Hakutulokset

  1. Eulalia

    G: Kuinka kauan "kestät" ilman omaa aikaa?

    Lapset on 4v 3v ja 1.5v. Jokatoinen viikko on n.2h aikaa ihan vain itselle. Lapset nukkuu ja mies vielä töissä. Myös lenkit koiran kanssa ja kk-palaverit lasken mukaan. Et näemmä mulla on omaa aikaa paljonkin :saint: Mutta kestän kyllä useita kuukausiakin ilman.
  2. Eulalia

    Minkälaisia kikkakolmosia olette käyttäneet? (mies+remppa)

    Ollaan me sitä ihmetelty, se ei kuulemma häntä häiritse..:kieh: Mutta se kyllä, että se vähän repsottaa.. Tarviskohan vähän avittaa sitä enemmän? :p
  3. Eulalia

    Gallup! Missä asut?

    Keltaisessa puutalossa, maaseudulla. :saint:
  4. Eulalia

    Minkälaisia kikkakolmosia olette käyttäneet? (mies+remppa)

    Ei meillä oikein toimi noin. Kun se tarvis olla miehen oma idea niin jo sais tulta alleen. Jos mä alan itse vain puuhaileen, asiaan missä hänenkin mielipide olisi hyvä edes kuulla. Saa niskaansa vielä hyvinkin kiukkusen kaverin eikä se ole kyllä tässä tarkoituksena :)
  5. Eulalia

    Minkälaisia kikkakolmosia olette käyttäneet? (mies+remppa)

    Että olette saaneet miehennekin innostumaan pieneen kodin remonttiin? Miehen mielestä kuulemma ei tarvisi tehdä mitään, paitsi uusia saunan pukuhuone. Mutta minun mielestäni koko kämppä kaipaa edes pientä uudistusta. Tapetit on jo aikansa eläneitä eikä ollenkaan mun tyylisiä ja "pikkuisia"...
  6. Eulalia

    uusi raskaus toiveessa

    Mulla ei alkanu menkat ollenkaan esikoisen ja kakkosen välillä.
  7. Eulalia

    Montako ravintola-annosta aiotte ottaa joulun aikana?

    Sitten kun lapset on unilla, niin varmaan yhden siiderin juon. Muutoin kotikaljaa tai maitoa, en osaa ruuan kanssa juoda mitään tippakaan vahvempaa.
  8. Eulalia

    En siivoa kaappeja, koska en vietä siellä joulua -hokema saa mut raivon partaalle

    Mun mielestä se on ihan hyvä, niin uskottelen itselleni kun joulu stressi meinaa kaataa :D Enkä kyllä niin aijo tehdäkkään, koska meillä on ns. suht siistiä (mitä se voi olla 4v 3v ja 1.5v huushollissa) noin niinkun yleensä, mut kaapit on AINA räjähdys pisteessä :ashamed: ja sitä ne saa olla...
  9. Eulalia

    G: Mies ruokakaupassa. Montako kertaa soittaa sinulle?

    Ei kertaakaan, aina on kauppalappu mukana. :)
  10. Eulalia

    Lapsille pieni ikäero?

    Meil on 4v 3v ja 1.5v lapset. Ekan ja tokan välillä on 1v5kk ja tokan ja kolmosen väliin ehti 1v9kk. :) Nuoremmat on molemmat tyttöjä ja kummallakin kalvot puhkastiin. Kolmannen kohdalla tarjottiin puhkasua melki heti, kun huomattiin, et koko homma venähtää taas, keskimmäisellä synnytys kesti...
  11. Eulalia

    Sain hoitolapselta joululahjan... :(

    No johan on taas. Kauhea poru, eihän kukaan sua pakota sitä käyttämään? Aika kiittämätöntä, sentään sait lahjan.
  12. Eulalia

    Ottakee se sitruuna pois hanurista, kiitos!

    :) tämä sinulle. Kiukkuiset ihmiset liikenteessä on jotain ihan karmeaa..
  13. Eulalia

    Kuinka kiihkeää oli suhteenne alussa?

    Olihan se :) Ja onhan se edelleenkin, muuttanut vaan muotoaan. 8v on tapahtunut sen verran paljon ja 3 lastakin siunaantunut. Nyt on aikaa muuhunkin kun seksiin :D Tosin sitäkin saa aina kun haluaa ja enemmänkin.
  14. Eulalia

    Raskaudenaikainen itkuherkkyys jäänyt päälle, synnytyksestä jo 8kk.

    Ei loppua näy, kuopus on 1.5v ja kohta 5v tätäkin jatkunu..:laugh: *nyyh*
  15. Eulalia

    :( koira vasta 5v ja saimme tietää ettei koiran ikä riitä kuin 2-3v enää... jos sitäkään.

    No voi toista :( Ja voi teitä. Tuollainen uutinen on aina iso suru. Jaksamista teille ja iloa vielä tuleviin vuosiin. Itsellä 6kk sakemanni ja olishan se ihan kauheaa jos silläkin joku vika todettais. Kuitenkin aika herkkä rotu kaikille sairauksille, mutta eipä se murehtimalla auta.

Yhteistyössä