Hakutulokset

  1. Kohta neljän äiti

    Löytäisinköhän sinut täältä: HUOMIO KOKS:SSA JOULUN JÄLKEEN SYNNYTTÄNYT!!!

    Minäkin nyt rekisteröidyin ja sain nimet... kuvt olivat vähän huonoja mutta taisin ehkä löytää etsimäni!! Kiitos vinkistä, minä höpelö en edes tajunnut itse :D
  2. Kohta neljän äiti

    Löytäisinköhän sinut täältä: HUOMIO KOKS:SSA JOULUN JÄLKEEN SYNNYTTÄNYT!!!

    Jotenkinko netistä katsoit? Tein kännykkähaun mutta sanoo, että liikaa osumia :( Pitää koittaa kaivella!
  3. Kohta neljän äiti

    Löytäisinköhän sinut täältä: HUOMIO KOKS:SSA JOULUN JÄLKEEN SYNNYTTÄNYT!!!

    vielä koitan, Valkeala hoi!!! :wave: Keksiikö joku miten muuten voisin koittaa tavoittaa kun sukunimi ei ole muistissa?? Valkeala ei kai iso paikka ole??
  4. Kohta neljän äiti

    Lähihoitajat välivuoro hoitokodeissa ?

    Itse olen tehnyt töitä 15v aikana tosi monessa paikassa (+10) eikä yhdessäkään edes ole ollut välivuoroa. Iltavuoro ja aamuvuoro, yövuorot jos ei ole vakiyökköä. Iltavuoroon sitten tulo ollut usein porrastetusti.
  5. Kohta neljän äiti

    Kun facebook kavereilla on noita mamu-vastaisia tekstejä profiileissaan,

    Nooo... on sen verran korkealla pallilla että oikeasti tekee konkreettista työtä mamujen tilanteen edistämiseksi...
  6. Kohta neljän äiti

    Kun facebook kavereilla on noita mamu-vastaisia tekstejä profiileissaan,

    Onneksi itsellä ei ole osunut kavereilla sellaista... toisinpäin yksi on profiilissa kertonut saaneensa monikulttuurisuus-palkinnon tunnustuksena hyvästä mamu-työstään.... Läheisimmiltä ystäviltä tuollaista kommentointia ei tulisi ja sitten vähemmän läheinen jos laittaisi niin poistaisin...
  7. Kohta neljän äiti

    Löytäisinköhän sinut täältä: HUOMIO KOKS:SSA JOULUN JÄLKEEN SYNNYTTÄNYT!!!

    Hiiop (pahoittelen jos jotakuta ahdistaa tämä nostelu) :flower:
  8. Kohta neljän äiti

    Löytäisinköhän sinut täältä: HUOMIO KOKS:SSA JOULUN JÄLKEEN SYNNYTTÄNYT!!!

    Olit valkealasta ja muistaakseni sun nimi oli Jenni! Oltiin huonekavereita ja tultiin superhyvin juttuun, kaduttaa, ettei vaihdettu numeroita! Sait tytön 26.12. ja minä tulin huoneeseen seuraavana aamuan maha pystyssä odottamaan neljännen syntymään (käynnistykseen)! Meillä ei ollut huoneessa...
  9. Kohta neljän äiti

    Miten reagoisit, jos anoppi ei suostuisi ottamaan molempia lapsia yhtä aikaa yökylään?

    Minä olen samaa mieltä, että kouluikäiset lapset on varmasti mahdollista saada yökylään kavereilleen! Varmasti löytyy hyvät kaverit joiden äiti ottaa lapsen kylään, lupaat sitten tehdä saman myöhemmin. Mun äiti on alusta asti säädellyt sitä, kuka lapsista on yökylässä. Neljää nyt ei tietysti...
  10. Kohta neljän äiti

    Saakos tätä nimimerkkiä päivitettyä mitenkään, tämä kun ei ole enää ajankohtainen :)

    Olen palstaillut ennen uudistusta monta vuotta, tuli laitettua vaan äkkiä joku mikä tuli mieleen (en tajua miksen saanut vanhoja tunnuksia toimimaan). Silloin sai muutettua nimimerkkiä, joten en ajatellut sen pidemmälle, ajattelin vaan, että vaihdan kun ehdin. No, katsotaan viitsiikö tässä enää...
  11. Kohta neljän äiti

    Saakos tätä nimimerkkiä päivitettyä mitenkään, tämä kun ei ole enää ajankohtainen :)

    Täällä totutellaan nyt arkeen neljän tytön onnellisena äitinä, pikkuneiti syntyi 28.12. Jos joku tietää kuinka tuota nimimerkkiä saa vaihdettua/päivitettyä niin olen kiitollinen ohjeista, itse en kyllä älyä kuinka se tapahtuisi?!
  12. Kohta neljän äiti

    Jännittää, tarvitsen rohkaisua tulevaan käynnistykseen!!

    Tsempatkaa mua, että pää kestää jos käynnistymisessä menee päiväkausia... jännittää. Aamulla menen osastolla cytotec kypsyttelyyn, edellisen kerran 2,5v sitten käynnistymiseen meni 5pv (vuorollaan cytotecia ja oksitosiinia). Ihanaa toisaalta ajatella, että viikon sisään pieni ihminen on mun...
  13. Kohta neljän äiti

    Miten tehdään riisipuuro etukäteen aamua varten?

    Minä tein ihan perus puuron äsken, sitten aamulla lämmittelen kattilassa ja lisään vaan vähän maitoa. Ja tietty jouluna pitää tehdä punaiseen maitoon, nami!
  14. Kohta neljän äiti

    Testistä, mitä tarkoittaa? *sis. kuvan*

    Ihan positiivinen tuo on. Ja tutun näköinen, mulla tuommoisia plussia nyt takana vaikka kuinka monta, viimeisin syntyy ensi viikolla :)
  15. Kohta neljän äiti

    Luulen, että mies hiukan pettyi kun kuuli, että ultrassa näkyi poika :(

    Kyllähän siihen vaikuttaa myös se muu, mikä ei ulospäin näy. Jos esim vauvalla olisi munasarjat ja muita naisen ominaispiirteitä hänet kasvattaisin tytöksi. Jos olisi esim. lisäkivekset niin kasvattaisin pojaksi. Toisaalta, mun lähisukulainen sai pojan, ihan sellaisen aidon ja oikean joka...
  16. Kohta neljän äiti

    minkänikäisiä lapsia

    5,5v 3,5v ja 2v4kk sekä ensi viikolla syntyvä nelonen. Tähän jääpi meidän pesue.
  17. Kohta neljän äiti

    Meidän kinkku tulee uunista näillä hetkillä...

    Meillä tuli jo uunista ja nyt on jo takaisin kuorruttumassa. Meillä ei tykätä tuoreeltaan/lämpimänä, parasta on kun saa seistä ja tekeytyä, kylmiltään sitten syömme aattona, nami!!
  18. Kohta neljän äiti

    nomination rannekorusta kysymys sellaista käyttäville

    Pidättekö rannekorua aina ranteessa vai otatteko pois suihkuun tms? Koruhan on terästä, eikö periaatteessa kestä vettä jne?

Yhteistyössä