Hakutulokset

  1. S

    miten saan lapsen nukkumaan yöt?

    elikkä, mulla tyttö 3kk vajaat 2- vuotta, eikä ole eläessään nukkunut täysiä yöunia heräämättä..korkeintaan 3 kertaa! :o onko muilla yhtä hyväunisia lapsia? neuvolassa antoivat vain unikoulu-ohjeita..vaan eipä ne enään tämän ikäiselle käytännössä taida onnistua. Tyttö nukahtaa omaan sänkyynsä...
  2. S

    onko enää totta???

    elikkä, kysyn teiltä muilta taaperoiden äideiltä, vieläkö teillä lapsi valvottaa yli 1,5 v iässä? mulla tyttö 1v8kk ja koko elinaikanaan nukkunut n.5 yötä heräämättä!!! herää vähintään 3 kertaa yössä, ei kaipaa vettä tms..seku vain herää...aamuyöstä kun herää, eipäs enää nukutakkaan. viime yö...
  3. S

    1-vuotis juhlat lähestyy...

    tyttöni täyttää vuoden kohtapuoliin, ja tässä olen pikkuhiljaa ruvennut suunnittelemaan tarjottavia. Lähinnä suolasten osalta kaipaisin vinkkejä. Ja hyviä täytekakkuvinkkejäkin otan mielelläni vastaan..tuuppaa aina meikän kakut olemaan niin tavallisia, kaipaisin jotain hieman...
  4. S

    auton vakuutuksesta

    elikkä kertokaapa höppänälle, että jos ihmisellä on yksi auto, jossa täydet bonukset ja ostaa toisenkin auton kakkosautoksi, niin pitääkö tähän uuteen autoon aloittaa bonusten kerääminen alusta? vaikka omistaja on sama molemmissa autoissa..eiks nää vakuutukset bonuksineen ole henkilökohtaisia...
  5. S

    ei oo totta!!!!

    siis oon hajoamispisteessä tän mun niiiin ihanan avopuolison takia :kieh: :kieh: :kieh: 6 vuotta ollaan yhdessä oltu, 11kk vanha tyttö...miehellä aina ollut onkelmia kuningas alkoholin kanssa, mutta aina ollaan selvitty kuin ihmeen kaupalla..tai niin sitä luulis. ainahan se viinapiru on mua...
  6. S

    atkinsin dietistä...

    olen joskus netistä löytänyt juttua tästä dietistä, ja nämä ruokaohjeet, mutten löydä enään..eli voisko joku kertoa jos tietää mistä löytyisi?? Tai jos oikein tekemisen puute on, niin voit vaikka kirjoittaa nämä ruokajutskat ;) olisin hyvin kiitollinen!! :hug:
  7. S

    ei isovanhempia

    ajattelin täällä kysyä, onko muita pienten lasten äitejä, joilla ei ole minkään sortin hoitoapua..siis lähinnä iso-vanhempia tarkoitan. Minulla tyttö 10kk ja yhden ainoan kerran olen saanut apua lapseni hoidossa kodin ulkopuolelta...tiesin kyllä jo lasta suunnitellessa, ettei sitä apua sitten...
  8. S

    HÄÄKAKKU

    kaipailisin ohjeita/vinkkejä hääkakun tekoon...vinkkejä nyt lähinnä, ja sivustoja jossa olisi kakkujen kuvia??! Pitäisi tehdä kakku häihin, n 60hlö.....enkä ihan sellaista tavallista kaakkua tahtoisi tehdä, vaan jotain hieman erikoisempaa :whistle: :flower:
  9. S

    pillereiden aloituksesta...

    aloitin e-pillerit 3päivää sitten, harmonet- merkkiset. Nehän aloitetaan kuukautisvuodon ensimmäisenä päivänä, mutta eikös sen vuodon pitäisi loppua melko heti pillerin ottamisen jälkeen? Ainakin muistan viimeksi näin käyneen...mutta kuukautiseni jatkuvat ja ovat todella runsaat ja melko...
  10. S

    imetys ja laihtuminen

    pitääkö paikkaansa että kun täysimettää lastansa, niin myös paino tippuu. Riippuu tietty miten itse ruokailee, mut jos esim samaan tapaan kun ennen imetystäkin...paljon te olette saaneet painoa tippumaan imetyksen yhteydessä?
  11. S

    tuoreita äityleitä...

    Hei! Olen 2 viikkoa vanhan tyttövaavin äiti, ja etsin mailikavereita ympäri suomea, ajatusten vaihtoon jne...Tyttö syntyi 8.9. sarijoh@suomi24.fi

Yhteistyössä