Lähihoitajat välivuoro hoitokodeissa ?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Muurarin Vaimo"
On niin paljon paikkakohtaisia eroja, että huono mennä sanomaan.

Mutta sanotaan että töihin 12 ja 14 välillä ja kotiin 19 ja 21 välillä.. Voi olla toki muitakin aikoja. Yhdessä paikassa välivuoro oli pääasiassa 7h päivä, toisessa taas 5h päivä.
 
Meillä ainakin ollut aamuvuoro 7-15 väli 10-18 ja ilta 13-21 mutta eipä se varmaan ole välttämättä kaikissa samalla tavalla!?!
Itse olen tehnyt töitä 15v aikana tosi monessa paikassa (+10) eikä yhdessäkään edes ole ollut välivuoroa. Iltavuoro ja aamuvuoro, yövuorot jos ei ole vakiyökköä. Iltavuoroon sitten tulo ollut usein porrastetusti.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23215333]Kiitos vastauksista,niin ja tässä välivuorossa siis pitää tehdä keittiötöitä asukkaille.[/QUOTE]

Siis tehtävä ruokaa asukkaille ja muita keittiötehtäviä.
 
Niin no eiköhän se ole ihan paikasta kiinni millä nimityksellä siellä vuoroja kutsutaan. Itse olen ollut lähes yhdeksän vuotta mielenterveyspuolella ja meillä on kyllä aina ollut välivuoro 10-18 jossa on juurikin tehty ruoka asukkaille, huolehdittu siivouksista sekä pyykkihuollosta. mutta varmasti on paikasta kiinni miten ne menee, mutta meidän firmassa on ollut näin...
 

Yhteistyössä