Hakutulokset

  1. hillatar

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Hei, tervetuloa uusille:flower: ReNu :hug: Mä sain ilmeisesti tosi myöhäisen ajan neuvolasta. Olen menossa vasta 25.1. Puuh, miten sinne asti jaksaa odottaa? Onnittelut heinäneito hyvistä ultrakuulumisista. Meillä on samana päivänä laskettuaika, joten kiva seurata kuinka toisen...
  2. hillatar

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Leppis :hug: Onnea kaikille jotka saaneet iloisia uutisia ultrasta tai neuvolasta :heart: Minulla nuo kaikki vasta edessä, koska la aivan elokuun lopussa. Raskausoireet ovat kuitenkin koko ajan vaan voimakkaammat, joten luottavaisin mielin yritän jaksaa eteenpäin. Odotan kyllä jo todella...
  3. hillatar

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Huomenta! Tervetuloa uusille:flower: Noopu:hug: Hiusten värjäämisestä Kävin juuri viime viikolla laittamassa raidat. Kaikkien hiusten värjäämistä ajattelin nyt raskauden aikana vältellä, mutta raitoja laitan. Meikkaan päivittäin kevyesti töihin. Mulla on koko ajan kaamea jano ja...
  4. hillatar

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    huomenta! Mulla on koko ajan kaamea jano! Töissä ei meinaa tulla hanoista kylmää vettä, kääk:headwall: Pahaolo vaan voimistuu, jos ei saa juotavaa. Mullakin on myös koko ajan kurniva olo vatsassa. Raitis tpaamisidea on hyvä. Töiden takia minäkin joudun välillä reissaamaan, joten en ole...
  5. hillatar

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Hei vaan Kaikille! miimii10 ihania uutisia! Onnea :heart: Mulla ei ole ollut aikaisemmin paljoa oireita, mutta nyt on alkanut heikottamaan jos ei syö säännöllisesti. Vähän myös kuvottaa, eikä enää kaikki ruoat maistu. Ei ole kuitenkaan tullut mitään erityisiä mielihaluja. Kääk. Mun...
  6. hillatar

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Hei kaikille!:wave: Taidan minäkin liittyä tähän pinoon. Olen myös elokuisessa, koska la 31.8. neuvolan laskujen mukaan. Itse olen sitä mieltä, että pitkän kierron vuoksi saattaa siirtyä syyskuulle. Mutta sen näkee sitten ultrassa. Esikoinenkin syntyi aikoinaan 42+, joten luultavasti tämäkin...
  7. hillatar

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Tervetuloa uusille :flower: Uuden Vuoden juhlinta vietetään rauhallisesti. Meidän piti lähteä tuttavapariskunnan luokse, jonne tulee muutama muukin perhe. Miehelle nousi todella korkea kuume pari päivää sitten, eikä meinaa laskea millään. Jos raaskitaan jättää mies yksin kotiin potemaan, niin...
  8. hillatar

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Anooj halaus ja voimia:hug: Minustakin olisi kiva jos hemari jaksat ja viitsit listaa päivittää. Eikä oikeasti tarvitse ehtiä joka päivä tänne päivittämään. Ainakaan mun mielestä:) Ihanaa lueskella teidän neuvola- ja ultrakuulumia kun itsellä ne ovat vasta edessä tammikuun loppupuolella...
  9. hillatar

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Mä nukuin myös todella huonosti. Siirryin sohvalle, kun esikoinen tuli meidän sänkyyn. Tuntui ahtaalta ja kuumalta |O Silti heräsin aamulla tosi aikaisin, enkä saanut enää unta. Liikkumisesta. Olen lenkkeillyt ja ulkoillut. Minäkin olen joogannut, mutta alkuraskaudessa pitää astangajoogassa...
  10. hillatar

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Onnea Raitapaidalle tuplasti :heart: ja kaikille muillekin hyvistä ultrakuulumisista. Oireista, vähän kuvotusta ja etomista, mutta ei vielä muuta. Saa nähdä alkaako oireet vahvistumaan. Ensimmäisessä raskaudessa oli kyllä tosi vähän mitään alkuraskauden oireita, joten voi olla että nyt...
  11. hillatar

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    innoissani unohdin muutamia tietoja eli ikä 30v. ja synnäri EKKS. Ai niin, ihanan nimen olette pinolle antaneet, elohiiret :heart: Esikoinen on syntynyt elokuussa 04 ja on aina ollut elohiiri ja tulee varmasti aina sitä olemaan! nyt takaisin töiden pariin:wave:
  12. hillatar

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    hei, hyppään minäkin viimeisten mukana joukkoon onnellisten. Ihanan joululahjan sain plussaamalla aattoaamuna. La 31.8. Esikoinen on jo 6-v. ja toinen siis tulossa. Mahtavaa:heart: Malttamattoman soittelin jo tänään neuvolaan, ensimmäinen käynti menee tammikuun loppupuolelle. Olette ehtineet...

Yhteistyössä