Hakutulokset

  1. P

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    Viime aikoina on jäänyt kirjoittelu vähemmälle, säännöllisesti olen kuitenkin käynyt lueskelemassa juttujanne. Äitix4:n uutiset vetivät hiljaiseksi ja mielen matalaksi, paljon voimia sinne suuntaan. Niin se taitaa olla, ettei koskaan voi tietää mitä tapahtuu - täytyy vain toivoa ja yrittää olla...
  2. P

    ***Toukokuun Toivotut***Marraskuussa***

    millizelle voimia! :'( Liikkeistä jälleen: Niin mäkin oon ymmärtänyt, että kohtu ois suurempi kuin greippi näillä viikoilla. Lisäks sikiö on pääperämitaltaan yli viisi-senttinen ja muutaman päivän kuluttua seitsemän-senttinen. Että ei kai sen niin iso ihme pitäis ollakaan jos liikkeitä tuntee...
  3. P

    ***Toukokuun Toivotut***Marraskuussa***

    Liikkeistä. Tosi mahtavaa että muutkin ovat jo tunteneet. Mulla välillä tuntuu ihan kunnon muljahtelua, sellaista, mikä ei todellakaan menisi perhosensiivenisku-kategoriaan. Myös pieniä potkuja tuntuu. Osa liikkeistä on kyllä sellaista hyvin hienovaraistakin laatua. Mulla varmaan vaikuttaa se...
  4. P

    ***Toukokuun Toivotut***Marraskuussa***

    Kiitokset uudesta pinosta! Meilläkin oli nt-ultra viime pe (silloin 11+2) ja siellä se pikkuinen heilutteli päätä ja käsiä. Niskaturvotusta oli 0,8mm ja pääperämitta oli 46mm. Veriseulan tuloksia odotellaan, toivottavasti ovat puhtaat. =) Istukka oli takaseinällä ja ilmeisesti osittain...
  5. P

    ***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

    Pikanapailua: Täällä paha olo alkaa jo vähän helpottaa, mutta edelleen tulee takapakkia joinakin päivinä, eikä tahdo päästä talosta pihalle (saati tehdä mitään järkevää). Kaikenkaikkiaan olo kuitenkin jo parempi (ja tänäänkin selvisin 8 tunnin päivästä, vaikka viime viikkoina se ei todella...
  6. P

    ***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

    tuli tässä mieleen, että onkohan täällä ketään bloggaavaa odottajaa? mua on jo pitkään houkuttanut blogin pystyyn pistäminen. nyt ois hyvä syy alottaa raskauspäiväkirjana. =)
  7. P

    ***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

    Kiitokset Äitix4 uudesta pinosta! Osanotto kaikille suru-uutisia saaneille. Kyllä vetää mielen vakavaksi; laittaa vähän perspektiiviä sille kun täällä sitä itse valittelee omaa huonoa oloa. Jaksamista teille kaikille, toivottavasti kukaan ei menetä toivonkipinäänsä. Kiva myös kuulla, että...
  8. P

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    heipä hei kaikki toukokuiset! meillä plussattiin reilu viikko sitten ja ollaan edelleen aika pöllämystyneitä koko yllätyksestä. meillä on molemmilla opinnot vielä reippaasti kesken (3-4vuotta jäljellä), eikä perheenlisäys kuulunut lähitulevaisuuden suunnitelmiin. nyt tunnetilat vaihtelevat...

Yhteistyössä