Hakutulokset

  1. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näättekö tässä mitään? http://aijaa.com/fKvMBx
  2. Z

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä taas monen vuoden jälkeen. Ennestään lapset -11 ja -13 syntyneet. Porukastamme puuttuu vielä yksi ja hän saa nyt tulla jos on tullakseen. Sen verran tässä "tehdään" tätä kolmosta,että kiertoa tsekkaan tarkkaan ja oviksen ajankohtaan pari päivää ennen ja jälkeen tehopuuhailut . Kiva olla...
  3. Z

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Tervehdys! Sillis: Hui hurjaa, kovia olet joutunut kestämään. Toivottavasti saat käytyä vielä asiaa lävitse esim hoitohenkilöstön tai muun kanssa. (Tiedän ainakin, että Espoon jorvissa on mahdollista käydä synnytystä vielä jälkeenpäin lävitse). Trehvit : Minä haluan ja. Sello käy...
  4. Z

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Tervehdys! Nyt alkaa tuntua siltä, että elämä alkaa voittamaan. Vauvan kovat itkeskelyt alkoivat hellittämään kun aloitetettiin vatsalääkkeet,vänkäily on vähentynyt ja ilma kulkee :) . En tiedä onko pelkästään tämä syy, kokeiltiin myös monia muita konsteja kuten jumppa ja vatsahieronta plus...
  5. Z

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Heips! Tänään jälleen painokontrolli (laski 8% syntymäpainosta sairaalassa ollessamme). Hienosti tyttö kasvaa, paino nyt tasan 4kg, sairaalassa lähtöpaino oli 3720g ja syntymäpainokin ohitettiin,jeee. Eli turhaan oon tuota puklailua stressannut. (sekin kyllä jatkuu vielä :( ) Tänään tuli...
  6. Z

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Hei mammat ja pikku nyytit! Täällä ilmoittautuu tuore mamma mukaan. Tyttösemme syntyi 1.7,hui viikko sitten :) Arki on alkanut hienosti rullaamaan, kaikki on melkeinpä uuden opettelua kun esikoinen on. Maito on noussut hyvin myös täällä,voi että sitä yhtä päivää kun se maito...
  7. Z

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Pikainen päivitys sairaalasta! Tyttösemme näki päivänvalon 1.7 klo: 02.35. Mitat paino 3930 ja pituus 51 cm.tulen kertoomaan myöhemmin lisää! Jaksamisiai kaikille näihin helteisiin, arvatkaas onko tääl sairaalas kuuma, toivottabasti tänään kotiudutaan!
  8. Z

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Pikaiset kuulumiset täältä sairaalasta, josta toivottavasti tänään kotiudumme! Tyttösemme näki päivänvalon 1.7 klo.02.35.painoa 3930 ja pituus 51.myöhemmin lisää. Niin onnellinen perhe!
  9. Z

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Joo siis eihän ne pystykkään mitään tarkkaa painoo antaa babystä, arviohan tuo vain on ja saattaa heitellä -+500g suuntaan jos toiseen... Koneet sen laskee vissiin reisiluusta ja masunympäryksestä??
  10. Z

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Tähtikeiju Kiitos pikaisesta vastauksesta, nyt ymmärrän syyn tuohon käynnistämis mahdollisuuksiin. Tsemppiä, jospa teillä olis jo viikon päästä nyytti sylissä :) Juu meijän vaavilla on jo melkosesti koko,vois mun puolesta lähteä tulemaan nyt reippaammin ;)
  11. Z

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Tähtikeiju,miks teillä jo käynnistetään ensviikolla?onko mulla jäänyt jotain lukematta/huomaamatta?sori Meillä meinaa tänään painoarvio ja babyn paino viikoilla 39+4 on 4022g ja ei mitään puhetta käynnistelystä tai uusista kontrolleista, vaikka kokoa kauhistelin. Seuraava ultra...
  12. Z

    Paljon teillä paino noussu? :)

    Jotkut laihtuu ja toiset lihooo,täällä lihotaan. Ensimmäistä odotellaan ja juu +20kg on saavutettu. Viikoilla 39+4 mennään. ps. kyl mäkin yhellä neuvolakäynnillä olin laihtunut,mut se otettiin seuraaval viikol takas :D
  13. Z

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Jeps nuo yöt on niin tuttua, kivut:mulla puutuu lonkat ja täten vaihdan tunnin välein asentoo plus juoksen vessassa 3 kertaa yössä :( joskus nousen ylös 5 joskus meen vain väkiste takas petiin ja tuijotan kattoo :) Supistuksia ei nyt viime yönä tullu yhtään, mutta eipä se yllättänytkään...
  14. Z

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Heips Mammat! Tervetuloa ja onnittelut uusille mammoille plussauksista. Jiiiiihaaaaa nyt tuli supisteltuu viime yönnä 1½h Jeeeeee, supistuksia!! Jotain merkkejä siis siitä et tää mahdollisesti olis tulossa joskus uloskin :)))) Kivuiltaan vaihteli ja kaiken tuon supistelun jälkeen koko...
  15. Z

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Onnittelut kaikille vauvan saaneille :flower: :flower: Ihanaa, nyt niitä vaaveja putkahtelee ja vauhdilla näköjään tuleekin. Mahtavaa! Itsekkin täällä ollaan ihan fiiliksissä ensimmäisistä supistuksista, kun koko loppu odotus on mennyt oikeastaan ilman minkäänlaisia merkkejä vauvan ulos...
  16. Z

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Onnea Otokalle Täällä päivät menee toistensa jälkeen. Ei merkkejä et pallero olis tulossa ulos. Eilisen neuvolakäynnin mukaan vaavi ei ole edes laskeutunut/kiinnittynyt :/ No ei se auta kuin odottaa,kyykkiä ja juoda vadelmanlehti teetä...kaikkee saa kokeilla :) Vatsa on menny täällä...
  17. Z

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Heipss! Mulla jääny nyt palstailukäynnit vähäseen. On ollu juhlia ja mökkeilyä, mutta nyt kotona ja sitten vain odotellaan :) Keiju onnittelut valmistumisen johdosta! Me tehtiin se! :) Anu: onpa ilkeen näkönen sormi ja uskon et on kipeee :( Huh huh tänään on kyl ollu tosi laiska päivä...
  18. Z

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Kiitos vielä onnitteluista! Mayinga onnittelut myös sinne! :flower: Hui hui viikot vierii ja ensimmäinen viikko vain kotona on alkanut. Olen joka päivälle yrittänyt jotain tekemistä tai trehvailua sopia et ei käy aika pitkäks :) Tänään olis valmistujaismekon etsiminen ja imurointi...jospa...
  19. Z

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    KIITOS PALJON KAIKILLE ONNITTELUISTA!!! On tää aivan mahtava fiilis!! :) Peukut pystyssä kaikille muillekkin koulun kanssa painiskeliville, kyllä se vielä teidänkin valmistujaispäivänne koittaa!! Ei ollu mullekkaan mikään itsestään selvyys vielä tammikussa, loppukiri kannatti! :D
  20. Z

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Kiitos onnitteluista! NiQ: no en tuohon sf-mittaan menis hirveesti nojaamaan. Kun sanotaan et ei se välttämättä sitä vauvan kokoa kerro?! mutta juu kyllä sekin melkosia senttimääriä on nyt näyttänyt. Viime mittaus tosiaan 32+5 oli 33cm :O . Ei olla saatu vielä mitään syntymäpainoarvioo,se...

Yhteistyössä