Hakutulokset

  1. S

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    heipat pitkästä aikaa. Voi raphaella :hug: todella surullista että noin piti käydä..:( voimia teille! pikainen päivitys vaan koska nukkumatti odottaa mua ja aamulla olis kuuteen meno. Täällä odotellaan edelleen menkkoja, terolutien ansiosta ne ovat kadonneet jonnekkin. Alavatsakipuja...
  2. S

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    ZAU kaikille :) Nyt on ollu taukoa täältä joten pakko kai kirjottaa välillä et itekin pysyy maailmankartalla :) Täällä kp 26 meneillään ja eilen testasin piruuttani herkällä johon ei mitään kyllä tullu. Ootellaan tässä menkkoja sit tulevaks taasen. Olispa joskus jotain muutakin kerrottavaa...
  3. S

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    hopeainen toihan voipi olla myös raskauden merkki et tulee hiivaa, et älä menetä vielä toivoa. =) Omaa napaa sen verran että mulle iski tänään ihan hirvee seksinhimo...:ashamed: olikse niin että oviksen aikaan alkaa panettaa?...:D kauhee kysymys... eli kellistystä on tiedossa ;)
  4. S

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    Moikkelis taasen :) Tervetuloa uusille =) ja pahoittelut tunturihillalle menkoista :( Täällä odotellaan ovista tulevaksi, perjantaina alotan kyl terolutit jotta saan nää kierrot pysymään suht lyhyinä. Kuumetta on perheessä joten toivotaan ettei ihan petipotilaiksi jouduta kaikki...
  5. S

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    heippa kaikille :) Täällä vuodetaan edelleen, sais loppua jo. Aiheuttaakohan se kemiallinen raskaus tämmöstä kun mähän sain sen värillisen haamun sillon kp29 herkkään testiin. Tuntuu vaan niin oudolta tää vuoto. Siis joo kyllä meilläkin mies kovasti lapsen haluaa, mutta se ei vaan ymmärrä...
  6. S

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    Voihan vattu, kirjotin äsken kauhean pitkän sepustuksen ja se hävis bittiavaruuteen perkule..:/ Eli menkat alkoivat haamusta huolimatta ja todellakin siis alkoivat. En ole ikinä vuotanut näin, päivisin joudun käyttämään paksua yösidettä ja vaihtamaankin todella usein ettei tule läpi, öisin...
  7. S

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    Täytyypä korkata tää uus hieno pino :) Täällä on ihmetelty ja toisaalta ollaan innoissaan koska tänään mulla tuli hiukan rusehtavaa verta pikkareihin, ja sen jälkeen sitä ei oo nähty. mutta tosiaan luulen et menkat sieltä on tulossa ja mikä parasta siinä niin kierto on lyhyt! :) huomenna...
  8. S

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    hellou :) Olipas ihanan selkeä plussa vaniljaisella :heart: saispa itsekin tuollaisen piakkoin :) Mua himottais tehdä raskaustesti 10miu herkkyyksisellä,mutten taida vielä uskaltaa.. Jos odottaisin ens viikonloppuun ni sit pitäis jo jotain näkyä jos on näkyäkseen. Oireissa ei mitään...
  9. S

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Mä oon nähny parina yönä todella eläväisiä ,jopa painajaismaisia unia... enkä tykkää siitä yhtään :/ mä en yleensä nää unia, tai en ainakaan muista nähneeni. Mutta nää unet on niin todentuntuisia että ne tulee mieleen päivisinkin ja mä pohdin niitä sit. Onkohan mulla jotenkin tavallista...
  10. S

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Vaniljainen voi onnea tuhannesti :flower: ja tarrasukkia matkaan :) jospa tosiaan tuplat tulossa? :) ihana uutinen, ja antaa sitä tarvittavaa toivoa meille muillekkin :) Omaa napaa sen verran että ristiriitaiset on tunteet,tai oikeestaan oireet.. Lämmöt on normaalia korkeammalla,mutta...
  11. S

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Iltoja kaikille :) Jaa vai kiinnittymisvuotoa? en ajatellukkaan asiaa siltä kantilta koska tuntemukset oli suoraan kun menkkoja edeltävät...Siis sen jälkeen ei oo verta tullut kun sen yhden vessareissun jälkeen. Hui, nyt on pidettävä sormet ja varpaat ristissä!:p Toisaalta voiko se...
  12. S

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Varovaiset onnittelut marmariini :):flower: Täällä hieman oma napaa, eilen kun kävin vessassa niin tuli tilkka verta ja menkat pitäs alkaa vasta parin viikon päästä??? Olin jo varma illalla et enkat alkaa koska oli ihan menkkatuntemukset päällä. Tänään ei sit oo tullu mitään. Mä en jaksa...
  13. S

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Heipsan, Täällä meneillään kp 16 ja ovista oon ounastellut jo parin päivän ajan. Nippaillu on ja limoja tuli eilen joten ollaan varmisteltu joka päivä taktiikalla nyt sitten :) toivottavasti tuottais tulosta... Nyt huomasin selkeemmin ovislimat kun oon lipittäny greippimehua kierron alusta...
  14. S

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Heippa, täällähän on tullut plussia! Raphaella suuren suuret onnittelut ja tarrasukkia matkaan :heart: :) Täällä on iskenyt kauhea lenssu :snotty: :/ ei kiva. Jospa se nuha lähtis sillä millä vanha kansa sanoo lähtevän ;) koska sitä taas kohta puoliin harrastellaan tiheempään tahtiin...
  15. S

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    heippa taas pitkästä aikaa :) Täällä yks yötyöläinen ilmoittautuu :) ei oo oikein ollu ihmeellistä kirjoteltavaa kun menkat oli taas jossain hukassa.. Tulivat sitten jouluksi joten punainen joulu ainakin oli. Kovasti ois vaavi mielessä ja huomaan että mieskin puhuu enemmän ja enemmän vauvasta ja...
  16. S

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    heipsan, saisinkos minäkin tulla tänne mukaan juttelemaan? :) vauvakuume nostaa päätään kovasti mutta pysyvää tulosta ei saada vaikka yritetty jo 3 vuotta. Meillä siis 3 vuotias esikoinen ja toinen ollut haaveissa siitä lähtien. Mulla pco ja metformiini on käytössä (2 x 750mg) ja primolut ja...
  17. S

    Annetaan postikuluja vastaan parit raskaustestit!

    onko testit jo menneet?

Yhteistyössä