi. Viikon...
  8. P

    ~elokuun epelit 2012~

    Pipsapippuri: Halauksia, toivotaan että kaikki on kuitenkin hyvin vuodosta huolimatta. :hug: Itsellä kanssa koko ajan tunne että vuoto alkaa mutta valkovuoto niin runsasta että välillä lorahtelee kun liikkuu oikein kunnolla. Joka kerta hieman pelottaa mennä vessaan jos onkin verta tullut...
  9. P

    ~elokuun epelit 2012~

    Onnea kaikille plussanneille, mukavasti tullut plussia. :D Pahoinvointi alkaa kolkutella, tänään ja eilen ollut etovaa oloa. Täytyy toivoa että ei pahemmaksi menisi, voi olla toiveajattelua. Itsellä kanssa maha melko turvoksissa, kanssa töissä huomasi kun työhousut puristaa vyötäröltä...
  10. P

    ~elokuun epelit 2012~

    Mukava kun meitä elokuisia alkaa olemaan enemmänkin. Itse odotan että pääsisin varhaisultraan että näkisi että pikkuinen on oikeassa paikassa. Oireita on ollut rintojen arkuus, pientä kuvotusta, kylmä/kuuma vaihtelut, alavatsan nippailuja. Emme ole miehen kanssa vielä kertoneet...
  11. P

    ^^LA elokuussa 2012!^^

    Täällä kanssa yksi plussannut mukaan, tänään tehty positiivinen raskaustesti. Viikkoja nyt 4+4 ja toivotaan että kaikki menee hyvin, LA olisi 2.8.2012. Oireita on rinnat tosi kipeät, paleltaa ja vessassa saa juosta tiheään ja tietysti se että menkat ei tulleet. Hieman on uskomaton fiilis kun...
  12. P

    Kokemuksia Femarista?

    Täällä kanssa nyt toinen kierto syöty femareita ja tänään kp9/28. Nyt minulla ei ole seurantaa näissä kahdessa kierrossa koska ensimmäisessä katsottiin että toimivat. Vähemmän näissä on ollut sivuoireita kuin clomifeneissa, ainut asia jonka olen huomannut on ollut viheliäs päänsärky niinä...
  13. P

    Kokemuksia Femarista?

    Minulla tämä ensimmäinen femarkierto alkaa olla lopuillaan kp26/28-29 ja nyt jännäillään tuleeko täti kylään vai ei : / Kävin seurantaultrassa kp 13 ja siellä silloin oli toisella puolella 21mm rakkula ja toisella puolella muutama 11mm rakkula. Sen olen huomannut että vähemmän on ollut...
  14. P

    Kokemuksia Femarista?

    Heippa, minulla ei ole vielä kertoa sinulle kokemuksia, koska nyt lääkäri minullekin määräsi femarit. Itselläni alkoi tänään ensimmäinen femar kierto. Itse kanssa selailin nettiä mutta hyvin vähän on mitään kokemuksia tullut esiin.
  15. P

    Clomittaret vuonna 2011!

    Heipsan Täällä käyty tänään lapsettomuuspolilla ja lääkkeen vaihto tuli eli clomit jää historiaan. Tilalle tuli Femar 2.5mg 1 tbl kahdesti päivässä. Minä kiitän mukavista keskusteluista ja siirryn tuonne muihin keskusteluihin. Plussatuulia kaikille ja hyvää kevään jatkoa :D
  16. P

    Clomittaret vuonna 2011!

    Täällä menossa kp28/28-29. Jo alkoi eilen tuhrutella joten täti tulee jälleen kyläilemään :( Ei tuonut neljäskään clomifen kierto toivottua tulosta. Soittelin eilen lapsettomuuspolille ja kyselin miten jatkot, lupasi hoitaja kysellä lääkäriltä ja lähettää ajan. Tänään kuitenkin yllätyin kun...
  17. P

    Clomittaret vuonna 2011!

    Täällä menossa kp4/29, ja neljäs clomikierto starttasi eilen. Eli kuumia aaltoja odotellessa, huoh. Mä tässä pähkäilen että pitäisikö nyt jo ottaa yhteyttä lapsettomuuspoliklinikalle vai vasta sitten kierron loppupuolella, en millään haluaisi ohittaa seuraavaa kiertoa tekemättä mitään, tai...
  18. P

    Clomittaret vuonna 2011!

    Heippa kaikille. Täällä kp29/28 ja eikös se täti sitten aamulla tullut jälleen kerran käymään. :( Olin nyt jotenkin jo tässä kolmannessa clomi kierrossa toiveikas mutta ei niin ei. Nyt sitten alkaakin neljäs kierto clomeilla ja pitääkin soitella tuonne poliklinikalle että miten jatkot...
  19. P

    Clomittaret vuonna 2011!

    Tervetuloa uudet mukaan :D Täällä kp16/28, tosiaan en ovista ole tikutellu tässä kierrossa mutta eilen illalla tuli tosi kovat kivut vasemmalle puolelle joten arvelin oviksen olevan näinä päivinä. Peittoja heiluteltu sen mukaan. Kyllä kanssa yhdyn tuohon mitä Kebri82 kommentoi että ei...
  20. P

    Clomittaret vuonna 2011!

    Viikon alkuja kaikille... Täällä menossa kp12/27-29, ja ovista odotellessa. Sovittiin miehen kanssa että tässä kierrossa en tikuttele kun aiemmat kierrotkin olen hyvin tuntenut koska ovis on. Jos olisi hieman rennompi meininki kun ei joka aamu ala tikun tuijottelulla :). Nyt vaan täytyy...

Yhteistyössä