Saakos tätä nimimerkkiä päivitettyä mitenkään, tämä kun ei ole enää ajankohtainen :)

Onnea tyttövauvasta :flower::heart:
Meillä on esikoisella sama syntymäpäivä, viattomien lasten päivä =)

Nimimerkkiä ei taida enää pystyä muuttamaan, pitäis sit rekisteröityä kokonaan uudelleen.
 
äitikö vain?
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta neljän äiti;22810910:
Täällä totutellaan nyt arkeen neljän tytön onnellisena äitinä, pikkuneiti syntyi 28.12. Jos joku tietää kuinka tuota nimimerkkiä saa vaihdettua/päivitettyä niin olen kiitollinen ohjeista, itse en kyllä älyä kuinka se tapahtuisi?!
No onko sulla mitään muuta ideaa nimimerkiksi kun lapsiluku?! oletko mitään muuta kuin äiti?! mikä SUN identiteettis on?? köyhää...
 
Käsittääkseni nimimerkkiä ei pysty muuttamaan, mutta voit ehkä rekisteröityä uudelleen uudella nimimerkillä. Kannattaa valita sellainen nimimerkki, joka ei "mene vanhaksi" eli pysyy käyttökelpoisena tilanteiden muuttuessa. :)
 
Olen palstaillut ennen uudistusta monta vuotta, tuli laitettua vaan äkkiä joku mikä tuli mieleen (en tajua miksen saanut vanhoja tunnuksia toimimaan). Silloin sai muutettua nimimerkkiä, joten en ajatellut sen pidemmälle, ajattelin vaan, että vaihdan kun ehdin. No, katsotaan viitsiikö tässä enää paljon palstailla, mulla kun elämä ei ole muuta kuin äitiyden köyhyyttä... ihania ihmisiä palsta pullollaan, muistanpa jälleen miksi lopetin aikanaan.
 

Yhteistyössä